Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Tuesday, September 11, 2012

Lagi kisah skandal Ketua Pemuda UMNO Bahagian Seremban

Sebelum ini kami pernah tulis berkenaan Skandal Ketua Pemuda UMNO Bahagian Seremban direstui MBNS?!. Sekarang masih ado lagi cerito skandal terbaru. Meh baco...

*********

Ini adalah kisah seorang Ketua Pemuda Bahagian Seremban bernama Shahrul Ehsan yang lupa daratan. Shahrul Ehsan ini dikhabarkan kemaruk untuk menjadi calon sehinggakan dirinya menjadi bapa kepada segala masalah pemecah belah silaturrahim sesama insan dalam Pemuda Bahagian Seremban.

Shahrul Ehsan ini mempunyai pelbagai kisah kontroversi. Dari permulaan dirinya dalam politik profesional semasa pemilihan Ketua Pemuda sehinggalah kini.

Dahulu, Shahrul Ehsan ini dikhabarkan menabur duit di cawangan-cawangan untuk melonjakkan dirinya untuk dipilih menjadi Ketua Pemuda. Dengan kuasa duit, Shahrul Ehsan menang menewaskan lawannya yang dilihat kurang popular dan kurang berduit.Kisah ini amat diketahui segenap pelusuk perwakilan sehinggakan ianya bukan rahsia lagi.

Semasa itu semua harapan diletakkan di bahu Shahrul Ehsan untuk menyatupadukan kembali Pemuda Bahagian yang dilihat lebih banyak lelap dan berpecah-belah. Tetapi sayangnya, Shahrul Ehsan lebih gemar mempromosi diri sendiri dari melakukan tanggungjawab yang sepatutnya.

Malah Shahrul Ehsan dilihat jarang sekali turun padang untuk melawat cawangan-cawangan. Paling menyedihkan apabila kebanyakan cawangan sendiri tidak mengetahui siapakah Ketua Pemuda Seremban dan bagaimanakah rupanya. Malah ada yang mendakwa kali terakhir melihat Shahrul Ehsan semasa dirinya belum dilantik menjadi Ketua Pemuda. Semasa itu Shahrul Ehsan sibuk menjengah dari satu cawangan ke satu cawangan menabur duit untuk berkempen jawatan Ketua Pemuda.

Sebaliknya, Shahrul Ehsan dilihat lebih banyak bersama MB. Dalam pada itu keadaan Pemuda Bahagian langsung tidak dijengah. Adakah ini sahaja kemampuan Shahrul Ehsan dalam menjawat jawatan sebagai Ketua Pemuda?

Kontroversi hangat ketika ini apabila Shahrul Ehsan mempengurusikan mesyurat Pemuda Bahagian yang tidak sah. Ini kerana surat jemputan mesyuarat tidak sama sekali menggunakan tandatangan Setiausaha Pemuda iaitu Abdul Halim Lokman. Sebaliknya ianya ditandatangani orang lain.

Semasa mesyuarat tersebut, Abdul Halim bangkit mempertikaikan mengapa surat mesyuarat tersebut tidak menggunakan tandatangannya. Semasa ucapan penagguhan, Shahrul Ehsan dengan penuh bongkak mengumumkan bahawa Abdul Halim dipecat dari jawatan Setiausaha Pemuda Bahagian.

Isu mesyuarat tidak sah ini sampai ke pendengaran Pemuda UMNO pusat. Pemuda UMNO pusat mengumumkan bahawa mesyuarat tersebut tidak sah dan perlu dilakukan sekali lagi. Persoalannya, mengapa Shahrul Ehsan memecat Abdul Halim?

Selanjutnya sini.

49 comments:

  1. Elok bona la tu, tabur fitnah banyak2, nanti claim kek mahkamah Allah Yo....

    ReplyDelete
  2. bila pulak halim datang mesyuarat?? dia langsung x timbul dah lebih setahun... utk makluman sedaro islah, halim langsung x hadir pada persidangan yang terbaru tempohari.. kalau dah tua, nak mampos, jangan suka tabur fitnah... hehehe..

