Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Friday, April 19, 2013

Aishah kaki kencing...

Siapa bapa Armad Azhari Abdullah?
Armand dan Ahzad (DNA omputih)
Sah Aishah kaki kelentong! Aishah kata dia jumpa Menteri DS Shahrizat Jalil pada tahun 2005 selepas membuat konsert, kononnya dia nak mengadu masalah tuntutan hak anak. Pada hal urusan tuntutan hak sudah selesai pada 30 November 2001 di mahkamah syariah Kajang (rujuk petikan akhbar di atas).

So apa kes dia buka cerita nak mengadu pada Shahrizat pada 2005? Apa kes mengaitkan dengan minta lembu, minta RM 150 juta dan minta condo.... bangang sungguh Si Aishah munapek ni.

Kisah tuntutan hak penjagaan anak sepatutnya adalah kerja peguam dan mahkamah syariah bukan jumpa menteri.

Menurut apa yang dilaporkan di media, Aishah (47) mempunyai dua anak yang lahir pada tahun 1994 dan tahun 2000.  Anak pertama Armand Azhari Abdullah  (18) dan kedua Ahzat Ahlami Mohamad (12).

Laporan media juga menyebut, Aishah dan bekas suaminya Muhammad (61) telah berkahwin pada 1 April 2009 adalah warga New Zealand yang telah menuntut penjagaan dua anaknya (patutlah anak pertama bin Abdullah).

Aishah berusia 29 tahun dan sudah mempunyai seorang anak lelaki berusia 5 tahun ketika berkahwin dengan Mohammad, lelaki New Zealand.

Masa kes tuntutan anak difailkan di mahkamah syariah Kajang, anak pertamanya berusia 7 tahun dan anak kedua 4 bulan. Kahwin setahun dan bercerai, poorah...cit!!

So, dalam ucapan kelentong tersebut Aishah berkata anak dia diberi dadah pada usia 5 tahun oleh bekas suaminya. Ini bermakna insiden hisap dadah berlaku pada tahun 2005  sewaktu anak kedua berusia 5 tahun dan abangnya 11 tahun juga merokok.  Jadi, suami yang hisap dadah ini, adakah suami yang kedua atau si Muhamad lelaki New Zealand?

30 April 2010 Aishah berkahwin lagi di Thailand dengan Faizal Sazali Zulkifli tetapi bercerai setahun kemudian. Kenal seminggu dalam facebook dan terus kawin lari. Apa hukumnya?...hanya Ustaz Azhar Idrus yang boleh bagi hukum atau jawapannya.

Bab kedua dalam ceramah beliau ialah kisah dia buat persembahan di Morib. Sudah tentu persembahan pentas di buat di Pantai Morib yang landskapnya cukup cantik. Mungkin itulah yang Aishah kena kelentong. Mungkin pemimpin Pkr kata projek landskap adalah projek mereka dan si bongok Aisah pun percaya bulat-bulat tanpa usul periksa.

Rakyat nak pinjam RM5000 pun susah? Awatlah hang bingai, pergi lah ke Lembaga Amanah Ikhtiar atau Tekun, RM10 ribu pun boleh bagi jika kena syaratnya.

Sudahlah Ecah ooi...hang  pi mengaji di New Zealand ambil biasiswa siapa? Orang suruh pergi mengaji dan bawa balik ijazah tetapi dia pergi bawa balik anak dan bawa balik fan club. Sebagai penutup, TM nak tanya berapa orang lelaki yang pernah menjadi suaminya dan apa status anak pertama?



Bercakap ikut sedap mulut, akhirnya terbuka pekung di dada. Apa motif sebenar masuk Pas? Nak dapat tiket masuk syurga free agaknya...

Sumber.

