Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Wednesday, July 14, 2010

DRI the upcoming Ketua Pemuda


Excerpt from brojinggo.

Mungkin ada ramai yang akan bertepuk tangan apabila mendengar berita Khairy tidak akan mempertahankan jawatannya sebagai Ketua Pergerakan Pemuda Umno Malaysia dalam pemilihan akan datang.

Walaupun belum muktamad lagi, tetapi Khairy memang menimbangkan secara serius untuk tidak mempertahankan jawatan Ketua Pemuda, bukan kerana dia ingin meninggalkan politik, tetapi kerana ia percaya pada parti meremajakan dengan para pemimpin muda yang lain.

Definitely, this is good news to the Pemuda. KJ has not done anything in the Youth Movement and has made a blunder by protecting Wee Ka Siong pertaining the scholarship issue. It is time for KJ to bow out like Pak Lah and welcome to Dato' Razali Ibrahim (D.R.I.) to helm Pemuda.

2 comments:

  1. Berdasarkan tiada pencalonan yang diterima oleh KJ dalam pertandingan di FAM maka situasi yang hampir sama akan berlaku dalam UMNO, elok sangat kalau dah sadar diri awal.

    ReplyDelete
  2. Adakah perlu ditunjuk kebencian baru takut bertanding, takut malu, terutama oleh "DRS Dolah"(hampir semua IPTA beri dia 'Doctorate").

    ReplyDelete

Blog Archive