    ReplyDelete
  3. dengarlah sini wahai saudara... menulis dalam blog ni takkan menyelesaikan masaalah... jika anda lapar, update dalam blog.. bgtau anda lapar.. adakah akan kenyang? tidak kan.. harus makan jugak baru kenyang... jadi apa yg saudara dapat dari menulis blog ni?? bangga?? puas hati?? hahaha... berfikirlah seperti orang dewasa wahai saudaraku... blog ni bukan politik yang sebenar... :)

    ReplyDelete
  4. Boto to Anon 9.31 PM, Sadaro kito Islah ni penakut ko...takut bubuh namo boto dlm blog ni, agak2 nyo lah, kalau JASA ada berani ko?

    ReplyDelete
  5. den dongar pasal kontrak sobolun ni yang si sahrul ni dapek berjuta2 tu..mb dah sound dio camno boleh bocor. apo ko bogho muko bilo mb seghogah camtu. hahaha. tu la deh. oghang kok tak semongah dilantik jadi ketuo..haghu biru jadi eh. anon2 ateh mi musti si sahrul sendiri komen sekali ngan balaci2 eh. yang korang pi maghah ngan penulih ni apasal? kan dio copy tu dari blog lain. klik la kek link blog yang dio copy kek bawah tu. tapi la kan...oghang kok dah takut sobab buek salah cam sahrul tu camtu la deh. mb dah tak suko dio. bahagian lagi la tak suko. tok sahak tggu maso yo nak campak dio ni. tapi masih ado hati nak buek banner pampang sano sini kek ampangan ngan sikamat nun. kok ghoman semonggah takpo la jugak. belajar pun kantoi ado hati nak jadi calon. kah kah kah.

    ReplyDelete
  6. Sambungan artikel;

    Khabar mengatakan bahawa Abdul Halim adalah orang kuat yang bakal dipilih menjadi calon. Akibat perasaan dengki, maka usaha mencantas dilakukan demi menaikkan nama sendiri. Itulah yang dilakukan Shahrul Ehsan dalam usaha kemaruk menjadi calon.

    Malah tidak cukup dengan itu, banyak juga Pemuda UMNO yang berjawatan dipecat Shahrul Ehsan. Abdul Halim bukanlah yang pertama dan bukanlah yang terakhir.

    Shahrul Ehsan mungkin terlupa. Mungkin juga Shahrul Ehsan sudah lupa daratan. Semasa pemilihan dahulu, kumpulan Abdul Halim inilah yang bersungguh-sungguh menyokong Shahrul Ehsan. Inikah balasan yang diberikan kepada orang seperti Abdul Halim?

    Ketika ini pula, Shahrul Ehsan yang kemaruk menjadi calon bukan main sibuk menjejak kaki kembali ke segenap pelusuk bahagian dan cawangan. Tidak cukup dengan itu, papan tanda sebesar-besarnya dengan memaparkan mukanya dipasang di Ampangan, Paroi dan Sikamat. Apakah maksudnya ini? Bukankah ini menandakan Shahrul Ehsan terlalu kemaruk menjadi calon?

    Perbuatannya meletakkan papan tanda tersebut menyebabkan perasaan kurang senang kebanyakan Perwakilan Bahagian Seremban. Ini kerana perbuatan tersebut sama sekali melanggar authority ahli-ahli yang berjawatan dan lebih lama. Malah Ketua Bahagian Seremban iaitu Datuk Ishak Ismail pun sama sekali tidak pernah melakukan perkara tersebut.

    Mungkin ada yang mengatakan saya dengki kepada Shahrul Ehsan. Mungkin juga ada yang mengatakan saya perkakas kepada individu tertentu demi kepentingan individu tersebut untuk membuka kisah seperti ini. Jujurnya, saya menulis bukan atas sebab tersebut.

    Saya menulis kerana orang seperti Shahrul Ehsan inilah yang sama sekali perlu ditolak dari menjadi calon. Orang seperti inilah yang membawa kepada masalah pecah-belah dalam perpaduan sesama ahli UMNO. Malah orang seperti inilah yang menjadi masalah kepada sumbat gol sendiri semasa PRU nanti.

