Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, April 15, 2015

Sultan Mahmud juga pernah MANGKAT DIJULANG..


Pemuda UMNO bagi sokongan bersyarat - minta AhJibGor jawab segala persoalan CheDet berkaitan 1MDB, siapa arah Sirul etc. Malah Pemuda UMNO melalui ketuanya KJ mahu AhJibGor mempercepatkan siasatan ke atas 1MDB.

Puteri UMNO pula enggan memihak sesiapa dan merasakan ini bukan masanya nak bodek atau kipas pemimpin tak tentu arah dengan alasan akar umbi dan rakyat meluat dengan perangai SOOOLIIIDAARIIITIII sebegitu. Puteri UMNO minta AhJibGor pi berdamai dengan CheDet.

Harus diingat..suara Pemuda dan Puteri UMNO mewakili berjuta suara 'new skool' diluar sana yang masih tidak berpuas hati dengan cara AhJibGor mentadbir negara terutama berkaitan polisi ekonomi yang banyak menyerang 'poket rakyat'. 'New Skool' ini adalah golongan pengundi terbesar di PRU-14 nanti.

Wanita UMNO melalui ketuanya pula bertegas menyokong AhJibGor..walaupun sentimen sokongan Shahrizat hakikatnya tidak sepenuhnya dikongsi orang2 kuat Wanita yang lain. Ada kumpulan Wanita UMNO yang beranggapan Shahrizat masih rasa terhutang budi (kes NFC) kepada AhJibGor.

Walaupun CheDet sebelum ini pernah mengatakan yang dia keseorangan dalam mengkritik dan membangkitkan pelbagai isu kepimpinan AhJibGor, tapi sebaliknya AhJib lah yang merasa keseorangan hingga TERPAKSA MENGEMIS sokongan daripada Ketua2 Bahagian dan sayap2 UMNO.

CheDet tanya soalan mudah..tapi AhJib tak jawab..sebaliknya pi merayau cari sokongan..heh!!

Latar belakang hitam bermaksud 'kematian' bagi orang Cina..adakah ia isyarat MCA pada AhJibGor?

38 comments:

  1. Betapa besar pengaruh orang yg bernama Mahathir Mohammad yg kini tiada apa2 jawatan penting dlm UMNO mahu pun kerajaan. Satu Malaysia tahu kisah Mahathir kritik PM. Kelam kabut dibuatnya, hanya dgn menulis di blog dgn melontarkan beberapa soalan pada PM. PM counter balik dgn menyiarkan siaran Soal Jawab di TV3, walau bagaimana, banyak soalan tidak di jawab. Mahathir terus asak Najib. Kemudian Panglima Najib terus mempertahankan Najib.

    Kah..kah,,kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Politik Tun M mmg KOTOR. Dgn pak lah dulu habis dijahanamkan dkrg Najib. Almarhum Tunku Abdul Rahman pun bermusuh, jd penjilat Tun tak fikir kah, sampaitahap mna Tun perlu dijilat?
    dulu Tun pecat Mufti krn kes ratucantik yg bertentangn dgn Islam, siapa berani kritik? Tipulah.. pencacai Tun jauh lbh bhaya dr pengikut Najib.

    Zaman tun dlu, bailout company2 kroni guna duit Petronas, siapa berani kritik?
    kes PERWAJA, kes MAS, Tajjudin Ramli kroni besar Tun, Halim Saad, yg jahanamkan wang negara... mn dia Tun? Mna jawapan Tun?

    Tun guna peluru yg sama ketika dia buat salah yg sama..kpd mngsa terbarunya.. NAJIB.. sama ada Najib jwb atau tak Tun jg takbetul byk.. jgn bodohkn rakyat.. tak puja Najib tp meluat dgn perangai kukubesi Mahathir, dh pencen tp lagak mcm PM,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paneh punggung ka bhai? Hehehe. Two wrongs don't make one right.

      Delete
    2. Ok lah tu mufti dia berani pecat. Zaman dia mana ada anak bini main politik. Zaman paklah org tak berkeje pun kaya. Tun M lah banyak mengajar kita jadi warrior.
      Kemon Dr M. We've just got warrior in our minds, in our veins.

