Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Wednesday, February 25, 2009

AHLI PARLIMEN BANGANG

Pak Sedaro nak buat bising kali ini. Makin lamo, makin bangang Ahli-ahli Parlimen Malaysia khususnya pasukan Pembangkang dari Puchong, Shah Alam dan sekutu-sekutunya yang suko buat pemikiran “Uncle Sam”.

Apo kono mengono, nak samokan Kuaso-Kuaso Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong dengan Pentadbiran Kerajaan Uncle Sam. Nak samokan semuo boleh macam Amerika ko?

Kalu orang-orang yang mengundi Ahli Dewan Rakyat ini, Orang yang Berakal dan Berilmu, Pak Sedaro harap lain kali buatlah fikiran dan keputusan pilihan yang TEPAT. Lagi baik jangan KELUAR MENGUNDI. Buat apa pilih Ahli Parlimen yang BANING dan BANGANG.

Tak habis-habis nak cuba membakar KELAMBU.
Tak habis-habis nak cuba memberi TUBA.
Tak habis-habis nak cuba menduga SINGA yang TIDUR.

Negara Malaysia ialah negara Melayu, hak Orang Melayu. Bangsa lain Cina, Keling, Sikh, sebagainya diterima sebagai rakyat kesan daripada ehsan anak Melayu, namanya YAM Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj.

Negara Malaysia ialah negara Berprinsip Demokrasi Berparlimen, Raja Berdaulat dan Berperlembagaan. Bukan macam Raja di India, atau Raja di Sweden atau Raja di Arab Saudi atau Raja di Negara Brunei Darussalam atau Raja di Thailand atau Raja di Jepun.

Negara Malaysia ialah negara berpaksi Kepercayaan Kepada Agama. Agama Islam ialah Agama kepada Persekutuan dan Agama Rasmi Negara Malaysia.

Kedudukan dan Hak Istimewa Orang Melayu dan Raja-raja Melayu juga amat jelas diperinci dan diwarta dalam Perlembagaan Persekutuan.

Hanya orang Bangang atau yang dah kena sumpah orang rakyat sahaja, fikir tunggang-langgang. Yang sibuk dengan lantikan Perdana Menteri, apa hal?

Pak Sedaro MINTA semua BNBBC dan Ahli Parlimen Melayu dan Ahli Parlimen Islam dan Ahli Dewan Negara Islam yang mahu akan Negara Malaysia ini berPrinsip dan kekal ratusan tahun lagi, Insyaallah. Mulakan lah langkah, menghalau Ahli-Ahli Parlimen yang Bangang daripada kerusi mereka. Ada banyak caro nak halau, Kutu Haprak ini.

Jangan JAHANAM kan Sidang Parlimen seperti negara-negara yang tiada Rukunegara pada paksi pertama KEPERCAYAAN kepada TUHAN.

Jangan JAHANAM kan Rakyat Malaysia dan Pengundi dengan hujahan BANGANG kerana budak tadika pun tahu KESETIAAN KEPADA RAJA DAN NEGARA

Pak Sedaro nak sampaikan AMARAN pado Ahli Parlimen BANGANG yang tak habis-habis ungkit soal-soal yang disamakan dengan AMERIKA, supaya kosongkan kerusi itu. Kalau memokak laie, Insyaallah “sampailah” Fisabillillah.

8 comments:

  1. he he he he he,,,, jgn cakap yooo buek.....!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Podah dey, Karpal Singh sampai cacat dan berkerusi roda pun, Yumno dok bela. Kit siang sampai dapat anak perintah negeri ha ha.Sammy Vellu dah sampai tumbuh rambut semula. Ha ha ini diantara modal Yumno untuk talian hayat ha ha sudah la paneh miang dan bengap pulak, sengal betul. Kena baca semula Buku Malay Delima karangan Mantan PM serba maha. 22 tahun perintah rasuah no wahid.

    ReplyDelete
  3. AP Puchong,Shah Alam dan sekutu badigol ni sepatutnya PM cadangkan kepada YDP Agung agar keluar dari tanahair ini dan pergilah kau berambus ke negara uncle sam tu,,

    ReplyDelete
  4. hanya yang bangang je....bercakap perkara macam bangang!!!!!

    ReplyDelete
  5. AHLI PARLIMEN BANGANG NI GOMA BUEK PANEH LA..
    DAH KONO SOSAH KEK RAKYAT TERBANYAK BARU DIO TAU.

    ReplyDelete
  6. AKU SOKONG PAK SEDARO....KITA HALAU FUCKATAN RIOT KELUAR DARI DEWAN NEGARA....

    ReplyDelete
  7. Trip ini aku mintak umno bagi lah saudara ku Ezam bertanding. Dah 2 pilihanraya kecil dia kempen. la ada 3 tempat ok lah. Tapi aku caya ezam akan setia kat UMNO tapi BN aku tak jamin. Dulu aku biasa dengar dia kata tanding tiket BN dia tak mau sebab dia kata warna BN Biru gelap sebijik macam seluar Cina generasi awal datang bangsat ke Malaya.

    ReplyDelete

Blog Archive