    Jadi saya ini bertanya. Wajarkah orang seperti ini diangkat menjadi calon? Malah dalam amanat Ketua Pemuda Wilayah Persekutuan juga dengan jelas menyatakan bahawa orang-orang seperti inilah yang perlu diketepikan dari menjawat apa-apa jawatan dalam UMNO.

    http://tauke-ikan.blogspot.com/2012/09/kisah-ketua-pemuda-yang-lupa-daratan.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FybEYC+%28Tauke+Ikan%29

    ReplyDelete
  7. anon yang bagi ayat menulih dalam blog konon tak nyelosai masalah tu sobab nak cover la tu takut orang lain tau perangai sebenar ketuo pemudo ni. rasonyo kalo blog paneh miang ni menulis memang selesai masalah sebab orang berkenaan akan ambil tindakan sewajarnya. banyak dah bukti aku tengok sebab aku pun pernah email ke paneh miang bagitau beberapa hal. bila paneh miang tulis, terus setel masalah aku sbb orang yang dicuit di blog ni bertindak cepat. terima kasih paneh miang.

    ReplyDelete
  8. Kau yg komen ni yg bodoh....blog ni pun bodoh mcm mak bapak Kau....hahahaha....

    ReplyDelete
  9. Shahrl ekhsan adalah ketua pemuda terbaik yg pernah ada dlm bhg sban.....Dan tok mad antarat mb terbaik yg ada dlm Malaysia...

    ReplyDelete
  10. Bro.. Adakah malaysia ni diAMANkan menggunakan blog? DiMERDEKAkan menggunakan blog? Ape saudara cuma berani dalam blog je? Kalau saudara rasa saudara betul, knp x dtg berdepan? Selesaikan masaalah ni pakai undang2.. Bukan pakai blog saudara.. Ini cara orang yang tidak berakal.. Sekadar menulis blog, sy sendiri pun boleh ckp macam2 tentang saudara.. Tapi dimana bukti? Dimana saksi? Sekadar provoke dalam blog, apa yg saudara dapat? Kalau betul berjuang utk umno, kalau betul nk tegakkan keadilan, langkah kedepan.. Suarakan.. Disini bukan tempatnya saudaraku.. Bercakap untuk memperbetulkan sesuatu, lain.. Bercakap untuk menjatuhkan, pun lain.. Fikirkan dan renungkan saudara.. Berapa tinggi tahap pemikiran saudara.. Hehehe... Berbunyi bising ibarat tong kosong?

    ReplyDelete
  11. blog ni tak ponting doh. sobab kalo tak ponting kenapo sahrul ehsan dan pencacai eh meloncek sobob kono cuit. hahaha. takut la tu. jadi ketuo pemudo pun sobab tabur duit. patutla ghosak umno dek oghang macam ni. komen ibarat tong kosong? hahaha. dongan blogger pun bolih terprovoke smpi panjang lebar komen. nampak na tahap pemikiran ketuo pemudo somban dan kuncu eh hampir mencapai tahap zero. kah kah kah...

    ReplyDelete
  12. Disini agaknya siapa yang bermasaalah, yang menulis, yang memberi maklumat atau yang difitnah. Adakah yang menulis dan yang memberi maklumat ini memberi butiran2 yang benar. Jika dlihat disini terang terangan bahwasanya bekas setiausaha yang dilantik atas faktor BELAS EHSAN ini tiada sewaktu mesyuarat pemuda tempohari. Untuk menjadi calon pula CERMIN kan diri anda dahulu. Apa sebenarnya yang menjadi masaalah pada anda..JANGAN gemar membuat fitnah...mungkin didunia anda seronok tetapi sebagai umat Islam umpama anda telah memakan daging saudara anda sendiri...Fikir la, banyak perkara dalam dunia ini untuk fikirkan

    ReplyDelete
  13. apa yg saudara paneh miang tulis kat sini adalah dari sumber yg tidak tepat Dan lebih kepada fitnah atau saudara memang tau ....jadi kita tumpukan pada membantu atau diam saja....siapa saja Yg jadi calon kami akan berkerja sebaik mungkin Dan saya harap saudara pun sama bagi memastikan umno Dan melayu terus di hormati.....kuasa kita Hak kita jgn kita menulis apa yg akan mempengaruhi org seterusnya nerosakan parti keramat UMNO...saya sedia dipanggil atau bersemuka dengan sesiapa saja untuk kebaikan bersama kerana apa yg saya tau yg saudara tulis itu adalah tidak benar.. yg benar akan terserlah akhirnya...salam..

    ReplyDelete
  14. Hahaha.. Mengulang semula ayat saya bukanlah satu tindakan yang bijak wahai saudara... Hahaha... Terserlahlah tahap pemikiran saudara disitu.. Berkata mengunakan akal saudara.. Bukan memutar belitkan cerita.. Hahahaha

    ReplyDelete
  15. Sapo pencacai Kau....atau halim yg dah xda kwn.... suhaimi2 kesian mak ayah Kau hahaha....ada anak mcm babi...

