Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Wednesday, November 17, 2010

Qorban NAJIB

Sempena Hari Raya korban 1431H, Pak Sedaro terpancut untuk menulis tentang tragedi korban di Wilayah Melayu 2010.

1. UMNO setiap masa berkorban untuk dikorban dan terkorban.

2. PAS sejak ditubuh menjadi media korban oleh politikus murahan dan sosialis siasah.

3. DAP memang WAJIB dikorbankan sejak 1969.

4. PKR sedang di ambang korban kubra kerana Anwar Ibrahim hakikatnya sudah lama terkorban sejak 1997 lagi.

5. MIC makin banyak berkorban kononnya untuk kesantunan pengorbanan kaum berketurunan Keling.

6. MCA dilihat sedang dikorbankan oleh pendokong kaum berketurunan Cina kerana sudah menempah korban sughra apabila Chua Soi Lek menjadi Presiden MCA.

7. PPP dan lainnya tak bawa apa-apa korban, kerana parti-parti di bawah BN sudah terkorban sejak 2004 lagi.

8. Najib kena korbankan Hishamuddin untuk beri kekuatan sebenar kepada KDN.

9. Najib kena korban masa untuk bermujadalah dan bermuhasabah dengan Rosmah, kerana Rosmah sudah mula kembali dalam urusan "pusing-pusing" Kak Rosmah Kayo.

10. Najib kena pakat dengan Muhyiddin agar UMNO tidak terkorban di medan 2013.

11. Najib sudah tiba masa untuk rancang Gerak Saraf Perang Saraf dengan kumpulan radikalis paling hadapan, yang boleh melatih paling tidak 10,000 orang perajurit GSPS di seluruh Tanah Wilayah Melayu.

12. Najib harus mengintai Agensi paling digeruni oleh CIA untuk mencari pasukan kerja yang melapor terus kepadanya, melalui Shahlan Ismail.

13. Najib mesti memulakan gerakan Ops Wayang 13, kerana budak Cina di Muar yang biadab merupakan bagasi politik kepada Negara dan keamanan kedaulatan Malaysia. Cawangan Khas kena buat tindakan segera kerana budak ini merupakan bahan lelucon menjelang 2013.

14. Semua IPTA di peringkat matrikulasi kena diasuh dengan elemen 1511 Wilayah Melayu, menurut kitab percikan minda Tun Ghazalie Shafie dan Pendeta Za'ba.

15. Hindraf makin bongkak, 25 November direncana dakyah kebobrokan mereka. Team Hulu Kinta sila pantau segera, gerigi besi Universiti Kemunting masih banyak kerusi kosong.

16. Kelompok Min Yuen sedang merangka strategi MAUT untuk kuasai dunia RM dan senjata di Bumi Melayu, melalui RELA di Kampung-kampung baru Briggs. Banyak pulak tugu dan kubur peringatan yang rancak tumbuh di pusara dan jirat berbayar di merata tanahair.

17. PAS mesti mula bersatu dengan UMNO. Jangan dengar cakap Nik Aziz yang terbukti nanyuk dan mabuk kepayang dek ciuman bau mekap mayat bini Lee Kwan Yew.

18. Hanya UMNO+PAS sahaja, maka bumi ini terjamin kedaulatan dan ketamadunan bangsa yang bermaruah dan merdeka. Inilah simbiosis 11 Mei 1946.

19. Khalid gagap makin mengarut dan mencarut, makin riang dalam kandang tahi dan lumpur ketamakan serta kerakusan Parti Kencing Rakyat. Khalid Ibrahim dulu bendahari UMNO, lembu upahan dan budak tusukan Anwar Ibrahim yang sudah lupa asal usulnya. Guna bahasa pengganti "beliau" kepada Sultan Selangor dalam temuramah media...sewajibnya digelar BAGINDA Sultan Selangor. Amat biadab lakunya Khalid Gagap yang korup dan bengap.

20. Selangor di ambang kehancuran. Keling di PKR angkat sepanduk, di bayar maka diamlah mereka. Yang paling penting ialah mahkamah kena pantas isu pengadilan Anwar menjuburi Saiful. Mengikut rekod, sesungguhnya Anwar ibrahim memang kaya selera seks. Depan = Belakang, sudah keliru. Inilah pengaruh Titans Anwar Ibrahim yang di ajar dari kitab sama rata, sama rasa, depan belakang sama saja.

6 comments:

  1. Salam bro,
    Selamat Hari Raya. Semoga persahabatan kita akan tetap berkekalan ~ BH

    ReplyDelete
  2. tahniah.. saudara antara yg saya tgk x malu membuat dosa melalui fitnah di blog saudara pada hari yang mulia..... ALLAHUAKBAR!!!

    ReplyDelete
  3. Jika UMNO nak gabung PAS demi islam tolak Barat, UMNO kena kurban sunat kali ke2 sebabnya banyak sgt jonis jahiliah islam baka, liberal dan sanjung Toghut. Otak pula jonis kaudu copek pecayo fitnah Mahadajjal. Podah dey cicit komut, elok ekau makan kueh bakul Tahun Baru dah dokat.

    ReplyDelete
  4. cadangan yang bernas. nak harap hompuk aka anon ateh ni tuk bg cadangan menambah baik negaro ni, alamat tggu tokek berjanggut pun bolum tontu. mengutuk, caci maki, menghino pandai la dio. tipikal tahap minda pembangkang yg tak matang.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum

    Sedap membaca entry saudara yang satu ini. Pedulikan puak puak PAS haramjadah yang menentang penyatuan dua parti ini. Dia orang ingat dia lebih baik, makanya negara tergadai kat Cina babi.

    Teruskan menulis, insyallah, Allah sentiasa bersama sama orang yang benar.

    Wassalam.

    ReplyDelete
  6. salam bro.

    siang malam asyik kato cino babi tapi bilo nak pilihanrayo beratus juta ditabur untuk pujuk undi cino..

    Bingai punyo penyokong umno.. dasar lidah biawak.. suko makan bangkai!!!

    ReplyDelete

Blog Archive