Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Friday, April 17, 2009

Kes ragut di KL naik 100 peratus!

KL tidak selamat lagi... Sekarang ini sudah ada pentadbiran baru yang mesti lebih cekap dari pentadbiran lama POK LOH, tapi kalau jenayah ragut naik sampai 100%, adakah itu bermakna pentadbiran ini lebih cekap sehinggakan peragut jadi lebih EFFISIEN?

Ataupun mungkin secara diam-diam pentabdbiran baru ini memberikan kursus percuma kepada para bakal peragut tentang tatacara bagaimana untuk menjadi seorang peragut yang berjaya, ataupun bagaimana untuk jadikan ragut sebagai satu karier... Mungkin juga, jika tidak bagaimana pula peratusannya naik begitu tinggi?

Kita ucapkan syabaslah kepada kerajaan baru ini kerana berjaya menaikkan status peragut kepada satu tahap yang cukup tinggi!

Sent to you by patriot via Google Reader:

Kes ragut di KL naik 100 peratus!

via Utusan Online on 4/16/09
KUALA LUMPUR 16 April – Jenayah ragut di ibu negara semakin membimbangkan dengan peningkatan 99 peratus kes dalam tempoh empat bulan pertama tahun ini, berbanding tempoh yang sama tahun lalu.

Things you can do from here:

1 comment:

  1. Itu kes yg di lapurkan sahaja,,,, kalau semua kes ragut di lapur kan agak nya beratus ratus peratus meningkat nyer kes kes ragut????

    ReplyDelete

Blog Archive