    ReplyDelete
  16. Melihat kepada cara gaya komen defend, aku agak ini mesti orang2 Ketua Pemuda Seremban seperti yang dibicarakan dalam tulisan ni. Izinkan aku bertanya sebagai bukan ahli Umno, adakah ini gaya bahasa pemuda Umno Seremban dengan memaki hamun dan carut mencarut hingga tergamak menggelar sesama Melayu itu "babi"? Jika beginilah perlakuan pemuda Umno, rosaklah keyakinan orang atas pagar macam aku ni. Eloklah Umno terus bungkus jika spesis sebegini masih terus menjadi duri dalam daging dalam parti yang konon dikatakan keramat tu.

    ReplyDelete
  17. ateh pagar, kebanyakan pemudo umno ni bukan belajar tinggi pun. kojo membodek yo tak abih2. ado pulus sokong. takdo pulus ontok. yang cerodik sikit kono canteh. yang tak abih blaja sobab banyak duit dapek jadi ketuo. tengok komen memasing pun dah tau tahap intelek tu takdo. hahaha. sobab tu mahathir cakap takdo lae yang cerodik dalam umno. komen pemudo umno ni sumo jadi bukti. hahahaha. copek melingkup la umno ni.

    ReplyDelete
  18. err bro. kalo tulisan ni dikatokan fitnah..cubo la cerito kek sini apo yang tak fitnah tu? den nak gak tau apo cerito sebona eh kok tak botul sumo ni. den mengundi dalam dun somban sok ni. kasi la den input buek pertimbangan. kok setakat nafi, budak taska pasti pun bulih.

    ReplyDelete
  19. Pekabar waghih sumo? Najib dan Tok Mat dah tau. Hehehe.

    ReplyDelete
  20. Belajar tinggi atau tak tinggi tu bukan persoalannya saudara... Kaya atau miskin pun bukan persoalannya.. Apa yg membezakan seseorang, adalah cara seseorang tu berfikir.. Sama ada dia nk terus bising atau berfikir utk memajukan hidup, duduk dirumah, solat sampai retak dahi pun, tanpa usaha, tuhan takkan tolong saudara... Sama jugak tulis blog, type lah sampai berasap keyboard tu... Ape dapat? :) jadi berusahalah saudara.. Dari asyik mengukur/mengata kelebihan/kekurangan orang lain.. Majukan diri.. Bersaing secara sihat... Bukan menjatuhkan antara satu sama lain... Ingat saudara.. Apa yg membezakan seseorang tu adalah cara mereka berfikir... Sekolah tinggi atau rendah, kaya atau miskin itu takkan merubah sesiapa kalau berfikir hanya senjengkal... :)

    ReplyDelete
  21. bangang pemudo umno ni. begoghok dalam blog. dari ketuo sampai ko anak buah samo yo. keturunan perasuah. buek malu kaum yo.

    ReplyDelete
  22. kok belajar tak tinggi makno eh caro befikir pun agak hampeh la poik. kok lahir kayo sonang la nak cakap. sonang sobab keluargo sendiri. bukan sobab caro pikir amanah yg buek kayo tu. caro bepikir menipu bulih la. menipu oghang jadi kontraktor sano sini pun sonang sobab jadi kayo sobab membodek dan rasuah. camno nak berkat hidup. kok ekau miskin dan tak pandai membodek dan rasuah, takleh gak jadi kayo.

    ReplyDelete
  23. Maaf ckp la memang bodoh Kau ni...nak kata org sendiri pun bengap....

    ReplyDelete
  24. ok. pada pandangan saya. dari segi percakapan saudara ni pun.. sy dpt nilai yg saudara ni sekolah pun tak brapa nk tinggi. tp saudara tahu mengunakan internet dan blog. adakah ia diajar dalam buku teks sewaktu di sekolah? x kan? saudara tau krn saudara BERFIKIR utk memajukan diri. jadi belajar dan akirnya pandai guna internet. soal sekolah rendah atau tinggi? mahasiswa mahasiswi di msia ni.. ada banyak yg mengangur.. apa diorg skolah x cukup pandai? ade jugak yg x berjaya. soal family kaya.. adakah duit tu akan beranak pinak spt manusia jugak? 7 keturunan duit? tak jugak. silap langkah 1 juta 1 hari pun habis. betul? jadi kaya atau miskin, pandai atau tidak itu bukan ukuran di sini atau dlm politik. yg penting cara berfikir dan usaha. bukan senang nk jadi senang, dan bukan susah nk jadi susah.. betul? :)

