Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Saturday, June 4, 2011

PAS TAKBUR!

Hadi Awang tidak akan berpakat dengan UMNO. Tidak akan menjalin persefahaman dan berbaik sangka serta bertanggungjawab demi Agama, Bangsa dan Tanahair. Hadi Awang juga mengesahkan bahawa kerjasama dengan UMNO sia-sia! Hadi Awang melabel ulama yang bersetuju dengan UMNO sebagai ulamak lemah! Ulamak yang tidak cukup ilmu!

Demikian hujah kepala hotak Hadi Awang yang sedikit hari akan isytihar dirinya sebagai Ayatollah Hadi Awang. Secara automatis Hadi Awang mengatakan Perkara 3 tidak wujud dalam Perlembagaan. Bahawa Perkara 121 juga tidak relevan dalam Perlembagaan. Bahawa Perkara 4 tidak secocok dengan pakatan PAS+PKR+DAP, yang dinamakan PAKATAN NERAKA JAHANAM DUNIA. PAS sedang takbur tahap Ultra kerana hari ini sedang isytihar partai mereka sebagai PARTI AJARAN SESAT, kerana bersetuju dengan Komunis dan Freemasonry.

Syabas Hadi Awang, kerana selamat melingkupkan ketuanan Melayu. Orang seperti ini, tidak layak sebagai pemimpin politik. Hadi Awang hanya layak menjadi pemimpin kepada pengemis dan peminta sedekah eksekutif. Bila tiada nyiru, tempayan bocor pun boleh sebagai pengganti idealisme politik kufur nikmat PAS.

Kumpulan ERDOGAN PAS sudah mula panas hati dengan kenyataan BIADAB, Hadi Awang. Dia sudah hilang kelayakan sebagai Patriot Melayu Islam. Dia hanyalah boneka KOMUNIS dan FREEMASONRY.

Semasa dia begitu hina sebagai Pengerusi ABIM Terengganu, sanggup dia melutut meminta diterima. Hari ini, dia sanggup meludah ke langit, insyaallah di satu hari yang terang dan cerah bulan purnama, HAdi Awang bakal menjilat ludah bernanahnya kembali.

UMNO mengajak dan membuka pintu kepada PAS kerana mahukan kekuatan yang namanya BEYOND GOVERNANCE. UMNO mengajak dan membuka tabir berpakat kepada PAS kerana sedih dengan penipuan-penipuan yang terpaksa dipersetujui oleh PAS kerana "batang telur" mereka telah diratah oleh KOMUNIS dan FREEMASONRY. UMNO jemput PAS bersama dalam kultus Melayu Islam Bumi Melayu kerana kasihan melihat 75% Ahlul Sunnah Wal Jaamah yang sedang dikunyah tanpa belas ehsan oleh faham-faham Plural, Liberal, Syiah, Muktazilah, Jabariah dan Qadariah dalam PAS.

PAS di ambang kehancuran kerana sikap takbur, riak dan bongkak manusia bernama Abdul Hadi Awang. Selamat berkubur Nasaruddin jika Hadi Awang kekal PRESIDEN Partai Ajaran Sesat.

1 comment:

  1. PAS ini tak pernah serik menjadi orang suruhan puak kapir DAP dan PKR!
    Melayu mudah lupa .........

    ReplyDelete

Blog Archive