Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Wednesday, September 12, 2012

Lokasi War Room Pakatan

Sudah tentu apabila maklumat ini didedahkan oleh Paneh Miang, semua markas yang dimaklumkan akan terbubar dalam tempoh kurang 12 jam.

Markas Taktikal Peperangan politik di Jalan Tunku Abdul Rahman, milik Pas dikendali oleh seorang mantan Kolonel bekas Pegawai Perisikan yang tidak mendapat pingat kebesaran daripada Raja dan Sultan Melayu. Dek kerana kecewa dan berfikir menjadi ahli Pas bersamaan Ahli Syurga, maka Kolonel pencen ini bersusah-payah meyakinkan Pas yang sejak 1984 hingga 1999 tidak mempunyai kepakaran khusus dalam peperangan politik Era Kontemporari.

Markas Teknik Perang PkR berpusat di Bangsar-IKD dan Pusat Saraf PsyWar-nya ialah sebuah rumah Agam di Ipoh. Seorang perajurit muda di bawah pantauan Mason Tahap 99 mengawal operasi di sana dan perayauan akses maklumat peperangan politik dibeli pada mahar yang lumayan. Saifuddin Nasution yang berpengalaman berkawan dengan ramai penjawat ATM, semasa menjawat Setiausaha Politik YB Menteri Pertahanan, begitu bersungguh-sungguh walaupun dia tahu bahawa Anwar Ibrahim tidak layak diangkat sebagai Pemenang PRU-13, seterusnya Perdana Menteri Malaysia ke-7 (Mimpi Wan Azizah Wan Ismail).

Markas Perang DAP berpangkalan di Jalan Bukit-Kajang dan Pusat Kader KADET DAP bertempat di Jelutong. Sebuah banjaran rumah kedai yang dinamakan sebagai Pusat Asuhan Kristian diguna sama sebagai markas penyamaran DAP. Tauke Markas Perang DAP ialah seorang pemimpin bekas Parti Komunis Malaya. Dia pernah menjadi orang kanan Chong Chor dan Chin Tein, lahir di hutan belantara Pahang pada 1944. Seorang ahli Kader PKM paling baik yang pernah dilahirkan oleh PKM. Dia sedang diawasi oleh Veteran VAT 69 Komando yang berpangkalan di Hut 69, Ulu Kinta.

Markas Perang budak-budak picisan PkR-DAP-Pas ialah di kaki-kaki jalan, di pub-pub dan cafe eksklusif serta rumah-rumah ketiga "bapa-bapa" yang elitis dan borjuis. Kumpulan makhluk perosak ini sedang mencatur siapa untuk dipersundalkan, siapa untuk dilacur, dan berapa pula penyokong Agenda Membunuh Doktrin Ahlul Sunnah wal-Jamaah.

Kepada UMNO sukalah Pak Sedaro nak posan, jangan ingat "Markas Perang UMNO" selamat selamanya walaupun penuh dengan ciri-ciri keselamatan. Markas Perang UMNO perlu dititip dalam pemikiran Panglima-Pendekar Selempang Merah yang mesti dihidupkan semula. Kumpulan ini diawal 1981 merupakan pasukan Gerak Perang paling berkesan di Malaysia. Apa jua orientasi kemajuan teknologi, pasti pasukan "hackers" PkR-DAP-Pas boleh akses dan mengintip. Ingatan ini menjurus kepada ancaman bahawa "kuda hitam mereka-Anwar Ibrahim ialah bekas Timbalan Presiden UMNO".

Jangan terperangkap dengan dakyah ilmu New Politics kerana ia mempunyai saudara kembar iaitu New World Order, karya Freemason-Iluminiti-Zionis.

6 comments:

  1. Oleh kerana kepala Bapak Sedaro perasan hebat, datanglah ambil elaun membodek dan menunjuk dekat pejabat PM = Pu...... engkau. Kih, kih, kih

    ReplyDelete
  2. Baru PAK CIK tahu...yang tak dapat pingat tuh...orang KECEWA...kah kah kah...setahu PAK CIK...yang MEMBODEK kerja pasal NAK PINGAT tuh..Allah akan LETAK mereka...di PANTAT NERAKA...kata ORE KELANTE ler...pasal tak nak NGAJI...TASAWUF dalam TAUHID...

    ReplyDelete
  3. Tok Janggut! Puki demo ade janggut tak? hi, hi, hi

    ReplyDelete
  4. Kah kah kah.... Orang umno-orang umno. Tahap merapu doh ni. Takut kalah pru punya pasal.

    ReplyDelete
  5. Meroyan sakan puak puak umngok ni, nampak sangat panik tahap gaban sampai mereka-reka cerita penglipur lara. Ye la, tak mengampu tak mentedarah le anak bini.

    Pusat perang saraf umngok bn lagi banyak....semua ktv dan kelab dangdut kl, rumah urut dan spa termasuklah belakang mati lorong hj taib untuk ahli pangkat rendah atau pariah umnoh mcm penulis ni kah kah kah

    ReplyDelete
  6. Pakar PSyWar PAS dan PkR, Selamat Berperang. Kudalah Komunisme, kerana kalian merelakan sejak 1951 PAP=DAP bermaharajalela

    ReplyDelete

Blog Archive