    ReplyDelete
  25. Yes..that's right bro! Mmg shahrul ekhsan ni blaja ✗ tinggi,cara pk pn hampeh!sbb tu dia asyik agih-agihan rzeki yg dia dpat.bodoh kn???klau gua bro,gua mkn sorg2 mcm golongan2 yg "BERPELAJARAN TINGGI" tu buat....fikiran dia hampeh tu btl gak bro..hri2 dia kluar rmah pagi,blik rumah pagi bsoknya.kbnyakan masa dia hbiskan kt luar smpai xda masa utk anak2 sndri demi nk majukan anak2 muda kt seremban ni.klau fikiran dia bijak,dh dpat projek juta2,msti dia dah dduk goyang krusi kt rumah kn?tp ni ✗,duit dia gua tgk asyik hbis buat program sana sini je.alaaa,sng crita dia mmg berfikiran hampeh la.bkn mcm golongan2 bro,leh dduk dpan PC layan blog bantai n fitnah sana sini.shahrul ekhsan ni "✗ blaja tinggi",dia xtau sgt buat blog2 nk bntai2 ni smua..nsib baik la bro ni "BERPELAJARAN TINGGI" kn :)

    ReplyDelete
  26. MELAYU BODOH,,, UMNO{UNITED MUNAFIK NATONAL ORGANISATION) MONANG,,YEA!YEA!,,,
    MELAYU BODOH,,, UMNO(UNITED MUNAFIK NATIONAL ORGANISATION) MONANG,,YEA!YEA!,,,
    MELAYU BODOH,, UMNO(UNITED MUNAFIK NATIONAL ORGANISATION) MONANG,,YEA!YEA!,,,
    KAH!!!KAH!!!KAH!!!,,,

    ReplyDelete
  27. kau pun melayu gak. samo yo bodoh eh

    ReplyDelete
  28. Anonymous said...

    kau pun melayu gak. samo yo bodoh eh

    September 12, 2012 2:40 AM

    SEDARO,,,, YANG BODOH TU MELAYU UMNO (UNITED MUNAFIK NATIONAL ORGANISATION)
    MAHATHIR KUTTY DAH KATO DULU,, YG CERDIK TKDO G DALAM UMNO(UNITED MUNAFIK NATIONAL ORGANISATION)
    DAH LUPO KO??? OH YO TAK YO JUGAK KAN,,,MELAYU UMNO(UNITED MUNAFIK NATIONAL ORGANISATION)MUDAH LUPO,,,MAHATHIR KUTTY JUGAK KATO MCM TU KAN??KAN??KAN??
    KAH!!! KAH!!! KAH!!!!,,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. abih sedaro org apo? bukan melayu? dlm ic ado tulih melayu umno? melayu pas? melayu pkr? xdo kan? jadi? kot yo kurang pandai, jgn tunjuk kek sini jang. buek malu org melayu yo. pedulikkan apo dan siapo pun nk ckp, kut den ckp kau bodoh, kau nk cayo x?

      Delete
  29. sedaro, sebolum cakap pikir dulu. ekau melayu, ckp melayu bodoh.. hahaha. kau yolah melayu bodoh. nampak bona. den x. den melayu, tp x bodoh cam ekau, tak tegamak den nk kutuk ateh namo MELAYU. sedaro, nk ckp guno akal sedaro, pikir panjang2 dlu. lamo2 pun xpo. den tunggu. 2 3 hari pun xpo. apo yg linteh yo ekau sobut, parah la. setakat nk saiko org mcm ni sedaro, baik pi tido yolah.. budak darjah 3 pun x kan goyang sedaro. sbb yg cakap pun melayu, yg dibodohkan bangso dio sendiri. ini boto dasar x pikir punyo ni.. main taram yo. ini boto otak sedaro ni bosa kacang..