      Delete
  3. Teringat dulu paklah pernah keluar tv soal jawab lepas tun kritik. Tak lama lepas tu paklah lepas jawatan. La ni najib dok buat benda yg sama. Macam sejarah nak berulang je kot.

    ReplyDelete
  4. Melayu celup lawan Bangsawan Melayu. Dua-dua nak dinasti mereka kekal berkuasa selama-lamanya kerana kuasa, jawatan dan harta.

    Melayu ori yang kebanyakkan kat kampong-kampong bisu seribu kata kerana otak masih mencari siapakah yang sebenar memperjuangkan Agama, Bangsa dan Tanah Air?

    tak kan Melayu ori hilang di dunia? Hang Tu Ah menjerit memberi amaran.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Statement racist nih..

      Delete
    2. Sama je pun melayu kampong dgn bandar. Antara yg kenal daratan atau hanyut di lautan. 
      Spt kata mat saleh "you can take the janda out of Pilah, but you cannot take the Pilah out of the Janda".

      Delete
    3. Melayu "ori" pun mai Indon - Jawa, Banjar, Bugis, Minang, dll. Di Indon puak ni marah dipanggil "Melayu". Mungkin Orang Asli jer kot yg "ori".

      Delete
    4. Agaknya ko ni hasil pendidikan SRJKC kut, tu yg x pandai sejarah. Takpelah ko gali lgi sejarah bangsa melayu mungkin ko bleh jumpa..tp yg pasti cina dan india mmg x ori..

      Delete
    5. Apa2 banjarv, jawa, bugis dekat dekat sini jugak.....
      si sepet apa hal terpelanting jaun datang sini..
      siap ada pulau di kawasan jawa, bugis, indon, melayu, iban, kadazan.
      come on la...hang tuah orang kedah...
      pehal sultan nak ambik cina jadi pembesar negeri.
      pehal juga hang tu ah kalau cina nak setia dekat raja
      hang tu ah-hang tua ah lebih loyal dengan hang je bat, hang kas turi , hang na dim.

      Delete
  5. Tun M ingatkan saja. Tun Mbtak minat dah Nak campur Politik sebab dia pun Nak rehat. Tapi najib memang bukn pemimpin melayu yg dicari dan diharapkan. Ada sesuatu dah terjadinpada najib menyebabkan kebolehan memimpin sudah hilang Fokus. Najib langsung Takda agenda bangunkan melayu. Bangunkan negara jauh sekali. Najib hanya ada Satu pendekatan iaitu tabur duit. Tabur dan kutip. Memang najib Bapa Beri Kutip Malaysia.

    ReplyDelete
  6. Ini yang sedang berlaku sekarang..

    TDM is a smart individual and a vintage one. He is a master strategist and a good chess player albeit slow but steady moves inching towards winning his game against najib.

    1. As ex premier, TDM said he had given najib time of 4 years to captain the country towards achieving developed nation vide advice after advice but unfortunately unheeded.

    2. After pru13, based on his experience he could see that najib is not moving forward but regressing back putting the ruling party in disadvantageous position, example the abolishment of ISA, failed attempt to repeal sedition act, brim handout, impending tppa signing and latest controversy of 1MDB.

    3. TDM's reading is that if najib is still leading the ruling party/coalition, they would lose in the coming pru14. He blogged to get attention of the masses, especially those in umno, supporters, sympathisers and fence sitters. It also become rakyats' concerns.

    4. TDM was well aware najib has defenders of the galaxy who would dispute him. True enough, all the kbus, pemuda, puteri heads, vice presidents etc etc came out to support najib.

    5. To cut the story short, TDM apply reverse psychology and demanded all najib's defenders declared their agreement and support the ROLE of jho low in 1MDB and agree sirul and azilah MUST DIE FOR THEIR MURDERING ACT WITHOUT MOTIVE.

    6. Jho Low, feeling the heat came put from his hiding and started blaming umno men spinning the story. That has irked khairy and wanted jho low to be investigated.

