Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Wednesday, February 5, 2014

Salleh Mat Rashid Bertindaklah!

Pengarah KDNKA PDRM, DS Salleh Mat Rashid...Pak Sedaro fikir sudah masa ehh guna sama PAC 1959 tu kepada Lim Kit Siang...apo kau nak tunggu sampai "Gunung Semanggol" turun ke hilir baru nak bertindak...kang kok menyosa.

KURANG AJAR..!!! KIT SIANG PERTIKAI FIRMAN ALLAH..?!!!



Kalaulah Kit Siang ada depan saya, rasanya mau jugak saya lempang muka dia. Saya bukan lempang kosong, tapi lempang saya adalah kerana tindakan dia sendiri yang cari "penyakit" seolah-olah mempersoal firman Allah SWT di dalam Al-Quran...
Baru-baru ni Kit Siang pertikai khutbah Jumaat yang ditulis JAKIM. Katanya khutbah tu tak menyokong keharmonian agama di Malaysia kerana menyebut pepecahan umat Islam di negara kita ni tidak hanya kerana lemah iman, tapi juga kerana hasutan dari penganut Kristian dan Yahudi..
Dalam khutbah tu, memang Imam ada sebut begitu. Lalu diperkuatkan lagi dengan firman Allah SWT... 

“Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut ugama mereka (yang telah terpesong itu).
Apa Kit Siang bodoh sangat ke sampai tak reti nak pikir? Khutbah Jumaat tu adalah sebagai peringatan kepada seluruh umat Islam tentang bahaya ancaman dari puak Kristian dan Yahudi yang selalu berusaha memesongkan aqidah umat Islam supaya ikut agama depa... salah ke?

3 comments:

  1. elok lempang je muka kominis tu. memang betulpun ayat quran tersebut. isu kalimah Allah bukan berkaitan dgn ayat quran tersebutkah?

    ReplyDelete
  2. Apa nik aziz ... hj hadi dan ulama ulama dalam PAS kata? Tak kan mereka ni pun diam menonggeng saja?

    ISA ada dulu Najib repeal kan ....sekarang nak guna akta apa kalau kit siang celaka ni buat huru hara dengan kata kata dan di sebalik undang undang.

    Dato Mohd Salleh tegas orangnya tetapi kekadang kuasa PDRM ada had nya juga nak bertindak.

    MP KITA YANG PATUT CADANG DAN LULUSKAN APA JUA AKTA YANG BERKESAN UNTUK MELINDUNG RAKYAT.

    MP semua bangun lah terutama yang dalam BN........BUAT LAH SESUATU SEBELUM PRU14.

    ReplyDelete
  3. anti kominis dan DAPpigsFebruary 5, 2014 at 10:42 PM

    Bagi pelempang jopun saja kat babi tua DAPpigs ni.....

    ReplyDelete

Blog Archive