Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Sunday, November 18, 2012

Kalau kalah gak PRU-13 ni...camno Pas?


Dengarkan minit ke 2:27 - Ya Allah...Hukumkan Umno, Ya Allah...Hukumkan Umno BN...

KO BN!  KO BN!  BN KO!  KO BN!  BN KO!  KO BN!  BN KO!...dalam pilihanraya yang ke-13 ini ya Allah...Mudah-mudahan perjalanan kami ke Putrajaya ya Allah, dengan begitu sekali mudah dengan pertolongan Mu ya Allah,

Kalaulah Kamu pernah tenggelamkan Firaun di dalam laut, Kamu telah izinkan kepada bumi-Mu telan Qarun...Ya Allah, Kamu telah melaknatkan Namrud...dan begitu juga Abu Lahab-Abu Lahab...maka sungguh mudah untuk Kamu bagi menjahanamkan Umno dan BN dalam Pilihanraya ke-13..

Tidak larat kami hendak lihat anak-anak kami dengan suasana yang tidak selamat, di dalam rumah dan di luar rumah, dengan ragut rogol bunuh bakar cincang manusia dan begitu juga dengan bermacam-macam jenayah...bermacam-macam...

Ya Allah ... habislah negara kami ini, dijual oleh Umno...Singapore dah habis....ya Allah .... Batu Putih putih ya Allah mata, ya Allah...Tanjung Pagar...rapat ke pagar ya Allah...

HANCUR UMNO  TUMBANG BN !

Cilok transcribing daripada Dinturtle. 

*********

Soalan den mudah yo...lopeh PRU-13 nanti, kok ALLAH SWT masih tak perkenankan doa terjerit terpekik Nik Razi Nik Mat ni...APA YANG Pas NAK SPIN LAGI? UJIAN ATAU BALA? Apo nak jawab? 

Tapi den tau...walau mungkin berpuluh tahun tak makbul...Pas bukan tau malu pun. Dah memang spesis muko tembok...lobih tobal dari tembok China. Sobab tu sanggup tipu pengikut sendiri berpuluh tahun. Pengikut mati hidup balik percaya konon Pas nak tegakkan negara Islam dan Hudud...rupanya buat perjanjian dengan komplot DAP/Pkr...tiada langsung sebutan, apatah lagi janji nak dirikan negara Islam...Hudud jauh sekali!!! Pas Parti Munafik. INGAT Pas INGAT MUNAFIK...SAMPAI BILA-BILA!

27 comments:

  1. Tapi den tau...berpuluh tahun tak makbul...

    Wow, tuan ada direct line dgn Tuhan?

    ReplyDelete
  2. Janji ameno mampus..warisan british lahanat

    ReplyDelete
  3. Moga org islam lebih ramai sokong PAS..amno utk org buta sejarah je..aduhai melayu meloya

    ReplyDelete
  4. Anon 2:34 PM

    Abih PAS bkn warisan British ko?...eko neh mmg buto mato hati n buto sejarah...

    Mmg sah penganut PAS boddow2 mcmana yg ostat ferarri dok kutok selalulah...

    g check dulu sapa yg 'bidankan' n 'daftarkan' kelahiran PAS...

    boddow....

    ReplyDelete
  5. Apa punya bodoh punya blog...rasulullah sendiri pernah kalah dalam perang uhud...dan syahidnya saidina hamzah..biasalah beb bkn mudah nak tegakkan islam..tu sbb sampai skrg kristian,yahudi berkuasa di muka bumi.ini...Allah sygkan hambanya dengan..allah turunkan pelbagai ujian..jgn pelekekan doa..

    ReplyDelete
  6. Amno anak haram british..buta bendul ko ni..ko baca sejarah silibus omputih ye?patut pun bingai bongek bendul lg lahabau..sejarah pas ko baca kat mane hah boddow?kasi la wa baca sama

    ReplyDelete
  7. Kami suka fakta..umno tak suka fakta tp suka auta..nyampah u umngok kahaakkkkkkptuijjjhhhh

    ReplyDelete
  8. PAS: Dilancarkan pada 23 Ogos 1951 di Kelab Sultan Sulaiman, Kuala Lumpur.
    PIS: Lebih kurang samalah tarikh serta tempat pelancarannya.

    PAS: Bendera bulan mengambang.
    PIS: Penerangan sebenar benderanya ialah - satu bulatan putih di atas latar belakang warna hijau. Bulatan putih itu bukanlah bermaksud bulan sebenarnya.

