Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Wednesday, May 23, 2012

GondoLA Dr.SPIN

The top is spinning. How to exploit a news from an offensive movements? How to turnish a sovernity country by spinning a STUPID spinner's writing? Could a SPINNING Doctor called to be ONE...

In a state called Tunisia, Eygpt, Syria and Libya, the worth of spinning jeoperdize a country. Leading the Americans specifically the Zionis in the American White House, rule and govern a regime of Arab states. The tsunami of Dr.Spin is not worth for a country like Malaysia. Malaysia is worth of people dignity and pride. The Malays make Malaysia worthwhile. Malay is posted by Za'aba as a personality of religious and respected human kind. Where else, R.O. Winsted the Freemason missionary defines Malay according the book of 24 Zionism Protocols.

Gamaknya, apakah Barisan Nasional bersedia untuk Perang Khandaq ke-13 tidak lama lagi? Wajarkah Barisan Nasional dijampi serapah oleh pendeta-pendeta Khawarij lagi, demi sesuap nasi yang belum gerenti kemenanganNYA.

Jika diamati daripada maklumat Setiausaha Akhbar, Perdana Menteri Canada, usaha Freemasonary hari ini ialah meranapkan Negara-Negara Islam yang masih berkuasa seperti Malaysia, Indonesia, Brunei dan Gabon. Gerakan kuning ialah gerakan propaganda yang dikuasai oleh Komunis untuk mengaburi mata ummah Melayu. Komunis melalui Doktrin Koumintang yang ditubuhkan pada 20 April 1930, nampaknya semakin galak melacur fikiran rakyat melalui orientasi yang dipersetujui oleh PAS, DAP, PKR, PSM dan NGO Sosialis dan Pluralis.

Di peringkat pentadbiran kerajaan masih terpancar pemuka simpati dan "hamlau" Anwar Ibrahim, juga pelobi Freemason dan Komunis serta Syiah Ismailiah. Nampaknya di peringkat jentera politik BN terus beranak pinak "lanun" dan "pelayan sosial bahalol" yang merosak wibawa dan zuk para pemimpin UMNO yang taat dan setia kepada Agama, Bangsa dan Tanahair.

Fenomena tidak bil-bikmah menjadi resam dan rencam dalam panadol dan gula-gula BN sejak 6 bulan kebelakangan ini. Himpunan hampir 100 ribu tubuh yang menyarung jersi Merah Putih di Bukit Jalil pada 11 Mei 2012, mungkin akan hanya tinggal kenangan tahun 2012, andai masih ramai spesis Musang Berjanggut, Keldai Banjingan dan Mengkarung Tak Bertuan hidup melata untuk menyamun minda intektual akar umbi ikhlas yang terdiri daripada para pencinta Aman dan Damai.

Sudah masanya insan keliling pemimpin nombor satu Negara dan Negeri, diberi KAD MERAH untuk keluar padang permainan yang menjadi PENENTU TAULIAH KEMERDEKAAN daripada cengkaman Kotor 3.0. lewat hari ini, semakin rencam dunia politiking Barisan Nasional dan Pasukan Bukan Pilihan Rakyat yang ditekong oleh Anwar Ibrahim melobi sesama sendiri.

Lembu punya susu, Biawak dapat rasa.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive