Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Tuesday, May 26, 2009

Boikot PRU 13

Cumo orang buto, pekak, tuli dan Imigran @ Pendatang HARAM sahaja yang boleh mengiyakan isu BOIKOT PRU-13.

Apo akan jadi kalu orang-orang Melayu boikot PRU-13? Jiko orang Cino dan Tamil pakat-pakat boikot PRU-13, apa pulo kesannya?

Harus disemak teliti, walaupun lebih 60% majoriti penduduk warga Malaysia umat Melayu/Bumiputera, tetapi yang HANYA layak mengundi tidak sampai pun 60%. Takat angka yang hampir benar menjelang PRU-13 nanti, jumlah pengundi Melayu yang layak mengundi ialah 64% daripada 60% populasi Melayu sebenar. Nisabnya ialah 60% daripada 23 juta penduduk Malaysia ialah 13.8j. Maka 64% daripada 13.8j pengundi ialah 8.8 juta pengundi Melayu.

40% bukan Melayu dari 23 juta penduduk ialah 9.2j. Maka jika dikira daripadanya 64% pengundi bukan Melayu...bermakna 5.8 juta daripada mereka layak mengundi.

Andaikan jika 60% orang Melayu pakat boikot PRU-13, maka 8.8 juta tak keluar buang undi., maka Bukan Melayu nak direkodkan setakat ini, memang tunggu peluang untuk orang Melayu memBODOHkan bangsa dan PRU sendiri.

Bayangkan semua Bukan Melayu buang undi dan orang Melayu masa tu semua pakat-pakat tidur di rumah...maka Kerajaan Malaysia seterusnya akan menjadi seperti Kota Singa.

Bayangkan jika 30% bukan Melayu boikot PRU sekalipun, iaitu seramai 1.7 juta tak keluar mengundi, mereka masih ada lagi 4.1 juta Pengundi Bukan Melayu daripada keseluruhan jumlah pengundi berdaftar bukan Melayu.

Jika semua orang Melayu boikot PRU-13, maka jumlahnya ialah 8.8 juta pengundi Melayu - 5.3 juta pengundi bukan Melayu = 3.5 juta pengundi saja yang tinggal. Tak payah memangkah pun dah SAHIH Melayu akan kalah. Orang Melayu pulak dipecahkan kepada UMNO, PAS, PKR, BEBAS dan bermacam parti lagi. Maka purata setiap parti yang ada orang Melayu akan tinggal 700 ribu pengundi masing-masing.

Sapo yang BODOH. Lu kira sendiri la...

Undi bukan Melayu 4.1 juta jika berpecah kepada 4 parti sekalipun, mereka masih ada 1.25 juta pengundi masing-masing. Jiko pocah 5 pun, mereka masih mempunyai kelebihan 100 ribu pengundi...sobab ada 800 ribu pengundi bukan Melayu berbanding pengundi Melayu yang seramai 700 ribu orang yang berpecah mengikut parti memasing.

Sapo yang BODOH. Lu kira sendiri la...

BOIKOT PRU-13...hanyalah mimpi dan fatamorgana. Bangsa yang BODOH, DUNGU, BANGSAT dan SANGGUP menjadi PELACUR TANAHAIR sahaja yang bisa menggadai HARGA DIRI TANAHAIRnya.

Waima apa pun, orang Melayu di Malaysia tidak punya KUASA dan UPAYA untuk BOIKOT PRU-13, hatta PRU-14....hatta sampai bila-bila sekalipun, selagi belum didengar laungan tiupan SANGKAKALA PERTAMA, petanda bumi ini hancur musnah.

Inilah satu-satunya Negara Melayu, paling unik atas Bumi Allah. Pak Sedaro fikir, sesapo pun yang terpikir nak boikot PRU ke, atau nak pelingkup Negara Pemerintahan Melayu ke..sama ada hari ini atau esok dan akan datang...Moga Allah berikan petunjuk yang LURUS sesuai dengan amalan "Aqi-Mussolah" yang dilakukan 5 kali sehari.

Negara tidak perlukan Modal Insan yang TULI, SENTOL, BODOH, BACUL dan PELACUR.

1 comment:

  1. Makanya.......

    benarlah sabda baginda mafhumnya:

    'Akhir zaman umat islam ibarat buih ditepi pantai, jumlahnya banyak tapi tidak menggerunkan apatah lagi hendak membinasakan'

    apakah kesannya senario ini?
    apabila melayu melalui UMNO kelihatan lemah dan tidak berkuasa makanya akan timbul bermcm-mcm tuntutan yg tidak munasabah. tuntutan jika dr pembangkang mungkin tidak dipenuhi sebaliknya jika tuntutan dr anggota komponen akan menyusahkan. imbas kembali sejarah sewaktu UMNO mendapat sokongan yg kuat dr org melayu MCA tidak berani menuntut, MIC diam menurut, gerakan x berani buka mulut. malahan jika b'mcm2 dituntut UMNO blh tolak tidak menurut. tp pd tahun 1999 apabila sokongan melayu berpecah dan UMNO kelihatan lemah MCA menuntut diadakan universiti, MIC minta kolej diadakan, gerakan nak kolej disediakan.

    maknanya jika org melayu bersatu tiada siapa berani hendak memijak apalagi menghenyak. contohnya apabila tersalah pilih lihat shj spt di bukit gantang. bukan kemenangan PAS yg diteliti tp bgmn walaupun melayu majoriti tetapi penentu kpd kemenangan adalah dr cina2 di kuala sepetang, sokongan melayu terhadap UMNO meningkat, tp sokongan cina kuala sepetang keseluruhannya beralih kpd PR. melayu sudah tidak jd penentu dan apabila melayu tidak jd penentu 'demand power' org cina akan meningkat dan b'mcm2 tuntutan akan dibuat.

    Bersatu teguh, bercerai roboh....

    ReplyDelete

Blog Archive