    7. Likewise, out of good conscience, ex IGP Musa Hassan came out strongly in recommending the reopening of altantuya's case.

    8. My personal reading of the game is TDM can now relax for awhile and allow the selfdestructing show in automode.

    9. What if police investigate jho low and reopen altantuya's case? Imagine the rakyats' expectation..najib must step down and clock will start ticking..very effective strategy. By then, i expect TDM WILL BE ABLE TO SAY.."I TOLD YOU ALREADY BUT YOU DO NOT HEED MY ADVICE"

    Wallahualam..

    ReplyDelete
  7. Tun M tak akan jumpa lagi pemimpin melayu sebagus Tun M atau yg ada idea pembangunan dan penyatuan. Sebab semua pemimpin UMNO atau yg datang dari UMNO ada mind set yg sama. Sudah gemuk, buncit, korup, malas, pengecut, suka hiburan dan perempuan. Termasuk Anwar yg dtg dari UMNO. Mgkin Tun M kena lebarkan pencarian pemimpin melayu yg dari luar UMNO. NGO atau Parti melayu yg lain.

    ReplyDelete
  8. MahafiraunTheReturnApril 15, 2015 at 6:51 PM

    Tun M bagus tap melingkup pun sama banyak
    Kalau Tun M tak pencen aku rasa Kampung Baru KL tu dh dpt kat Vincent Tan dah.
    Tun M memang bijak.. tp hati nya problem sebab kaya dengan hasad dengki
    Itu kelemahan Tun.

    Nak balance antara bijak dan baik hati memang tiada dalam dunia Melayu.
    Kira Najib ni at least boleh pakai jugak. Ulama boleh bersuara, zaman Tun? lu nak mampos ke ckp bab Agama depan Tun?

    Berapa banyak Ustaz kena Gam. Mufti kena pecat bukan buat salah tapi kerana mempertahankan kebenaran

    Melayu2 liberal memang suka pad Tun sbb bijak cari wang kekayaan dan bail out kroni sehingga kosong kantung negara

    Bila Pak Lah kata duit negara zero. Tun M marah melompat.
    Pak Lah bukan kaki belit walaupun dia tak bijak dan kuat tido.

    Tun M kaki belit. Walaupun dia bijak tp bijaknya banyak merosakkan orang lain jugak termasuk Melayu.

    Melayu tak kaya mana zaman Tun M. Gaji kecik. Yang Kaya ialah Cina2 Gerakan, MCA dan kroni2 besa dlm UMNO. Ketua2 Bahagian kais pagi je. Rakyat ikut nasib la..

    Itu pun tak celik mata. Najib ni kira manusia baik sebab boleh dikritik sakan. Kalau Tun, belum buka mulut sudah masuh lokap.. kalau keras kritik, tunggulah black maria dtg umah jemput.. ISA jwbnya..

    Moralnya kritikan Tun sudah tiada bisa lagi malah menimbulkan benci rakyat kerana muak dan bosan percakaran sesama Melayu. Tun tak ikhlas tegur Najib Tun hanya fikir Mokhzani dan Mukhriz perlu diberi kontrak dan jawatan PM.. oleh itu Tun takkan berlaku adil.

    Tun tak sedar Mukhriz FAILED di Kedah.. tiada langsung wibawa sebagai pemimpin. Lebih bagus Dato Ahmad Bashah jd MB Kedah..


    Tun M harus bertaubat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo kritikan tun tak berbisa..kenapa komen hang panjang berjela defend ahjib, kenapa ahjib rasa paneh miang, dan kenapa segala main stream media dan alternatif askar najib sepakat serang tun? Kata tun dah tak berbisa. Hehehehehe.....

      Delete
    2. Putar belit jugak macai2 Tun ni mcm Tun.
      7.10pm.. ko nk belit..belitlah.. Malaysia ni bukan milik Tun.

      Rezeki dan kemakmuran dari Allah SWT..
      Jasa baik Tun tetap dikenang
      tp bukan semua itu menghalalkan beliau membuat kerosakan di mana skrg.

      Najib tak betul kita betulkan. Tun M tak betul dlu siapa berani betulkan?
      Fikir waras lah.

