Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Tuesday, November 23, 2010

Anwar Love Azmin

Pak Sedaro melihat peperangan sesuku oleh Partai Kencing Rakyat yang diwarta oleh barisan kepemimpinan mereka sendiri sebagai parti ala Komunis, semakin memberi kesan kepada istilah "keadilan" mereka.

Anak-anak Keling sedang bergasak sesama mereka, sama ada secara sembunyi mahu pun terang-terangan. Anak-anak rakyat Raja yang sekian lama dimomok dengan dongengan Anwar sudah melihat "penipuan besar" oleh Anwar yang akhirnya ...benarlah yang Anwar love Azmin!

1 Anwar 1 Azmin

Kita akan saksikan kejatuhan sebuah empayar Anwar yang termakan daulat dan tulah Bumi Melayu. Anwar sedang menerima upah dan gaji ke atas kerjanya sebagai Menteri Belia dan Sukan, Menteri Pelajaran dan Timbalan Perdana Menteri yang terdahulu. Akibat begitu gemar "belakang mati", maka ramai kalangan kenalan dan sahabat se-batch dengan Anwar Ibrahim di MCKK mengetahui selera bosar Anwar. Dan ini bukan rahsia Negara lagi.

Kepada Keling yang akui diri sebagai Warganegara bukan Rakyat British dan bukan Komunis Moden, anda kembalilah kepada akar sebenar.

Kepada Cina yang semakin melihat ancaman kepada "solidarity" kekayaan anda, mengaku sebagai warganegara Malaysia, maka rujuklah semula kepada akar kamu.

Kepada rakyat Raja sedarlah bahawa persatuan yang lahir kesan daripada Kongres Melayu Pertama yang dibawa oleh Zainal Abidin Ahmad, di bawah restu DYMM Sultan Hissamuddin Alam Shah, kemudian dimakmur secara zahir oleh DYMM Sultan Ibrahim pada 11 Mei 1946, adalah persatuan perpaduan Melayu utama dan rasmi Wilayah Melayu. Inilah makna Ketuanan Melayu, ketuanan Islam.

3 comments:

  1. Masa depan akan kelam apabila pengajaran pahit manis dari sejarah semakin dilupakan atau lebih bahaya ditulis semula mengikut acuan dan selera pihak yang berkepentingan. Acuan ini akan membentuk jati diri generasi baru anak2 bangsa Malaysia. Apakah kita mahu mereka ini terbentuk mengikut sejarah yang palsu?

    ReplyDelete
  2. BLOG YANG MANTAP. MOHON LINK KAN BLOG SAYA
    http://helangbuana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Inilah bahananya bila peliwat dijadikan idola...Dijadikan impian pemimpian...Minta-minta Tok Guru Haji Hadi & Tok Guru Nik Aziz untuk tengok semula kerjasama kita dengan PKR ni...Tak sanggup kita berketuakan peliwat...

    ReplyDelete

Blog Archive