    ReplyDelete
  30. apo lak nak diheran eh, memang ni dah jadi perangai orang umno dari dulu, kini dan selama-lamanya, dok samo2 cantas mencantas, dok kumpul projek masing-masing. ateh pentas perhimpunan, berdegar2 cakap anti rasuah, bela orang melayu dan islam, walhal cakap tak serupo bikin

    ReplyDelete
    Replies
    1. GO EAST GO WEST, UMNO ARE THE BEST. HIDUP UMNO. kau tu yg xda masa depan n xda penyokong melalak mcm anjing kurap.. Ikut lag org2 yg kecewa...

      Delete
  31. ramai tul balaci blogger dan facebooker tok mat yang komen disini. tapi tak brani komen pakai id. huh. pencacai.

    ReplyDelete
  32. Ni nak tanye sikit ye,Abd Halim bnyak membantu shahrul KP tuk menang,klau dia suruh org tolong menangkan shahrul kenape plak Halim bleh kalah,ade ke bodoh tolong org menang dia plak yg kalah sngguh bdoh ye

    ReplyDelete
  33. Bersatu Kito Bersatu,,, Kito Tipu Melayu,,,
    Antaro bait bait lagu UMNO (UNITED MUNAFIK NATIONAL ORGANISATION)
    MELAYU BODOH,,,UMNO (UNITED MUNAFIK NATIONAL ORGANISATION) MONANG,,,YEA!!! YEA!!! YEA!!!

    ReplyDelete
  34. Rafizi: 'Skandal' seterusnya MB Negeri Sembilan



    Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli berkata, beliau akan membuat pendedahan baru dalam tempoh dua minggu - dakwaan skandal melibatkan Menteri Besar Datuk Seri Negeri Sembilan Mohamad Hassan (bawah).

    Bercakap dalam majlis makan malam PKR di Seremban semalam, Rafizi menyifatkan perkara itu sebagai "berita baik" kepada pemimpin pembangkang dan penyokong Pakatan Rakyat.

    "Dalam tempoh dua minggu, saya akan dedahkan skandal melibatkan Mohamad Hassan," katanya disambut tepukan gemuruh kira-kira 300 peserta dalam majlis itu.

    ReplyDelete
  35. Anonymous said...
    abih sedaro org apo? bukan melayu? dlm ic ado tulih melayu umno? melayu pas? melayu pkr? xdo kan? jadi? kot yo kurang pandai, jgn tunjuk kek sini jang. buek malu org melayu yo. pedulikkan apo dan siapo pun nk ckp, kut den ckp kau bodoh, kau nk cayo x?

    September 12, 2012 3:20 AM

    Uik,,,, melonting MELAYU UMNO ni ha,,,,baru Cuit sikit2 dh angin 1 badan,,,KAH!!! KAH!!! KAH!!!,,,

    ReplyDelete
  36. Den ghaso la si halim tu kalah dulu sobab org longgeng suko tikam belakang. Undi longgeng yo yg tak pek. Hehehe. Den agak yo. Ghamai veteran koba camtu.

    ReplyDelete
  37. Rfizi bangang tu nak dedahkan apa buntut bagi anwar tala hahahaha....kau pembangkang semua bodoh....anwar dtg sban xda org.... sambutan amat mendukacitakan parti pembangkang...loke muka dah merah mcm babi....apa yg nak dipertaruhkan oleh pakatan pembangkang sebenarnya adalah agama bangsa Dan negara....Demi kepentingan individu bodoh yg makin hari makin hilang pengaruh...Parti pembangkang makin lesu akibat pemimpin nya yg gila kuasa Dan tiada idea....

    ReplyDelete
  38. Anonymous azhar said...

    Rfizi bangang tu nak dedahkan apa buntut bagi anwar tala hahahaha....kau pembangkang semua bodoh....anwar dtg sban xda org.... sambutan amat mendukacitakan parti pembangkang...loke muka dah merah mcm babi....apa yg nak dipertaruhkan oleh pakatan pembangkang sebenarnya adalah agama bangsa Dan negara....Demi kepentingan individu bodoh yg makin hari makin hilang pengaruh...Parti pembangkang makin lesu akibat pemimpin nya yg gila kuasa Dan tiada idea....

