Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Saturday, April 11, 2009

Pembunuh ATAU Peliwat

Seramai 711 orang telah mengambil bahagian dalam poll "Siapakah yang paling layak menjadi Perdana Menteri Malaysia?"

Daripada 16 nama yang disenaraikan, undian tertinggi diperolehi oleh Brader Anwar Bin Ibrahim dengan jumlah undian sebanyak 191 (26%) dan yang kedua tertinggi ialah Najib Tun Razak dengan jumlah undian 153 (21%).

Semua sedia maklum bahawa Najib sudah pun ditabalkan sebagai Perdana Menteri Malaysia ke-6, manakala Brader Anwar Bin Ibrahim masih lagi hidup dalam fantasi yang tiada berkesudahan.

Berdasarkan keputusan poll, siapakah yang akan anda pilih sebagai Perdana Menteri Malaysia di antara 2 individu yang memperolehi undian tertinggi tersebut:-

1. Individu yang difitnah membunuh dan tidak pernah dibicarakan, atau

2. Individu yang pernah dan bakal dibicarakan sekali lagi dalam kes liwat?

18 comments:

  1. Pembunuh yang tak pernah diheret ke mahkamah, tak pernah disiasat sampai mata lebam, ni kategori lemah lah..takoott...
    Peliwat yang dituduh shj belum masuk mahkamah mata dah lebam, dimalukan satu dunia oleh satu parti yang mengaku bela melayu 10 thn dulu tapi bela melayu bacul rupanya.Peliwat yang telah diliwat oleh parti yang pernah diagung2kan.

    Nak tau nape saluran 3,4,5 tolak parti ni. Semuanya sebab kesombongan korang 10 tahun dulu inilah kesan yang tak kesudahan.

    ReplyDelete
  2. Havoc,

    Aku nak tanya kau,,,
    1.kalau kau kata BN sombong apa perlu BN lakukan agar puak puak kau terima semula BN.

    2.Apa kau dapat bila menyokong PR?

    3.Sedangkan peluang pekerjaan, infastruktur BN yang buat.

    4.kalau kau kata PR pun bayar cukai juga,, berapa ramai puak puak kau bayar cukai? cukupke duit nak bayar cukai? teluske kau istihar pendapatan.

    5.Apa peluang pekerjaan yang kerajaan PR beri pada rakyat?

    6.Contoh mudah di kelantan, berapa ramai manusia mencari pekerjaan di luar kelantan?

    7.Penang, bila kilang tutup ada kerajaan negeri carikan kerja untuk rakyat penang? yang ada ialah dok menyalahkan kerajaan pusat dan menyatakan ini adalah tugas kuasa kerajaan pusat... pirahhhhhhhh

    8.Anwar baik sangat ka? DSAI ni kalau bercakap intonasi sahaja sedap didengar tapi isinya hanyalah sekadar gelak ketawa sahaja....

    Ingat agong nak lantik ke DSAI ni jadi PM ke 7? Kalau Yang dipertua Pualaupinang boleh jadi agung boleh la wei...

    ReplyDelete
  3. Yg nyatanya rakyat atau warga blog ada akal untuk berfikir yg memberi undi pd DSAI. Sekurang2 DSAI telah melalui proses Penghakiman yg rata rakyat yg pekak dan tiada melihat pun faham betapa katunnya proses penghakiman, hingga kan pegawai2 polis pun tergelak waktu usung tilam tersebut. Pertuduhan yg kedua hingga satu Msia ketawakan si saiful Auw tu. Jika benar dia jumpa Najib utk pohon biasiswa, sy cadangkan mereka2 yg mendapat gred 3 SPM baru2 ini, boleh jumpa Najib utk biasiswa ke UK atau USA! Mat Monggol sumpah kat Masjid pun Rakyat tak caya. Pergilah PM ku yg ku sayangi bucuk2, pergilah kemahkamah utk diadili. Inilah apa yg Nabi Muhahammad sabda "Runtuhnya sesuatu kaum sebelum kamu, bila kamu menghukum yg miskin tetapi membebaskan yg Bangsawan"

    ReplyDelete
  4. bn pernah menghukum bangsawan. Buktinya Brader Anwar Bin Ibrahim yang gila kuasa dan buntut. cuba tanya wan jijah pernah tak Brader Anwar Bin Ibrahim tujah buntut dia sejak kawin.

    ReplyDelete
  5. Konspirasi pemilihan UMNO - kami huraikan secara ikhlas di lihat sini

    ReplyDelete
  6. Den berpuas hati dgn caro Walk D Talk 09 meyampaikan hujah2 yg lebih berterus terang, cumanya den tak puas hati bilo Walk D Talk 09 tidak menghentam Mahathir dgn menghurmati beliau sebagai Negarawan. Pada Den, dio ni bukannyo Negarawan.Dio pd Den forever Takketahuan atau kerisauan. Pada Den punco perpecahan Melayu bermulo dari dio. Pernah dia sendiri ucapkan, jiko seseorg berkelahi dengan semua org, bermaknanyo dio ni yg bermasaalah. jika diteliti sejarah sikutty ini, sojak dari zaman tengku lagi, dia dah kurang ajor. Tengku yg menjadi PM ketiko tu, di hentam dan ditohmah dengan berbagai alasan. Di zaman Tun Razak, belang si Kutty belum timbul, terus tertutup dek Tun Razak meninggal dan dio masih luor UMNO. Bilo Tun Hussein jadi PM lantik dio, dio tgk Tun Hussein lomah, terus dio cucuk group2 Sulaiman Plastein menentang PM. Dio baling batu sembunyi tangan dan semuo org UMNO tahu. Ini lah the meanest Man of All and the Real Culprit. Udah dio jd PM, slogan Bersih Cekap Amanah timbul utk cosmetic wayang ajo. Dah tu timbullah towkeh2 Cino spt semuo org maklum (ketiko ini tareiq masih sekolah rendah). Yg paling ketara bilo Dr Ani Arope yg disuruh menandatangani perjanjian IPP spt YTL, Malakoff dan sebagainya. Dr Ani Arope tidak mahu sign dan didesak resign, terus Dr Tajuddin sign. Ini lah salah satu KKN zaman kutty itu. Ani Arope kata jika dia sign anak cucu melayu akan kencing atas kuburnya. Tp ini dasar Kutty.Den tahu sbb den jaman Kapal Layour. Zaman Pak lah dia gaduh dgn Pak Lah sbb Jambatan bengkok dan cuba tunjul Mukriz (anak dio spt kao penulis kureng iQ dan di latih cakap biadap dan melepas). Hari ni dah jaya tapi sy ucap syabas Walk D Talk 09 yg mampu berfikir dr Melaka. Tolong didiklah anak2 muda melayu yg mentah baru belajar politik spt tom tem bak, koyol dan tareiq dhiayuddin dan juga warga Paneh yg sanggup tolak anak senegori KJ. Jika khairy begitu bersalah takkan lah beliau di cerca dihukum sampai dicabar tubuh parti baru oleh warga Pantet Miang.

    ReplyDelete
  7. Hempuk Bata,

    Untuk kemajuan dan kebaikan agama, bangsa dan negara.. buleh kau huraikan apa mission, vision KJ..
    Dan bagaimano nak singkirkan Mamat Kutty dari politik negaro?

    ReplyDelete
  8. DAH LAMO DEN PERATIKAN KPAL LAYOUR@MENG TAT@BIRU NILA@C4@BATA NI MEMBEBEL. SEBAGAI ORG LAMO YG JUGA ZAMAN KAPAL LAYAR DEN HANYO BOLEH CAKAP YG DIO NI BERCERITO SEMUANYA BERBENTUK PERSEPSI SONGSANG DAN FITNAH SEMATO. CERITO DIO NI SEOLAH ORG LAIN SMUO TAK TAU SEJARAH KONON DIO SORANG YG HANDAL. BEBUIH MULUT EH DEN NENGOK ASIK PROMOTE KJ. ONTAH BRAPO TAH YG DISUMBAT EH KEK POKET MAMAT NI DUIT DEK KJ. RONTIKANLAH FITNAH PERSEPSI KO TU. ORG MELAYU MCM KO NI LA YG SEBONAEH MEMBUSUK DAN MEMOCAH BOLAHKAN MELAYU. SBG ORG LAMO YG DAH LOBIH SEPARUH ABAD HIDUP KEK DUNIO NI, DEN NAK NASIHATKAN KO JGN SUKO BONAR TABUR FITNAH. SOK NYOSAL MAKAN DAGING SEDARO SNDIRI.

    ReplyDelete
  9. havoc,

    awak rasa awak akan dirahmati Allah dengan mudah-mudah menuduh orang mmbunuh....hari ini juga saya akan masuk PR klau Anwar berani sumpah laknat....jangan dok bagi alasan

    ReplyDelete
  10. Setuju dengan JASA,

    Kalau Anwar berani sumpah liwat tak sodomise saipul den akan hompuk dengan bata orang2 UMNO yang masih tak pueh hati dengan isu liwat Anwar..

    ReplyDelete
  11. salam jenggah... Anwar ada 2 wajah

    ReplyDelete
  12. Setiap dosa akan ada pembalasan samada di dunia atau di aqirat - termasuk yang bersubahat dan memfitnah.

    Kenapa ragu???

    ReplyDelete
  13. POIK KLUANGMAN,

    PEMBALASAN TU SUDAH PASTI.. TAKDO SAPO NAK RAGU DO..
    MASALAH EH RAMAI RAKYAT TAK BERPIKIR MACAM KAO.. AHLI POLITIK MAIN-MAIN, RAKYAT YANG TAKDO KOPONTINGAN NI YANG BERGADOH.. ITU YANG PERLU DISOLOSAIKAN.. PERLU DIMATANGKAN FIKIRAN..

    ReplyDelete
  14. terima aje lah bn dh tenat... korg tgk je la bn mcm mane skrg ni.. xkan la wat2 xnmpk plak

    ReplyDelete
  15. Hoi perogol anak sendiri,

    U orang pakai otak dan tanya diri sendiri--pakar pakar undang undang ada di sebelah mana--pembangkang kan.Satu dunia sudah tahu,makhamah kita adalah korup--video linggam telah dedah betapa korup hakim hakim--yang paling ketara sekarang ialah kes Altantuya--tak payah panggil saksi saksi penting. Terang terang menunjukkan sifat makhamah kangaru.Jadi siapa lebih tahu tentang undang undang.Yang saya tahu Umno menggunakan polis dan Pemuda Umno celaka untuk ugut rakyat.Siapa yang terlibat dalam kerja kerja haram.Bekas ketua umno diktator Mahathir adalah ketua perompak kolar putih--mengikut kajian Morgan Stanley--beliau telah curi dan sia siakan duit RM300 bilion sepanjang diktaship beliau--21 tahun.Toyo pula telah curi duit rakyat Selangor beratus juta.Bekas MB Selangor Muhd telah ditangkap dengan 2.4 juta ringgit di Australia,Najib yang curi berbilion ringgit dalam pembelian kapal sukoi dan submarine mengarah Sirul dan Azilah membunuh Altantuya--boleh baca di Malaysia Today,Perompak AP Rafidah,Perogol kanak kanak Rahim Thamby,jutawan Khairy yang tak kerja--mana dapat juta juta untuk beli saham,ketua perompak polis Musa, yang beri kontrak sewa helikopter yang bernilai RM20 bilion kepada anaknya,perompak kayu balak Taib Mahmud,ketua anjing MACC-Ahmad yang mempunyai anak phidophile--yang telah kena tangkap di australia--jadi pakai otak dan tanya sendiri siapa yang terlibat dalam aktiviti Haram--u orang tak malu kah menyokong pemimpin haram ini--otak awak dekat bontot ah--tak boleh fikir secara rasional.Kenapa Transparency International telah letak status Malaysia ke 47 banding dengan Singapore--no 4--sebab orang yang dipertanggungjawapkan untuk memerintah negara curi duit rakyat--just simple as that--no need to be a rocket scientist to figure out.
    Pasal DSAI tak payah cerita--tanya budak pun tahu ada conspiracy untuk bunuh karier politiknya. Sukma dan Munawar tidak pun buat laporan polis bahawa mereka telah di liwat--tetapi polis telah tangkap mereka dibawah ISA dan seksa mereka untuk menuduh DSAI liwat mereka. Azizan pula tidak diperiksa oleh doktor tetapi masih boleh dihukum oleh makhamah yang korup itu. Saiful pula telah diperiksa oleh doktor tetapi tidak ada kesan liwat--tetapi berani sumpah atas Al-Quran kerana duit. Ikut bos dia yang sumpah tak kenal Altantuya--tetapi baru baru ini telah tersebar di seanataro dunia berita Altantuya. Kalau beliau tidak terlibat kenapa ADCnya Musa Safri arah Azila dan Sirul jumpa Razak Baginda. Kalau makhamah impartial--kenapa tidak panggil Musa Safri untuk beri keterangan. Apa motif Azila dan Sirul bunuh Altantuya--kalau bukan wang. Dan siapa yang janji wang itu. Jadi apa nilainya bersumpah atas Al-Quran.Dalam kes Saiful--mereka kata ada bukti kukuh--tetapi tak berani bicara di hadapan Hakim Komathi--seorang hakim yang impartial--takut kalah. Tetapi konspirator mati mati mahu dengar kes tersebut di makhamah tinggi--supaya mereka boleh lantik seorang hakim yang korup seperti Augustine Paul. Kehakiman yang korup telah dibongkar dalam video Lingam. Jadi apa lagi hendak di kata. Pakai otak dan fikir secara rasional. Tunggu lepas PRU13--PR akan bina lebih banyak penjara untuk masukkan semua perompak, pembunuh, penyangak,perogol UMNO/BN kedalam penjara.

    Anti Umno

    ReplyDelete
  16. add,
    Kau jangan cakap banyak--tunggu PRU13--penyokong UMNO akan tahu mana kedudukan mereka. Sekarang pun sudah tahu--kalah 4 pilihanraya kecil.U orang tak malukah--menyokong party yang mempunyai, perompak,penyamun,perogol dan sebagainya.
    anti umno

    ReplyDelete
  17. pebende anonymous...korang yang dok sokong kaki jubur tu apahal plak...bau taik siulll...kuning tuu...korang junjung plak dia..hiss geli aku...taik lekat kat kapla konek tu

    ReplyDelete

Blog Archive