Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Wednesday, September 26, 2012

Hipotesis PRU Nik Aziz

Pilihanraya Umum ke-13, Nik Aziz memberi alamat hipotesis mimpinya bahawa;

1. UMNO/BN wajar bertanding 125 kerusi Parlimen dalam Pilihanraya dan 490 kerusi DUN.

2. Kedudukan Undi Melayu dalam semua Pusat Daerah Mengundi amat dominan. Maka PAS akan tidak bertanding di kerusi yang Pas PASTI KALAH.

3. Pas akan sokong BN di kerusi DAP bertindak sebagai parti/calon lawan.

4. PkR yang meletak calon Keling dan Cina sudah buat "setting" untuk menjadi barua DAP dalam apa jua keadaan selepas pembubaran dan promosi calon bertanding.

5. UMNO/BN dijangka menang semua kerusi dipertandingkan di kawasan Parlimen untuk PRU-13. Rekod pencapaian 100% menang, melambangkan kemenangan kepada doktrin Ahlul Sunnah Wal Jamaah menentang kefasikan dan kemunafikan Syiah, Wahabi, Khawarij, Komunis dan Freemason.

6. MCA dan MIC menerima Hudud bersandarkan kefahaman Qanun Jinayah Syariah, syabas Kumpulan Ilmuan Muda dan Intelektual Muslim yang berjaya mentarbiyah kefahaman benar tentang Pelaksanaan Hukum-Hakam Syariah.

7. PPP yang dipengerusi oleh Ayahanda Nik Sapiea Nik Yusof di Kelantan berjaya memberi faham tentang makna 1 Malaysia, Agama, Bangsa dan Tanahair.

8. PRU-13 bukan lagi Buku Jinggay. Pas dengan manifesto 1 Bumi Melayu, 1 Tamadun. PkR dengan manifesto Percuma untuk Rakyat Malaysia. DAP kekal dengan manifesto Sama Rata untuk Rakyat (bersamaan dengan konsep asal kelahiran DAP berasaskan Buku Partai Koumintang China).

9 comments:

  1. Kaaaakkkkkkahhhhh ......temberang tahi ayam

    ReplyDelete
  2. Ini di tambah buat penyedap rasa .... tapi kali ini buat UMNO le pulak ... (sebab sayangkan Najib yang tak dapat enjoy sampai macam dulu-dulu)

    Wasiat UMNO buat NAJIB

    Najib sebenarnya adalah " a MAJOR BLUNDER " buat UMNO, dia lebih teruk dari Pak Lah.

    Kalau Pak Lah kuat tidor, dan tak buat keputusan tergesa-gesa sangat tapi orang tua tu ad POWERRR.... tapi Najib, dia tak ada DASAR dan MATLAMAT yang jelas dengan KOMITMEN untuk memastikan kejayaan sesuatu TUJUAN PERJUANGAN ... dia harapkan IDRIS JALAL, IDRIS bila berdepan dengan WARIS-WARIS KUAT UMNO dan BIROKRASI bawah KSN yang lama terpaksa TABIK SPRING kepada WARIS-WARIS KUAT UMNO ... KSN pulak dah sebati dengan cara dan gaya buat kerja LAMA ....

    Najib pun bukan ada idea sangat apa yang dia nak buat bila jadi PM, sebab PARTI pun tak sokong, WARIS-WARIS KUAT semua ada agenda sendiri ... KSN pulak LEMBAB sebab tak dapat bahagian kroni ... last-last Najib ambik JALAN MY WAY ... jadi Superman kira-kiranyalah, diktaktor celup ala Mat Sentol.. pasti lah dia abis stamina, nak layan ROSMAH aje pun dah tak larat .... jadi Najib memang GOOD EXAMPLE, how to fail at leading a NATION .... jadi Jeneral tapi tak ada askar, askar upahan yang ada semua tahu MAKAN DUIT aje.

    Yang paling teruk Najib langsung tak ada KREDIBILITI baik dimata WARIS-WARIS KUAT UMNO, BIROKRASI PENTADBIRAN, PARTI KOMPONEN BN, DUNIA LUAR maupun di MATA RAKYAT ... imej Najib, semua orang akan setuju adalah seorang yang LEMbikk, naik pun sebab RASA sayang Ahli UMNO pada TUN RAZAK, dan bila dah dapat masuk dia RETI nak bawak diri sebagai WARIS KUAT satu perjuangan .... dia ada pribadi FOLLOWER bukan LEADER sebab terlalu LAMA duduk bawah naungan MAHATHIR .....

    Nasihat buat NAJIB, baik berhenti aje, pergi pindah MONGOLIA and ENJOYYYYY ... tinggalkan ROSMAH tu buat menyemak aje

    ReplyDelete
  3. Semoga pengampu2 umno-bn ni sedar dr lamunan yg mengatakan dh xde makhluk yg waras sokong umno-bn ni.... Cepat2 la bertaubat....

    ReplyDelete
  4. Dah nazak la tu sampai siang hari.Kah keh kah keh.

    ReplyDelete
  5. Kesian orang UMNO. Sampai terpaksa membuat Hipothesis sendiri bagi penyedap rasa.

    Hipthesis Mahathir yang benar belaka dan perlu di patuhi olih orang UMNO:-
    1. UMNO dah rosak hingga ke usus
    2. UMNO parti setan
    3. UMNO di penuhi sampah sarap termasuk PANEH MINANG
    4. UMNO yang ada sekarang terdiri dari mereka yang bodoh bodoh belaka kerana yang bijak pandai telah masuk PAS
    5. Orang UMNO setan setan belaka
    Hidup Mahathir. Jangan derhaka wahai orang UMNO kerana kamu semua bodoh bodoh belaka seperti kata Mahathir.

    ReplyDelete
  6. Apa ingat org Pas pandai sangat ke?Sorry lah saya lupa,masok pas boleh pergi syurga nik aziz...sorry sorry

    ReplyDelete
  7. Yooo ... brother


    Jangan marah sangat lah brother dari UMNO .... kan tajuk blog pun PANEH MIANG ....

    Orang PAS dapat masuk syurga adalah satu kenikmatan yang dikejar oleh semua umat Muhamad saw, tak macm orang UMNO semua mengejar neraka, setiap hari orang UMNO tu hidup keluar aje rumah niat nak menipu, niat nak merompak duit rakyat, niat nak hantam pemabntu rumah indonesia, semua niat-noat nak masuk neraka

    Taubat brother dari UMNO, dunia ini bukan tempat enjoy dan buat maksiat ..... ooooh sori lupa orang UMNO semua dah tahu semua ni, tinggal istiqamah nak buat tu tak ada .... malang sekali, taubat la brother, meh ikut sama kami memnuhi syurga ....

    ReplyDelete
  8. Rasonya yang banyak masok nerako ni dari geng PAS...Sebab i...ii...iii...4 5 6 7 8

    ReplyDelete
  9. anon 2:17

    Kalau ikut kefahaman Islam aku lah..

    Pintu Neraka dah pun terbentang luas buat saudara kerana memfitnah dan punya hati yang kotor.....

    Dengan segala hormatnya dipersilakan masuklah ke Neraka....

    ReplyDelete

Blog Archive