Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Wednesday, November 10, 2010

Anak BIADAB

Hindraf semakin biadab nampaknya dengan merayakan beberapa tuntutan yang secara terang melanggar roh Perkara 153, Perkara 12 dan Kanun Tanah Negara.

Inilah elemen komunis yang semakin menular ibarat "virus HIV dan AIDS" dalam masyarakat Keling. Mereka ini yang sekongkol dengan Hindraf semacam ala Komunis Keling, yang cuba mencucuh api dalam obor-obor perpaduan ibarat cermin "retak menanti belah".

Apokah Hindraf sedang menjemput pengkisahan semula 13 Mei 1969? Apokah Cawangan Khas dan Perisikan di bawah Majlis Keselamatan Negara akan membiarkan mereka "bergentayangan" menjaja "percikan gempita Merapi di Bumi Melayu"?

Budak Cina Muar yang persetankan perihal Ancaman Keselamatan Negara melalui wayang youtube, makin lancar ibarat "PELACUR EKSEKUTIF"? Bila anak cino gampang ni hendak di simpan dalam kandang atau reban "ISA"?

Begitu ramai anak "Rakyat British" yang diterima sebagai rakyat melalui Jus Soli atau Jus Sanguinis makin "merebak petrol di jalan-jalan perpaduan kering kontang". Apokah tahun 2012, jika berlaku Pilihanraya ke-13, maka PRU ini ialah PRU bermandi darah dan air mata? Atau PRU yang disempit dengan unsur AMARAN TEGAS, GERTAK OLEH PEKIDA atau PERKASA, ANCAMAN oleh Gangster Keling dan Cina yang menyanjung gerakan Min Chong Yuen Thong?

Suratkhabar kena bijaksana untuk terbit berita, kerana anda juga punca kepada "retak menanti belah".

2 comments:

  1. Benar! Orang sekarang semakin lupa diri. Diberi petis nak paha, diberi paha nak pijak kepala!

    ReplyDelete
  2. memang kuang ajar diorg ni... jangan sampai parang terbang melayang balik... diorang teringin nak tenguk kot...


    Rancangan Akademi AlQuran dan Imam Muda Agenda Yahudi dan Freemason

    ReplyDelete

Blog Archive