Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Friday, September 26, 2008

Kurang Jantan

KETEREH 25 Sept. – Ahli Parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin yang menawarkan diri bertanding jawatan Ketua Pemuda UMNO, hari ini mendedahkan beliau disekat daripada bertemu dengan ahli-ahli pergerakan itu. Khairy yang juga Naib Ketua Pemuda berkata, situasi itu berlaku di beberapa kawasan yang dihadirinya. “Saya mempunyai bukti, ada yang memang nak datang tetapi mendapat arahan supaya jangan hadir. Perkara seperti itu tidak sepatutnya berlaku kerana saya sendiri tidak pernah menyekat mana-mana ahli Pemuda daripada berjumpa dengan pemimpin yang bakal bertanding,” katanya.

p/s: Ekau biar botul2 KJ...tak pernah sekat Pemuda kunun. Den dongar maso lawan Ketua Pemuda Bahagian Rembau ari tu..bukan main laie ko sekat si Azman sampai member tu dapek 7 pencalonan yor. Sah2 la yang ekau monang tanpo bertanding. Skang nak kato orang plak sekat kau. Biar betul bai...Bilo Mukhriz koba'an dio kono sekat dari jumpo ahli, ekau pun nak cakap bondo yang samo ko? Macam nak cover line yor. Osah la ko KJ oii...kojo menogakkan bonang basah yolah!

1 comment:

  1. hampeh punya kucing kurap ni....skang baru tahu nak guna ayat TUN...padan muko...yang pergi sampai ke KETEREH tu pe ke jadahnya...nak p berkempen kat ALWI yang jadi secpol BAPAK dia la tuh....desperate!!!!...macam ****

    ReplyDelete

Blog Archive