Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Monday, January 23, 2012

Pulangkan BTR

Satu pujukan politik daripada Ah Jib Gor, satu pukulan kepala UMNO Bahagian BTR yang tidak cukup kuat bekerja untuk menang PRU-13. Satu tamparan kepada gerak kerja KPTO BN-UMNO yang leweh di BTR.

Premis paling strategik untuk akses kepada MODEL KUASA, SAYANGI DAN KEMBANG ialah Pusat Komersil Komuniti Bandar Tun Razak. Kelihatan PKK BTR ini makin dimamah usia daripada rekahan dan lunturnya warna bangunan.

Tidak kelihatan penguasaan medan oleh UMNO-BN di BTR, melalui Agenda Tranformasi Rakyat. Nampaknya Ah Jib Gor berperang seorang diri, terpaksa melabur RM 2.5 juta kepada Sekolah Cina.

Apakah makna pulangkan BTR! Ahli Parlimen BTR ialah Abdul Khalid Gagap, Bendahari PKR menjadi Menteri Besar Selangor yang kini jago Agama Islam. Inilah resepi Ideologi Freemason melalui PKR, akhirnya disepak terajang Hassan Ali, disumbat Sijangkang seorang PAS, tanpa portfolio yang baik untuknya. Korban sebenarnya ialah kuasa eksekutif Islam dalam Negeri Selangor.

Gamaknya, mesej pulangkan BTR bermakna kembalikan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur kepada BN-UMNO. Ah Jib Gor dan Ah Din Gor akan terus dilanda serangan parasit politik di KL dan Selangor. Berkeliling turun padang dan gelanggang, namun, tiada kesan kepada rakyat dan pengundi sebenar.

Kepada Loyal Reader, juga blogger HORAS...kalian di Hulu Langat turut kena tempelak Ah Jib Gor dan Ah Din Gor ini. Bersantunlah dalam urusan UMNO Hulu Langat kerana anda sedang disatelitkan oleh PAS dan PKR yang setiap hari memasuki pejabat kalian sebelah pejabat Pos Kajang tersebut.

Pulangkan BTR samalah juga Pulangkan Selangor. UMNO masih butakah kalian?

No comments:

Post a Comment

Blog Archive