      Delete
    3. Bukan sekarang tgh betulkan rosmah..eh najib ke? Err..kenapa kak mah dah jarang kluar tv skrg? Hehehehehe.....

      Delete
    4. Seingat aku...gaji2 kktangan awam sgt ciput masa tdm....gaji naik zaman paklah.
      Zaman paklah n najib baru nampak kwsn2 luar bandar dan pedalaman dinaiktaraf...zaman tdm sibuk bangunkan projek2 mega sampai infrastruktur asas kpd pengundi2 setia umno dan bn yg tggl di luar bdr dianaktirikan.
      Masa zaman tdm...hampeh nak nampak muka beliau jenguk kwsn2 hulu, kpg2 apatah lagi kwsn pdlman.
      Klu tdm msh jd pm skrg pon akan mgkin tersungkur krn beliau kuku besi dan singkir sapa2 yg menolak beliau...beliau akan tersungkur krn zaman skrg zaman cyber.

      Delete
    5. Bohong la...tun mahathir datang 2 kali bagan serai
      najib belum pernah.

      Delete
  9. Tun Mahathir sudah derhaka kepada DYMM Agong dan Negara. Dia ni nak jatuhkan PM yang telah dipilih parti dan rakyat secara demokrasi dan mengikut undang-undang.

    Dulu apabila Tun Abdullah disingkirkan, beliau bernasib baik kerana si Dol tu turun secara sukarela. Ahli-ahli parti dan BN pun setuju dengan perletakkan jawatan oleh Tun Dol.

    Kalau Najib dapat sokongan parti UMNO dan BN dan tidak hendak berundur, apakah Mamak ni nak jatuhkan secara revolusi Perancis kat Bastille atau secara coup de that ke?

    Tu kan derhaka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 9:23 - hang mabuk todi ke!

      Delete
    2. hang terasa ka paria 9.52PM?
      Tun tu mabuk sama..hang tak rasa kasihan ka?

      Delete
    3. Hang tau ni sebab hang duk sebelah dia minum sama ka?

      Delete
  10. Yelah tu, orang dah naik polak dgn sikap the polisher. Dah tak boleh nak percaya dgn the kissing dagger. Dan ramai jugak yg membantah keputusan2 pemegang tongkat sakti old skool wizard master. As per Mister Najib said, keep out the traitor.
    Just bring back the warrior. Pulangkanlah kembali keris keramat tu pada pewaris yg layak memegangnya. Soon the sakti will come.
    Apple kami makan. Bodek kami simpan.

    ReplyDelete
  11. Syabas.. Tun M berjaya alihkan tumpuan UMNO pada musuh sebenar..
    Tun M sudah jadi trojan horse selepas Anwar di penjarakan

    Mukhriz lembik tu takkan naik jd PM..
    Mukhriz gagal die Kedah. Org yg sokong Mukhriz sbb masih terbayang legasi Tun M

    Tun M pula mahu legasinya diteruskan selepas Najib. Tapi malang Mukhriz 10kali lembik dan lembab dari Najib.

    Mokhzani pulak gagal dlm perniagaan sbb Najib tak support kroni Tun
    Mokhzani telah gagal dlm Sapura Kenchana.

    Sbb it Tun M mengamuk salahkan Najib.. sampai merepek2 Altantunya.

    Mahkamah yg sama menjatuhkan hukuman pada Anwar Mahkamah yang sama menafikan Altantunya dgn Najib.. jadi Tun fikir macam mana?

    Kasihan Tun dan penjilat2nya.. masa semakin suntuk.. maka menggilalah mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian cacai najib asik meroyan. Tun masih berbisa rupanya. Otai masih berbisa. Hehehehehe.....

      Delete
    2. bisa apa kalau usia tua mcm tu hati busuk
      org nk kutuk pun tak gamak tp dosa tetap dosa

      pencacai Tun sama dgn pencacai PAS. tk boleh fikir mana yg betul.

      taksub mengatasi semuanya.

      Kasihan.. Tun membunuh karektornya sendiri.. 23 jasa habis busuk dgn sikap busuk hati.