    PAS: Diasaskan oleh Ahmad Fuad, mantan Ketua Hizbul Muslimin UMNO. Nama asal Pas ialah Pas Malayan Islamic Party, yang menggunakan nama Inggeris.
    PIS: Diasaskan oleh Ahmad Fuad sebab kalah bertanding dalam perebutan 3 penjuru bersama CM Yusoff untuk jawatan Presiden UMNO daripada Tunku Abdul Rahman. Disebabkan tidak puas hati, maka beliau menubuhkan PIS. Kemudiannya Ahmad Fuad tidak pula menjadi Presiden Pertama PIS tetapi sebaliknya lari ke Penang untuk bekerja sebagai Ahli Majlis Bandaran yang ditawarkan British. Nampak sangat Ahmad Fuad termakan hasutan British menubuhkan PIS semata-mata untuk memecah-belahkan Melayu yang bersatu gagah menentang Bristish melalui UMNO. PIS adalah parti duri dalam daging kepada bangsa Melayu dan merupakan kesan tinggalan penjajah yang kekal hingga kini. PIS adalah alat penjajah, dulu, kini dan selamanya.

    PAS: Antara saksi yang menyokong penubuhan PAS ialah ayah Paklah sendiri iaitu Ahmad Badawi.
    PIS: Antara saksi yang menyokong penubuhan PIS ialah orang British yang bencikan perpaduan Melayu dalam UMNO. Didaftarkan pula oleh seorang pegawai British keturunan India di Pejabat Pendaftaran Pertubuhan yang bernama Nadarajan. Sebuah parti yang didaftarkan oleh seorang Hindu, tapi memperjuangkan Islam? Tak pelikkah?

    ReplyDelete
  9. PAS: Mengharamkan makan sembelihan orang UMNO, mengharamkan bersalaman dengan orang UMNO. mengharamkan solat berimamkan orang UMNO, menggelar orang UMNO kafir dan tidak masuk syurga.
    PIS: Meng'halal'kan berpeluk dengan DAP, meng'halal'kan ternakan babi secara besar-besaran, meng'halal'kan penambahan premis arak (tak tutup pun), mengurniakan tanah kepada harbi, membiarkan DAP menghentam hudud sesuka hati, menjadi balaci seumur hidup DAP.

    ReplyDelete
  10. PAS: Mempunyai sejarah pemimpin parti yang bermaruah serta tidak akan tunduk kepada sesiapa.
    PIS: Mempunyai sejarah pemimpin parti yang tunduk kepada DAP serta sering mengadu kepada pihak barat sebagaimana mantan Presidennya berjumpa Menteri Luar Australia dan Amerika Syarikat untuk mengadu berkenaan keadaan semasa Malaysia pada 1998/1999. Paling 'afdal' apabila semua kepimpinan PIS hari ini begtu takut kepada Mursyidul Am Pakatan aka Karpal Singh. Siapa berani langkah mayat lor?

    ReplyDelete
  11. PAS: Memperolehi dana kewangan yang banyak daripada PKR sebelum PRU-12.
    PIS: Memperolehi dana kewangan yang banyak daripada Amerika Syarikat melalui PKR (lihat sini) sebelum PRU-12 sehingga terpaksa mengikut telunjuk Pkr dan DAP. Tak termasuk songlap duit derma ceramah, duit kohilal, duit ladang rakyat, duit balak, duit lesen judi dan arak (termasuk di Kelantan), duit tabung Memali, duit dinar emas, duit BRIM ahli,...semuanya disonglap. Pok Nik pegi mekah ditaja, duduk star...star hotel wa cakap lu...

    PAS: Undi Pas dapat pahala.
    PIS: Undi Pkr dan DAP dapat pahala jugak ke?

    PAS: Berjuang menegakkan syiar Islam dan Hudud.
    PIS: Gagal mengekang sepenuhnya masalah arak, maksiat, rogol, judi, pelacur, gay, pondan, perompak dan jenayah-jenayah lain di negeri yang diperintahnya lebih 22 tahun. Paling sadis terpaksa tunduk pada mursyidul am pakatan dan timbalan mursyidul am pakatan aka Lim Guan Eng.

    ReplyDelete
  12. PAS: Parti Islam SeMalaysia
    PIS: Parti Ikut Suka

    ReplyDelete
  13. Jang,
    Apo nak jadi dgn Lalat Hijau ni.Orang Islam lain berdoa juga lopeh sembahyang tetapi doa yang baik-baik.Untuk seteru kito pun kita berdoa kpd ALLAH agar memberi hidayah supaya balik ke pangkal jalan atau bertaubat.Dio orang ni tak serik agaknya.Dah beberapa kali sembahyang hajat untuk kemusnahan orang lain,tapi nampaknya doa tu kono kat dio orang balik,pemimpin mereka merapo tak tentu arah,rela dikeldaikan olih DAP.Ini bab baru ni mengaku nak jadi khadam,kalau Boss jadi khadam,anak buah nak jadi apo eh.Bertaubatlah dan janganlah rela diri diperbodohkan olih pemimpin yang gila kuasa dan harta.Semak betul siapa pemimpin.Memang betul bukan mudah nak tegakkan Islam tetapi ALLAH mengajar dan meyuruh saperti yang dilakukan olih pemimpin anda.Salah satu yang ALLAH galakkan anda adalah mengunakkan akal fikiran yang waras apabila berjihad.

    ReplyDelete
  14. Kalau PAS menang pilihanraya, boleh dapat balik ke tanahair yang tergadai tu? Ikhlas ni bertanya, dari pengundi Melayu atas pagar.

    ReplyDelete
  15. Pembetulan;
    Selepas ayat ALLAH sila tambah ayat tidak,harap maaf

    ReplyDelete
  16. Moga org Islam dpt hidayah dan menolak UMNO..

    ReplyDelete
  17. Antara isi Khutbah Terakhir Nabi Muhammad S.A.W di Lembah Uranah, Gunung Arafah...
    "Berwaspadalah terhadap Syaitan demi keselamatan agama kamu. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikuti dalam perkara-perkara kecil"

    ReplyDelete
  18. Itu amat benar...umno terus menerus menyesatkan umat melayu yg Islam.yg murtad pon ramai di bwh kerajaan BN.sila rujuk statistik murtad dgn jamil khir.dia ada fakta muktamad dan sahih.ini bukan cerita merapu

    ReplyDelete
  19. saudara2 seIslam ku yg dikasihi dan dirahmati ALLAH swt...,ko letak ler berpa banyak pun dalil dan bukti..habih2 depa dok nyalah dan nyalak jugak..kita ni biar buto mato tp jgn buta hati..gini ler jadiknya..tokse ler bertegang leheq dgn depa ni....sama jer..mcm org pakai cermin mata hitam..semuanya nampak hitam..putih ker hijau ker..semua jadi hitam...kesian penyokong 'raja Liwat' ni...tok sodar2 lagi..yg memurtadkan depa2 tu..bukankah org2 kamu?..sbb kamu sokong peliwat dan zionis..ado ka ..org lain murtad..dia nak salahkan UMNO??ngapa tok Guru kamu tak gi tarbiah kt depa yg murtad tu??tak gi berdakwah ker??ooo dok sebok gi mengkafirkan org jer..lupa hal masyarakat lain..patutlah izzah tu tak kesah ckp pasal boleh murtad..ada yg back up dia..sape lg??

    ReplyDelete
  20. Ikut parti i you help me i help you.

    ReplyDelete
  21. Apalah u all ni, bertelagah sesama Melayu, sesama Islam, yang menangguk di air keruh bangsa asing gak. Biarlah UMNO ke, PAS ke, yang nak menang, biarlah, kan ke masih Melayu gak. Kalau UMNO ni hebat sangat, fokus rampas semula Pulau Pinang. Ada brani? Negeri yang diperintah Melayu macam Kelantan tu nak risau pasal apa. Buang boreh yo.

    ReplyDelete
  22. Anon 12.08.
    Kau jgn bangang,Png tu majoritinya org Cina.Org Melayu tak takut,Inshaallah Pru 13 nanti kito samo-samo tengok.Skrg ni UMNO ado 11 kerusi,majoriti mudah kalau tak silap 22 kerusi,kwsn Melayu yg PKR menang PRU lopeh mungkin dapat balik,kwsn campuran penduduk orang India dah sorik kono tipu.Ada segelintir orang Cina pun tak tahan dgn perangai Tokong LGE dan banyak merungut hendak orang Png jadi KM.Tokong LGE sendiri kato peluang PR menang 50/50.Tidak mustahil perkara yg anda jangkakan mungkin berlaku.Saya minta satu jo,orang UMNO jangan buat Sembahyang hajat supayo PR KO.

    ReplyDelete
  23. Anon 12:41 - itulah yang saya maksudkan. Rampas negeri yang BN telah hilang kuasa dan sedang diperintah bangsa asing. UMNO sebagai leader dalam BN juga perlu pastikan Negeri Sembilan tak jatuh pada DAP. Kalau setakat kalah dengan PAS di Kelantan, pasrah sahajalah. Asalkan mereka bahagia, jangan dipaksa-paksakan. Akhirnya kita kan sebangsa dan seagama. Kesatuan ummah itukan lebih utama dari ketaksuban fahaman politik.

    ReplyDelete
  24. Ye betul..beri royalti pada kelantan..ambo setuju.jgn dipaksa2 kerajaan persekutuan..kelantan negeri melayu ramai.brahim ketua perkosa melayu.patut dpt royalti dehhh

    ReplyDelete
  25. Kalau kalah juga, alasannya ialah UMNO atau BN menipu. Tidakpun, SPR di peralatkan oleh UMNO.

    ReplyDelete
  26. Maknanya pas, pkr dan dap menipu di kedah, penang, perak (dulu), selangor, kl ngan kelantan la 2008 tu dulu anon? SPR diperlatkan komplot pembangkang di 6 negeri tu ke? Sbb kalo ikut statement ekau, itu maksudnya...

    ReplyDelete

Blog Archive