Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Monday, February 3, 2014

Pemimpin UMNO Bangang

Dah sekor lopong jadilah...jangan dinambah-nambah kebangangan UMNO.

Presiden UMNO dah ditimpa bertubi dan berlori tan tentang kangkung...tapi sobab laskar siber UMNO tak bertenaga-bengap-sengal, maka, kelihatan UMNO Bangang dari perspektif umum.

Kini, bilo Anwar Ibrahim dijadikan "bahan berita" yang sensasi oleh pasukan perosak negara, hingga memberitahu media bahawa dio calon bertanding di Kajang...dah kau biarkan dio syok sendiri.

UMNO-BN jangan layan. Buat tak peduli, jika media tanya dalam apa juo keadaan, tak perlu balas sebarang jawapan. Cukup sekadar memaklumi, eloklah itu urusan Anwar Ibrahim dan SPR.

SPR terpaksa buat Pilihanraya Kecil kerana ini peruntukan undang-undang.

Nama manusia seperti Khairy Jamaluddin yang nampak terperangkap bilo ado hantu sebut nama Lee Chong Wei sebagai calon BN untuk Kajang, pun pedulikanlah...apo handal bonar, bilo seolah-olah dio dilabel secara terbuka sebagai Aset Negara...apo punyo bingai Menteri Belia dan Sukan Malaysia ini.

Anwar Ibrahim memancing rakyat supaya melupakan banyak kes-kes penghakiman mahkamah dan sebagainnya yang berjadual untuk dio dihakimi dalam tahun 2014.

Anwar Ibrahim dikenali sebagai "Man with 1001 faces and facets"....manusia bertalam-talam mukanya.

Pandangan terlalu ramai ahli politik emas dan purba memberikan "petunjuk" bahawa Anwar Ibrahim sedang mengalami proses "dilema Supremacy Power" yang dio masih tidak dapat menduduki jawatan paling istimewa iaitu Perdana Menteri Malaysia, dan hasratnya untuk membawa masuk RM 3 trillion daripada khazanah kekayaan Zionis yang dipusatkan di bawah Future Foundation.

Anwar Ibrahim kelihatan sedang mendorong beberapa gerakan orientalis bawah tanah Freemason, yang nampaknya sedang memenuhi Bumi Malar Hijau Kajang dan Hulu Langat. Sudah terdapat beberapa entiti kepentingan PkR-Freemason sedang beroperasi secara ad-hoc nampaknya. Ini kerja Cawangan Khas PDRM la untuk kolokaikan.

BN khasnya UMNO amat WAJIB tidak memberi sebarang responds kepada media perihal kekosongan kerusi DUN Kajang ini. Berikan SPR dan SPRM menjalankan siasatan dan kerja pilihanraya mereka. ADUN PkR yang letak jawatan ini, sedang mengurus pasport khabarnya untuk ke luar negara kerana cuti belajar. Satu escapism yang bijak, kerana status pelajar membolehkan dio secara kesian mendapat permit/visa pelajar.

Rancangan ini sudah bermula pada 5 Jun 2013 lagi, nampaknya selepas menumpaskan minda rakyat dengan "cartel" dan castelo Barang Naik (BN), kini, teknik sabotaj hidup harmoni digunakan....akhirnya gerak kerja menyatakan "rakyat mesti boleh membuktikan dan dibuktikan bahawa organisasi urusan SPR boleh diragui" adalah BENAR DAN TEPAT.

Nampaknya Najib terpaksalah bertalaqi dengan Dr. Mahathir untuk urusan Negara.

9 comments:

  1. Maklumat sampah dan spin sampai entah ke mana. Bersara ler. Jangan perasaan sangat hebat ler.

    ReplyDelete
  2. si kitoll yang bangap, biol, sengal. baghal, bahlol,,bodoh , tolol,samdol....ini budak kicik apa tau..

    ReplyDelete
  3. Dah mmg lumrah boss UMNO berotak lembu, itu pasal UMNO dari atas hingga ke bawah semuanya pondan2 dan bodoh2 belaka....

    ReplyDelete
  4. Hebat tak hebat Lee Chong Wei cubo baco ni.. http://ms.wikipedia.org/wiki/Lee_Chong_Wei Cicit Kamat kau ado ?? tolo ado la... yo tak.

    ReplyDelete
  5. Warikh,
    Esei ni konfused dongan kau ni Jang,bilo orang tak ambil cerito tuduh UMNO tak ado tolo,tapi bila bagi reaction sikit kau kato Bangang.Agaknyo sapo yang sewel skrg ni..

    ReplyDelete
  6. Pemimpin Umno di zaman era Najib nie semua mmg tk boleh pakai...tmbh pulak tuan presiden..kalau rasa tk mampu utk mempertahan kn melayu dn islam, baik berundur lah...tgk zaman tun m dulu, mana ada cina babi brani menghina bangsa melayu..zaman najib nie semua nya bole...dgn alasan 1malaysia..cibai punyer slogan...

    ReplyDelete
  7. Saya cadangkan Azeez Rahim ganti Najib....

    ReplyDelete
  8. Alahai paneh.....Mat Hasan kan ado..dio buleh jadi PM.

    ReplyDelete
  9. Den pun confuse dgn cicit kamat ni. Lamo dah den follow dio ni menulis. Tak konsisten langsung. Pendirian berubah2. Nasib baik penulis lain blog ni ok.

    ReplyDelete

Blog Archive