18 comments:

  1. Assalam tuan, mohon jasa baik link kan blog saya di blog tuan. Blog tuan telah saya link kan ke blog saya. bersama kita pastikan BN kekal mentadbir N9 demi anak cucu kita. t.kasih

    http://orangsendayan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Semua orang ada membuat kesilapan. ...yg penting bertaubat...jgn dah tau buat silap..ditmbah2 lg...x suke x ape...boleh pilih pemimpin yang anda rasa layak..kalo hidup asyik nak mengata...dosa je yg dapat. Orang tu akan dpt pahala free2 aje...renung2 kan lah...anda yg menulis ini...ada kah anda bebas drp sebarang dosa?maaf ye..paja minang...rancak dilabuah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu..berhenti memfitnah, mengata, menulislah secara adil dan melambangkan keperibadian anda sebagai muslim. Ini nasihat untul diri saya sendiri juga. Maafkn andai terasa

      Delete
  3. hahaha. nak tunjuk baik nasihat orang plak anon ateh ni. nasihat yang samo ado ke diberi ko pembangkang yang 24/7 fitnah orang tu. macam2 yang difitnah ke pemimpin bn tak mintak maaf pun. bila kena tang hidung sendiri, tetibo nak nunjuk baik belagak macam malaikat. aishah yang torang2 menipu pun masih nak dipecayo, pehtu nak suruh menulis secaro adil. pi nasihat komplot pembangkang yang mulo dulu fitnah sojak 1999 la. peribadi muslim la sangat memasing.

    ReplyDelete
  4. puak pas ni memang. tang dia konon semua buat silap la, boleh betaubat la. bila tang bn tau pulak nak berdendam tak nak maafkan silap orang. 2 standard berbeza dalam isu yang sama. piiiiiirrrrrraaaaaahhhhhh.

    ReplyDelete
  5. Elok sgt nasihat yg diberikan. Buang tabiat dan perangai jahiliah spt membuka perkara yg bersifat peribadi. Alhbar sepatutnya lebih islamik dlm melapor berita. Jgn kita jadi penyambung lidah syaitan yakni menyebar fitnah, batu api dan adu domba.

    ReplyDelete
  6. Saya juga menulis begini di blog PR, dan juga blog2 hiburan. Sama juga balasan mereka, mcm anda yg di atas..tidak dapat menerima nasihat. Tak apa, tugas ingat mengingatkan sudah saya lakukan..terpulang pada anda selanjutnya. Bukan mudah nak berdakwah ni :-)

    ReplyDelete
  7. takpelah kak aisyah..kurang2 eh bilo orang tulih camni, dapak gak akak pahalo..sobab yo kak, sey sokong kak aisyah
    kurang2 pun akak tak cam isa..tak ambik tanah orang, tak habih duit rakyat, tak bagi rasuah..

    ReplyDelete
  8. harap harap Sabahan akan lebih berhemah dalam berkempen dengan tidak membuka aib orang...semua orang ada melakukan kesilapan, yg beruntung adalh mereka yg sedar dan cuba membaiki diri.

    ReplyDelete
  9. masuk pas tak membaiki diri sebenarnya tapi makin menyesatkan.

    ReplyDelete
  10. paneh,sapo deh calon dun n9 yang nak tarik diri tu..tau tak? cubo la cito..

    ReplyDelete
  11. calon dun johol la tarik diri.

    ReplyDelete
  12. Suatu hr nanti Allah akan tunjukkn kebenaran...tak kira ape parti anda..Allah maha mengetahui..semoga sahabat2 semua tidak meninggalkn solat...dgn mendirikn solat lh...semua perkara yg dilarang Allah dpt dielakkn...pemimpin yg baik itu tidak akan menzalimi rskyatnye...diakhirat nanti terima balssannye. Buat baik di balas baik....

    ReplyDelete
  13. Hahaha..Artis yg dh tuo dh gomok dh tak laku dan dh menopouse sila lah msk PAS PIS PUS..menyanyi sikit2 kat telinga diorang..anda pasti diangkat sbg ustaz @ ustazah mee segera di pentas2 ceramah mrk..dpt bkn skt 5k tu..pastu boleh jadi calon trs!!

    ReplyDelete
  14. maaf ckp yer, dari masa dia artis pon aku dah meluat...apa lagi asok pati pmbkng.....

    ReplyDelete
  15. apa kredibiliti yg dia ada...stakat melalak jerrr

    ReplyDelete
  16. Macam lah kau tu baik sangat penulis Oii.

    ReplyDelete

Blog Archive