Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Friday, January 9, 2009

NO to LCCT@LABU NSDK

We don't need another LCCT in Labu. KLIA has been built to last 100 years. We invite all bloggers to join this campaign to say NO to the proposed second Low Cost Carrier Terminal in Labu, Negeri Sembilan.

We support simedarbywatch

1 comment:

  1. Kumpulan Pengawas Pemegang Saham Minoriti (MSWG), akan meneliti kewajaran penglibatan Sime Darby Bhd. (Sime Darby) dalam projek pembinaan lapangan terbang tambang murah KLIA-East di Labu, dekat sini, untuk memastikan kepentingan pemegang saham dilindungi.

    Ketua Pegawai Eksekutifnya, Rita Benoy Bushon (gambar) berkata, MSWG akan mengkaji secara mendalam perniagaan utama syarikat itu dan sama ada ia sesuai bagi syarikat itu mempelbagaikan perniagaan mereka ke dalam perniagaan ini.

    ''MSWG juga melihat sama ada projek itu memberikan manfaat kos kepada Sime Darby dan buat masa ini kami tidak mahu memberi sebarang penjelasan lanjut sehinggalah keputusan kajian diterima.

    ''MSWG akan mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung hasil kajian sama ada projek tersebut baik kepada para pemegang saham Sime Darby dalam masa terdekat ini,'' katanya.

    Sumber:Utusan

    p/s: Harap2 keputusan nya nanti akan memberikan manfaat kepada rakyat dan keseluruhan sistem ekonomi kita...bukan sekadar kepada pemegang2 saham...

    ReplyDelete

Blog Archive