Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Monday, February 23, 2009

Watak Anwar = Sean Penn?

Sean Penn memenangi Oscar bagi aktor terbaik kerana wataknya sebagai seorang ahli politik homoseksual dalam filem Milk, pada majlis Anugerah Academy ke-81 yang berlangsung pagi tadi.

Brader Anwar Bin Ibrahim juga bakal memenangi Oscar di Belanda kerana wataknya sebagai ahli politik homoseksual dalam filem Pakatan Rakyat? Kenapa Belanda? Kerana negara itu menghalalkan homoseksual.

He he he! Saja nak menceriakan waktu petang.

7 comments:

  1. Masyaalah Paneh Miang, engkau kena bertaubat byk sbb menuduh org. Kau tetap akan di soal di akhirat. Ada kau tgk sendiri. Astaghfirullah hanya percaya pd cerita yang keluaq dari mulut satu org Munafik yg di sendiri tak tgk dan di benarkan oleh Ulamak Yusof Nor? Apa nak jadi pada orang melayu tepat spt kata Frank, org melayu suka gosip.

    ReplyDelete
  2. Hoi anon 5:43,
    Kalau kutu BABI PR terus melenting,, tengok la apa la, habis gambar najib dengan altantuya tu,, puak puak kau ke pergi ambik gambar tu, bodyguard najib tak halang ke kalau gambar diambil masa tu... bodo la nate ni..

    ReplyDelete
  3. EDEN PUN NAK BAGI SATU PIALA PUSINGAN, SATU PIALA IRINGAN DAN SATU PENYEKEH.

    ReplyDelete
  4. Memang mereka ni (anon) dari kumpulam HARAM JADAH

    ReplyDelete
  5. Hehehe...lama dah tak minum teh tarik ngan Che Din. Kita ajak sekali Brader Anwar Bin Ibrahim!

    ReplyDelete
  6. Aku cadangkan President Yumno bagi kat Najis, Timbalan kat Hishamudin, Naib kat Mukriz dan KJ dan jangan lupa Khir Toyo yang byk lapuran rasuah. Selesai masalah Malaysia. diterajui oleh lapisan anak pinak. Yg tua spt muhyidin, Mat Tyson dan Rahim tambi-tambi, boleh lah pencen atau kita anta ke zoo bersama lain2 political animal. mantan PM dah ke Muzium.

    ReplyDelete

Blog Archive