Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Friday, February 10, 2012

Ingatan Sebelum Membeli

Pulau Mutiara yang didominasi oleh pasukan Politiking Neo-Mao Tze Tung melalui DAP boleh dijadikan sebagai contoh ideal kepada rakyat, khasnya pengundi NSDK. Beberapa ingatan sebelum pengundi membeli undi DAP ialah:-

1. DAP boleh jual produk "pampers terpakai penuh najis" sebagai produk baru. Maka dijenamakan semula sebagai "Gerakan Orientasi Baru Rakyat". Ini sedang menular di Pulau Pinang dan dijangka dibiak ke NSDK melalui Aspan Alias & Co.

2. DAP sedang mempopularkan gerakan politiking Umar Abdul Aziz resepi Komunis DAP. Buku Manifesto dummy DAP sedang bertebaran di Pulau Pinang. 2 bulan lagi akan memasuki pasaran NSDK melalui media karikatur dan animasi; yang bertopengkan kesopanan dan kesusilaan citra DAP.

3. DAP sudah berjaya merombosi hati pengundi Melayu yang buta ilmu Negara Bangsa. Mengikut risikan dari Pulau Pinang, DAP NSDK, DAP Selangor dan DAP Melaka akan melancarkan Minggu Fahaman Demokrasi Mutlak Rakyat Malaysia secara serentak di 3 negeri tersebut pada 1 Mac 2012.

4. DAP sudah ditelah sebagai wadah yang berkiblatkan DAS CAPITAL. YAB Dato' Seri Ahmad Said nampaknya menyokong tagline PAS sebagai Parti Ajaran Sesat. PKR sudah berada dalam Periuk Api Freemasonary. Sudah terang lagi bersuluh...

Perhatikanlah, menjelang 1 Mac 2012 akan wujud lebih banyak NGO keturunan Cina dan Kalinga di negara Melayu ini. Penubuhan penuh keraguan kerana diasas pada paksi penuh racist dan sikap prejudis kepada kuasa TUAN MELAYU.

Sama-sama kita saksikan...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive