Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Tuesday, July 21, 2009

Kader PRU-13

Pasukan bukan Kerajaan Pemerintah yang dipenuhi oleh gerabak PAS, PKR, DAP makin rancak dan produktif melahirkan 57 orang Pemidato pelbagai karektor dan wajah serta kulit untuk PRU-13.

Dongar khabar IKD & PUTIK tongah tubuh organisasi TEMPUR khas yang dikenali sebagai PULSA [Pusat Latihan Sandiwara Agung]. Dalam keterbalikan Inggeris ialah PULSE..."Denyut".

Dongar khabar PAS, PKR, DAP sedang mengANALISA kandungan Handsard Parlimen sejak 1960 untuk mencari kaedah meLINGKUPkan Sidang Parlimen Ketiga tidak lama lagi. Hebat ini, Pak Sedaro nak ngendeng juga ilmu membaca handsard ini. Hanyo orang tak cukup AKAL ajo yang baco dari kulit ke kulit.

Pak Sedaro dongar laie, setiap Parlimen dan ADUN dah disiapkan pasukan TEMPUR Mata Lebam dengan pemakaian beret Biru Langit,...wah macam PASKAU pulak. Untuk tujuan penyamaran ada pulak yang pakai beret MAROON, dah macam PASKAL pulak. Nak lagi gempaq, Pak Sedaro dongar ado dah booking beret Hijau Katak macam RGK pulak...Handal puak-puak ini. Mungkin inilah proses ke SIAP siagaan pasukan bukan Majoriti dalam Parlimen. Pak Sedaro sokong lah...sobab sodar diri. Ado laie yang LUPO DIRI...Astargfirullah...

Pak Sedaro dongar laie, setiap Ahli parlimen bukan BIRU sudah ada 7 orang Pegawai Khas yang berperanan sebagai PERAGUT, PEMERAS, PENGGEMPUR, PERUNDING, PELATAH, PEROGOL dan PELACUR..."Wah begitu luar konvensional bunyi 7 P ini"....

Nampaknya ke REBAN dan ke LAUT lah...PRU-13? Milik siapa? Milik Rakyat yang berJUANG dan berJUWANG untuk Rakyat...Atau Milik Rakyat yang hanya untuk Republik Malaysia, Perut Suku-Sakat, Fakulti Pemerintahan Fasis neo Komunis dan Disiplin Totalitarian Isme Nasrani...

Wahai umat Malaysia yang makin di lambung OMBAK! 2011 mungkin dilanda fenomena Amargendon...Kita bukan dalam alam Forest Gump.

Entah apo-apo pasukan Bendera Biru dengan Dacing yang makin di nisbah dengan KATI bukan KILO.

"Widuri...Elok Bagai Rambulan...Widuri...Indah Bagai Lukisan"...TAJAM dan BISA beb.

3 comments:

  1. Memang boto Pak Sedaro...den mintak2 UBN lingkup terus la pak sedaro...cam no Pak Sedaro????

    ReplyDelete
  2. kalau duk sibok ngan surat layang.. canteh-mencanteh.. gua raso2 takdo masalah nak lingkup..

    ReplyDelete
  3. Elok bonar la tu.Lagi copek lingkup lg elok la tu... Dah dasar UmNgok karat kojo eh merusakkan negaro.. Pogi mampuih la UmNgok.

    ReplyDelete

Blog Archive