Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Monday, May 3, 2010

Anwar 8 Najib 1

1. Kononnya ramai orang (padahal "ramai orang" itu hanya pembangkang) mempersoalkan kaitan kerajaan dengan APCO Worldwide.

2. Walaupun pelbagai penjelasan telah diberikan kerajaan, malah APCO Worldwide sendiri telah mengeluarkan kenyataan bahawa pertubuhan mereka tidak terlibat dengan Israel, namun begitu ramai penjilat Al-Jub yang masih suka mempersoalkan itu dan ini.

3. Biasalah...Bro CIFUT tu memang mahir dalam bab Creative Destruction Strategy. Siapalah yang jadi sifu si CIFUT tu agaknya.

4. Kami nak ajak pembaca Paneh Miang untuk buat perbandingan siapa yang lebih banyak dikaitkan dengan pertubuhan Yahudi di seluruh dunia antara Bro Anwar dengan Mohd Najib. Kita tengok siapa yang kena...


5. Maka jelaslah yang Bro Anwar Bin Ibrahim jauh mendahului Mohd Najib dengan 8 berbalas 1. Itu hanya senarai pertubuhan Yahudi yang kita tahu...yang kita tak tahu entah berapa banyak lagi?

6. Harus diingat bahawa Bro Anwar Bin Ibrahim selama ini TIDAK PERNAH cuba untuk menjelaskan kepada rakyat Malaysia, khususnya kepada penyokongnya sendiri, akan kaitan dirinya dengan pelbagai pertubuhan milik Yahudi.

7. Malah dalam kenyataannya pada 1998, Bro CIFUT mengakui bahawa James Wolfensohn, Madeline Albright, Al-Gore, W. S. Cohen yang kesemuanya Yahudi adalah antara sahabat dan kenalan baiknya.

8. Jika Bro Anwar Bin Ibrahim sendiri GAGAL menjelaskan kaitan dirinya dengan pelbagai pertubuhan milik Yahudi, mengapa pulak dia nak kecoh suruh orang lain jelaskan?

9. Kata dulang paku serpih...

3 comments:

  1. Sudahlah ekau Paneh jgn pulak hilang arah. Ekau kuncu2 umno buto perut hanya buat andaian dgn gambar2 karpet merahlah, gambar tunjuk arah gdn rangkaian jewslah tetapi DSAI telah menunjuk kpd rakyat Msia salinan perjanjian ekau Parti sekular benih barat dgn APCO worldwide yg mana tajuk atasnya adalah " Public Relation and Government Relation Service " Salah satu claus nya berupa "sebarang perkara yg disifatkan RAHSIA oleh kerajaan Msia, APCO Worlwide akan menyifatkan bersama". Persoalan nya, bilomano siyahudi pernah berjanji teguh dgn manusia?. Malah menipu dan berdusta dgn Tuhanya! Ini kah yg kamu nak jadikan sahabat hingga dia berkuasa naik ketingkat 4 JPM! Pikir dik Paneh, ekau masih mudo mentah dilahirkan diera 80an. Patut ekau buka sejarah dari tarikh DSAI diumpan oleh sikutty hinggalah DSAI dipecat olehnya kerana sikutty raso tergugat dgn kedudukannya. Pikirlah jgn ikut emosi dimana semua kekeliruan Msia ini bermula dari Fitnah utk jago kedudukan.

    ReplyDelete
  2. Anon 1659, may 3, 2010. Anon defensive dengan wibawa surat perjanjian tajuk tersebut. Anon pernah baco tak Pekeliling Rahsia Kerajaan Malaysia berkenaan Keselamatan Negara yang dijaja oleh Anwar pada tahun 1975, sekali lagi tahun 1987 kemudian pada tahun 1996.

    Dokumen 1996 telah dikendong dalam beg oleh Ezam Mohd Nor, untuk dijadikan trading tools Anwar kepada kumpulan Al-Gore. Anwar ketika itu minta sedekah sebanyak USD 500 billion untuk projek-projek Super Mega, dalam kedudukan dia akan menjadi Perdana Menteri Malaysia pada April 1997.

    Pakatan mengguling Kerajaan Persekutuan "gagal" kerana manusia yang ditiduri Anwar tidak sebulu dan Puas dengannya.

    ReplyDelete
  3. hehehe. tau pulak si hompuk ni kau lahir 80an paneh. ingatkan ko dah tua sebaya aku dan kengkawan kita. rupanya muda lagi kau ni. awet muda kau ni paneh. apa rahsia? hehehe. org yg menegakkan benang basah mcm tu la si hompuk ni. dia igt dia sorang je org tua yg hebat tau serba serbi. tp rupanya tak dia sangka ada org yg lebih tau dari dia. itulah lumrah dunia, kalau kita rasa kita pandai, ada org lebih pandai dr kita. kalau rasa kita alim, rupanya ramai yg lebih alim dr kita. bagus hompuk. teruskan dgn kepercayaan sesat kau tu. anwar akan offer buntut fresh dr usa plak utk kau. hahahaha!

    -tom tem bak-

    ReplyDelete

Blog Archive