    September 12, 2012 9:30 PM

    Ni spesies2 Geng Lembu UMNO (UNITED MUNAFIK NATIONAL ORGANISATION) lah ni yo tak!? Tak sodar2 diri lg,,,, Hidup kepuraan2,,, Botul kato Mahathir Kutty,,,yang tinggal dalam UMNO (UNITED MUNAFIK NATIONAL ORGANISATION) semua yg bangang2 belako,,, Hee,,Hee,,Hee,,,

    ReplyDelete
  39. Pakatan rakyat hanya tau ckp Dan janji je....laksanakan xda la...itu tandanya org munafik janji tapi xditepati...utk menutup malu mengalihkan pada org lain agar diri sendiri sempurna konon la...rupanya penuh dgn kepuraan....kesian tengok org mcm kau ni yg xda ilmu....sekadar mengagak Dan menabur fitnah...

    ReplyDelete
  40. Terima kasihlah saudara-saudara yg beri komen di atas berhubung Saudara Shahrul Ehsan....

    ReplyDelete
  41. penulis blog ni saja nk cr dosa dgn menyebarkan fitnah..tobat la sang penulis

    ReplyDelete
  42. Penulis blog ni mmg itulh kerja dia dari awal mula lg. Belajar tinggi tp pasal memfitnah pemimpin tak kira parti memang kerja dia. Bukan tak kenal mereka ni. Cakap boleh harap tp pelaksanaan langsung tak ada. Seronok fitnah orang Melayu.
    Yang barua PR tumpang sekaki belasah sama. PR ni yang bersekongkol dgn DAP selama ini tak sedar diri. Konon memperjuangkan bangsa, agama dan negara. Mereka lh yang ambil rasuah dan bersih sgt.
    Kalau dah fikiran macam DAPig tak usahlh bercakap soal agama dan moral. DAPig tak akan suka dgn orang Melayu sampai bila-bila pun. Kau orang yg jadi pencacai PR saja yg tak sedar diri.

    ReplyDelete
  43. Kak Wan: Abang, sebenarnya Jah dah tengok pun video seks tu ...


    Anwar : Sumpah Jah, Abang tak buat pun ....


    Kak Wan: tapi Jah pelik !
    kenapa bila dengan amoi pelacur cun tu, Abang punya 9 inci ...
    tapi bila buat dengan Jah ... 2 inci pun susah !

    CELAKO kau .... !!!



    Anwar: OK lah Jah, memang Abang buat pun ....

    TAPI ! mana Jah belajar cakap mencarut CELAKO depan Abang?


    Kak Wan: ... dengan NikAjis tu lah !


    Anwar: OK lah Jah ...
    sebenarnya Abang pun nak jumpa NikAjis ni ...
    nak mintak ampun ...

    sebab NikAjis itu kan boleh ampunkan semua dosa2

    dah lah tu ... NikAjis akan beri syurga pulak ! [syorga PAS lah bro ...]



    PAS + PKR + DAP = celakoooooo !!!

    ReplyDelete
  44. ya saya tahu dah lama tak buat mesyuarat bulanan pemuda bahagian,ada pun mesyuarat khas saja,betul halim tak datang mesyuarat pemuda agong yg lalu,tapi pemuda yg lain datang,yg tahu mesyuarat tu tak sah,ada pemuda cawangan yg lain tahu tu yg kena bantah tu,lepas tu buat mesyuarat sekali lagi saya rasa pun tak cukup koram pun,apa yag saya tahu salah seorang wakil pemuda tu kerja di JPM,budak ni cakap dgn saya tak ramai yg datang dalam 50 ke 60 orang saja,tengok gambar yg ada saya percaya kata2 budak ni,kalau pemuda bahagian berani keluarkan nama wakil yg datang pada mesyuarat 15.9.2012 yg lalu,apa yg saya tu bila su bahagian minta dari su pemuda tak nak bagi,kenapa?adakah wakil yg datang tu wakil pemuda hantu,yg saya tahu wakil pemuda batang benar bukan wakil pemuda yg sebenar,

    ReplyDelete
  45. jawaplah kp bahagian,kenapa takut ke

    ReplyDelete
  46. Take a break blogger! Why don't u provide your feedback at a proper quorum when he is around? Better so that he can answer u directly or maybe u just chicken out? Sheesh! And u call yourself professional? Not gentlemen at all! Maybe u shld ponder a bit and accept that he has lotsa plus points which u dont have or maybe u r a sore loser? Definitely looking into your blog is a waste of time...over and out

    ReplyDelete
  47. dengarnya kp bahagian sbn kena tipu dgn ajk sendiri rm 16 ribu ke 20 ribu,bodoh betul kp bahagian sbn ni sampai ajk sendiri pun boleh tipu

    ReplyDelete

Blog Archive