Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Thursday, April 2, 2009

Rumah ini ada undang-undang

Maaf,

Mulai hari ini, atas permintaan serta aduan tuan punya nick asal yang sering memberi komen di blog ini, komen yg menggunakan nick selain daripada pengguna asal akan di delete bagi mengelakkan kekeliruan.

Jika yang memberi komen jujur dalam komentar mereka, maka mereka tidak harus takut menggunakan nick sendiri. Hanya mereka yang bacul sahaja yang selalu bertindak sedemikian.

Jika takut sangat dikenali, anda boleh menggunakan anonymous sahaja tanpa perlu menggunakan identiti orang lain.

Terima kasih atas sokongan anda semua selama ini.

5 comments:

  1. tq bro. keputusan yg bagus. patutnya dr dulu lgi ko delete komen mangkuk hayun yg menyamar ni semua. dasar tak betelo baling batu sembunyi tangan.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  2. Satu lagi permintaan dan cadangan. Tolak terus komen2 yang menggunakan bahasa kasar, memaki hamun, mengeji,dan mempersenda maruah orang.Ramai dari mereka yang berbuat demikian menggunakan nama 'annonymous'. Dengan berbuat demikian barulah blog ini dihormati dan dikunjungi mereka yang benar2 ingin menyumbang idea, berita sahih dan juga berdialog/diskusi secara sopan dan intelek.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Syabas bro, yg masuk blog ni pun mangkuk hayun iQ lemah mcm Samat, gedoyok,One,pencak_silat dan yg sewaktu dengannya. Juga yg tak bertelo bacul mengugunakan nama samaran tom tem bak air prit prit prit.

    ReplyDelete

Blog Archive