      Najib dan Pak Lah kekal bersih walaupun Tun dn rejimnya cuba kotorkna.

      Delete
    3. cai Jib dan Dolah meroyan ker , jilat jgn tak jilat, ape dia Al Tidori dan Al Golf bersih, LAWAK GILER, wakakakakakaka

      Delete
  12. GERAKAN ETD Najib.aka Najib is not Irreplaceable.
    Sudah sampai masa untuk teruskan GETDN.(gerakan estimated time of Departure Najib).
    Cukup lah dengan lakonan lakonan pelakon pelakon tambahan.KJ cukup lah dengan opportunis kamu.Orang OXON konon.STOP KJ.Destroy apple polishers.
    Najib is not irreplaceable.He is Clueless.
    Gerakan GETDN mesti daftar NGO.
    Semua mesti ikut undang undang.
    Pemimpin dan pelapis ramai.
    Blogger pun ramai. Syarat Aliff BA TA.
    TDM, You are not alone.
    #2 arjuna waspada
    changkat lobak.

    ReplyDelete
  13. Ramai penjawat awam sokong Tun M dalam diam.

    Mereka pastinya sangat gembira kalau dah tak perlu mendewakan bini Najib lagi!

    ReplyDelete
  14. Wujudmu di sini di tanah anak merdeka
    Bagai obor ilmu memayungi putra-putrinya
    Pelopor hidup, budaya bangsa, agama, negara
    Pembentuk akhlak manusia agar jadi sempurna
    Janjiku pada pertiwi untuk menabur bakti
    Ku sempurnakan seikhlas hati membela negara
    Doa restu ayah bonda ku untuk mu semua
    Cilok sikit lagu dak2 ITM buat penaik semangat bangsa. Tapi kalau ado sesapo nak share lagu2 Oxford ke Harvard ko kito tak halang. Hati2 pegang punggong.

    ReplyDelete
  15. SEBENARNYA MAHATHIR TIDAK HEBAT.MALANGNYA NAJIB YG PENGECUT.

    BUKANKAH INI SATU "TEST; UNTUK NAJIB MENJADI PEMIMPIN YG BERANI N LASAK?

    MALANG SEKALI.NAJIB DAN PAKLAH TAK BERANI LAWAN "FIRE WITH FIRE".

    TAK PERLU LAGI HORMAT "ANJING" YG SIKAPNYA MEMANG "MENYALAK'.

    DAN KENAPA NAJIB BEGITU "LEMAH LEMBUT'?
    SEMEMANGNYA DIA ADALAH PENGECUT DAN PENAKUT SAPERTI PAKLAH.

    ReplyDelete
  16. ....



    ----------------------------------------------------------------
    (( Rahsia Tertutup ))- Puteri UMNO Tidak Kisah Tun M Keluar UMNO
    ----------------------------------------------------------------
    Tun jangan samakan keadaan Pak Lah dan Najib..
    Keadaannya sangat berbeza..

    Tun jangan samakan zaman Tun jadi PM lebih 20 tahun dgn Najib baru sepenggal lebih..
    Keadaannya sangat berbeza..

    Jadi, Tun keluar UMNO pun, penjilat2 Najib tak kisah sikit pun... Mereka tetap jilat Najib lah..!

    Sumber Berita


    >>> Klik Di Sini <<<




    ------------------------------------------------------------------------
    Rakyat RAYU Agar Anwar Dibebaskn & Pembunuh Antartuya DiTANGKAP Segera!!
    ------------------------------------------------------------------------
    Sumber Berita


    >>> Klik Di Sini <<<




    -----------------------------------------------------------------------
    Selamatkan Malaysia - Perpaduan Hanya Akan Wujud Selepas BN Dikuburkan!
    -----------------------------------------------------------------------
    ** UMNO menyalak untuk perpaduan rakyat di Malaysia sejak dulu lagi.. Mereka bakal menyalak lagi penghujung tahun ini!!

    Sumber Berita


    >>> Klik Di Sini <<<

    ReplyDelete
  17. Apapun jua TDM tetap hebat.
    TDM anda tidak keseorangan.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive