Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Wednesday, February 22, 2012

Bai'ah PRU

PAS makin galak dalam menyebar faham Syiah dan Wahabi mereka di kalangan bakal calon wakil rakyat PAS. Sesiapa kalangan calon wakil rakyat PAS yang ingkar bai'ah PAS, maka, Celaka DUNIA AKHIRAT! Inilah penangan Abdul Hadi Awang, Presiden PAS.

Ternyata PAS makin diresapi epidemic purba zaman Firaun. PAS lebih membusung sifat nafsu retorik berpolitik dalam kancah KUASA POLITIK MELAYU di ALAM MELAYU.

Tanah Melayu ini sudah hilang sebuah parti yang diasas secara murni penuh misteri oleh Haji Ahmad Fuad. Dulunya, 100% Ahli Sunnah Wal- Jamaah dalam PAS, kini selepas 1974, setelah kembalinya Nik Aziz, Hadi Awang yang menjadi kepala keretapi PAS, fenomena menSYIAHkan P.A.S. makin memuncak.

Klimaksnya bilamana, Anwar Ibrahim dikhabar telah diampunkan kesilapannya dek mulut parti binasa, kerana bersekongkol dengan Yahudi Zionis, melalui sokongan terbuka kepada Israel dengan syarat-syarat. Mana ada orang apik pun, jika Anwar dah bertaklik sokong penuh Israel bersyarat mahu pun pura-pura disyaratkan, nahu bahasa yang PASTI ialah ANWAR proksi Israel.

ANWAR dilabel dalam Harakah sebagai Field Marshall Israel di Alam Melayu...

Moga Bai'ah PRU-13 memihak kepada Melayu dan Islam jua.

1 comment:

  1. saudara penulis, tlg jawab satu je boleh tak? kalau betul terbukti kerajaan BN selama ini mmg ada hubungan perdagangan dgn Israel, apa pandangan dan tindakan saudara terhadap penipuan terbesar pd umat Islam Malaysia?

    ReplyDelete

Blog Archive