Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Tuesday, March 24, 2009

Doa Pok Nik?


Amin..
Berdoalah untuk kebaikan sesama Islam dan bukannya berdoa untuk kehancuran saudara seagama. Pok Nik mampu mengubahnya.

8 comments:

  1. Ya ALLAH ya Tuhanku...Hancurkanlah UMNO di PRK akan datng ya ALLAH...Sesungguhnya, walaupun UMNO adalah sebuah parti ISLAM, banyak sungguh kemungkaran yang dilakukan mereka...Mereka menghalalkan isteri2 mereka untuk tidak memakai memakai tudung...mereka juga tidak mahu melaksanakan hukum hudud serta sering mempersendakan perjuangan PAS yang begitu memperjuangkan hudud...Ya Allah, dengar lah doa hambamu ini ya ALLAH...Ya ALLAH makbulkanlah doa hambamu ini yang sering menjadi mangsa ketidakadilan pemerintahan UMNO ya ALLAH...Ya ALLAH ya TUHANKU, AMIN YA ROBAL ALAMIN

    ReplyDelete
  2. Ya Allah, kau selamatkanlah pemimpin PAS yang bersekongkol dengan golongan kafir harbi yang terang-terangan menyatakan langkah mayatnya dulu sebelum menjadikan malaysia negara Islam. Kau satukanlan.. tekadkanlah.. bulatkanlah hati supaya umat Islam bersatupadu, tidak berpecah belah dan menjadi kuat.. seterusnya mengembangkan dakwah agama Islam yang satu Ya Allah.. amin ya rabbal alamin..

    ReplyDelete
  3. Amin...salam Paneh dn kwn2..

    Harap2 Pok Nik Ajiz kurangkan lah berckp. Byk sdh Pok Nik Ajiz tersasur ckp.

    Kapal Pok Nik Ajid mgkin akan karan tdk berapa lama lagi...maka penyatuan islam akan terhasillah harap2nya,amin.

    ReplyDelete
  4. Perhimpunan Agong UMNO kecoh

    UMNO dah nak tenggelam baru nak cari bantuan PAS. Masa kuat dulu semua dia bedal

    ReplyDelete
  5. Poik.. ni bukan masalah nak tonggolam cari bantuan orang lain.. ini pasal kita ada otak buleh berpikir.. buek apo nak buruk2 an sesamo Islam dan bersekongkol dengan musuh Islam.. Lain lah kot kao berdakwah..
    guno an lah akal yang tuhan bagi kek kito.. jangan lah terlalu emosional.. nak burukkan an orang sampai bilo, buleh ko dengan burukkan sesamo Islam, agamo dan bangso kito maju? buangkanlah politik kepartian ni.. politik Malaysia berabad kebelakang macam zaman jahiliyah dah den nengok..

    ReplyDelete
  6. tgk dulu umno tuh mcm mna...org bt masjid die roboh..hancurkan umno...

    ReplyDelete

Blog Archive