Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Saturday, July 12, 2014

Najib tak kuat - Mahathir


Sudah sampai masa untuk Najib digulingkan wahai Tun?

10 comments:

  1. Ahjib kuat bila cina kat sebelah dia jak!

    ReplyDelete
  2. Najib Kangkong!! Alahai....

    ReplyDelete
  3. Bila PM Najib memperkatakan kekalahan Brazil, sebenarnya bercakap pasal dirinya sendiri. Dialah pemimpin yang sangat lemah.

    Pemimpin yang ikut telunjuk pembangkang. Pemimpin yang ikut rentak DSAI dan Hindraf. Pemimpin yang diperlekeh dan sentiasa terima arahan si hipokrit MCA dan Gerakan. Pemimpin yang dicucuk hidung oleh Amerika. Semestinya juga, pemimpin yang amat takutkan bini!

    Inilah pemimpin yang mungkin akan termaktub dalam sejarah sebagai PM terakhir UMNO.

    Selepas ini aku tidak peduli lagi. Buat apa undi BN sedangkan pada hakikatnya DSAI, DAP dan pembangkang yang tentukan dasar negara. Yang boleh gubal undang-undang sesuka hati.

    Dear Tun M - sekiranya Tun masih peduli pada tanahair yang Tun telah berbakti sekian lama, buatlah sesuatu sebelum UMNO berkubur di GE14!

    ReplyDelete
  4. pengkomen di atas semua bahlol tahap gaban, Najib kuat dan masih jadi PM Malaysia adalah dengan izin Allah s.w.t. . Tak yah lah kita nak kutuk sangat dia. kritik cam Tun buat dahlah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engkau yg buta perut!!

      Delete
    2. Kepada Anon July 12 at 10.49 am, sekiranya seseorang masih jadi PM, tak bermakna dia seorang yang kuat dan berkaliber.

      Ya, dia masih jadi PM dengan izin Allah. Tapi ingatlah sebagai ahli sunnah waljamaah, hidup kita penuh dengan pilihan.


      Kita juga yang memilih dan mengangkat dia sebagai pemimpin. Sekiranya pada fikiran kita kepimpinan itu didapati kemudiannya hanya membawa lebih banyak kehancuran kepada orang Melayu, perubahan tidak mustahil berlaku, berdasarkan hukum sebab dan akibat, dengan izin Allah jua.

      Dan jangan menuding orang lain sevagai bahlul, sedangkan jari lain menuding ke arah diri anda sendiri!

      Delete
  5. semuanya yang OBAMA buat adalah lakunan sahaja, setelah Malaysia terperangkap dengan strategi iciknya maka hancurlah melayu dan sudah tentu UMNO akan berkubur sekali. Aku tak kisah kalau UMNO berkubur tapi yang aku bimbang melayu dan Islam juga akan ditanggal dari diri orang melayu dek kerana kebodohan dankedayusan pemimpin melayu. Obama tak berjumpa dengan Anwar dan menunujukkan sokong kerajaan hanya kerana nak umpan najib, setelah TPPA ditandatangani kita akan lihat macamna satu persatu ekonomi orang melayu akan berkubur dan diambil alih oleh cina DAP yang sudah menjadi anak emas British beratus tahun. Kita melayu baru nak membina dan masih lemah.

    ReplyDelete
  6. che det yang bangang. hang dah tak jadi pm la. biarlah najib yang buat keputusan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesedap rasa je mengata Tun M sebagai bangang. Awak pandai sangat ke? Pernah jadi PM ke sebelum ni? Pernah mentadbir negara? Pernah selamatkan negara semasa kesulitan dan bertahan walaupun ditentang kuasa besar barat?

      Siapa yang bangang sebenarnya? Sengal!

      Delete
    2. kiasfansuri... namanya pun macam badut.
      cermin diri dulu ye....

      Delete

Blog Archive