Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, March 22, 2013

Respect sama Papa Gomo

Tak pasal-pasal Papa Gomo kena hentak. Di khabarkan beliau kini berada di hospital setelah dibelasah di Segambut. 

Secara peribadi, saya tabik pada Papa Gomo kerana berani mendedahkan video mengenai Anwar Ibrahim. Yang peliknya, apabila video percakapan Anwar yang sedang memujuk seorang siswa di sebuah bilik hotel disiarkan di blog Papa Gomo, komentar-komentar dari penyokong tegar Anwar memarahi dan menempelak Papa Gomo. Mereka langsung tidak cuba mempertahankan ketua mereka, Anwar Ibrahim. 

Saya tidak tahu apa lagi alasan yang akan diberikan oleh penyokong-penyokong tegar Anwar Ibrahim. Rafizi Ramli pula cuba untuk melakukan 'character assasination' terhadap Papa Gomo dengan menyatakan bahawa beliau adalah seorang pengundi hantu. Rafizi nampaknya tidak cuba untuk mempertahankan bos beliau. 

Kalau sebelum ini pihak Anwar kononnya hendak mencari orang yang menyerupai beliau untuk dijadikan kambing hitam, tetapi setelah keluar video Anwar cuba mengayat mahasiswa di sebuah bilik hotel, penyokong-penyokong tegar Anwar seolah tergamam dan cuba untuk menyerang Papa Gomo pula.

Walaubagaimanapun, kami tetap menyokong perjuangan Papa Gomo. Teruskan brader, berani kerana benar!

49 comments:

  1. Harap-harap Papa Gomo tak luntur semangat dan teruskan perjuangan. Tapi... err.... Buat apa dia kat Segambut tu? Bukan ke dalam video tu Al-Jub ada kata rumah dia kat Segambut?? Musykil! Hehehe



    http://mycybertrooper.net.ms/

    ReplyDelete
  2. Syabas bro..bujangsenang.org

    ReplyDelete
  3. Puak2 PR ni, kalau sekali pun kene liwat dgn anwar, tetap dia kata bkn anwar. Umno yg liwat katanya.

    ReplyDelete
  4. Tuan, saya harap tuan dan rakan-rakan bergembira dengan perlakuan tuan menunjukkan keaiban Anwar Ibrahim. Bergembiralah kerana turut memalukan ahli keluarganya. Bergembiralah kerana berkongsi video lucah ini dengan rakyat Malaysia. Anwar barangkali telah mendapat balasannya di dunia ini. Tuan dan rakan-rakan nantikan keaiban tuan didedahkan di akhirat nanti.

    ReplyDelete
  5. Tipikal komen penyokong aljuburi (bak kata mat sabu) tunjuk baik nak cerita pasal aib. Yg si ketua kaki jubor tak pulak dikisahnya. Ni lah contoh penyokong pluralisme. Agak2 akhirat nnt utk penyokong pluralisme macamana pulak? Liwat ni kalau bawah hudud hukum bunuh dan negara boleh terlingkup kalau sokong peliwat. Hal tu xnk cerita pulak?

    ReplyDelete
  6. Semoga Allah SWT dedahkan keaiban peribadi P.Miang dan Papagomo seaib-aibnya biar kamu meraung malu. Lainlah kalau anuar samun duit negara atau bunuh orang!! Apa kamu tak ada rekod perangai jijik2???? Firman Allah SWT, "...dan janganlah kamu mengintip atau mencari-cari kesalahan dan keaiban orang; ..."(Al-Hujuraat 49:12)

    ReplyDelete
  7. Kalau berjuang kebenaran, mesti kepada semua kejahatan. Tapi jika puak sendiri jahat didiamkan, aku takut berjuang puaskan nafsu jahat semata!!! Allah SWT tahu niat kita!! Takutlah kpd Allah SWT!! Firman Allah SWT, "Apa yang diberikan Rasul kepadamu,maka terimalah dan
    apa yang dilarangnya bagimu,maka tinggalkanlah dan
    bertaqwalah kepada Allah .
    Sesungguhnya Allah sangat keras hukuman Nya"
    QS Al-Hasyr ayat 59.

    ReplyDelete
  8. budak haq baru hidup agaknya sbb tu tak tau anwar bapak segala rasuah kaki samun duit rakyat depan belakang sampai adik beradik, saudara mara, adik angkat dan kroni dia kaya raya. takpelah. budak2 lagi tu.

    err budak...kau sanggup ke terima peliwat jadi perdana menteri? apa hukumnya angkat kaum nabi luth yang Allah terbalikkan tu sebagai pemimpin kau wahai budak?

    ReplyDelete
  9. Syabas Papagomo...tapi kalau pihak BN buat silap jangan lupa kemuka kan...baru sama2 adil....

    ReplyDelete
  10. Kalau DSAI masuk penjara sekali pun...yang penting BN tetap kalah...

    ReplyDelete
  11. DSAI akan tetap jadi PM....tunggu dan lihat...

    ReplyDelete
  12. Ini semua sambungan sandiwara UMNO. UMNO amat takutkan Anwar menjadi PM. Paling ditakutinya, isu C4 altantuya. Americk Sidhu kata Najib yang arahkan peguamnya Cecil Abraham (nama Jews ni), siapkan akuan bersumpah 2 PI Bala. Inilah dinamakan rasuah tahap tertinggi.

    ReplyDelete
  13. Gomo teruskan perjuangan ..biar jubur cacai2 ni berair senang dirodok ..biar pon pahit jangan dibuang ...tapi ngan u turn...

    ReplyDelete
  14. SPRM bawah najib, pegi tangkap anuar jika dia penyamun!! BN akan menang besar kalau anuar terbukti penyamun. Kalau benar, dah lama anuar ditangkap. Main tuduh sj!! Tapi kalu BN kalah, kita akan tengok nasib Najib dan mahathir laknatullah penghina Hudud, kalau mereka benar penyamun, ke-sungai buluhlah kedua2nya...insyaAllah!!

    ReplyDelete
  15. Heran betul le org Islam kat msia ni. Penyokong dacing buta agama hingga sanggup jadikan liwat sbg bahan utk mengaibkan org lain tanpa saksi. Mungkin peranan ulama dlm bn (umno) mcm syaitan bisu kot. Tapi ulama muda yg berketuakan UFB sudah menasihati semua supaya isu berkaitan tuduhan liwat/zina jgn dipolimikkan. Mungkin dah menjadi dasar pengikut setia bn yg tak mau terima nasihat ulama mereka. Penyokong PR pulak kurang akhlak. Belum dpt kuasa dah ancam nak penjarakan si polan dan si polan. Inikah dasar yg islam mahukan. Perbaiki diri masing supaya agama dan akhlak terserlah

    ReplyDelete
  16. Pemimpin BN tangkap org yg tak bersalah guna ISA, mereka samun duit rakyat berbilion nak lepas.... islam tak akan biarkan penyamun bebas!! Mungkin mak bapak kamu tak pernah dizalimi!! Cakap org yg tak sensitif dgn derita org lain memang nmpk baik!! Cuba najib potong gaji dia sikit je, baru naik minyak!!!Sabda Rasulullah saw :

    “Sesiapa yang merampas hak seorang Muslim dengan sumpahnya maka sesungguhnya Allah swt telah memastikan neraka untuknya dan mengharamkan syurga. Seseorang bertanya kepada Baginda : “Walaupun benda itu sedikit wahai Rasulullah?” . Jawab baginda : “Walaupun sebatang sugi” ( Imam Muslim).

    ReplyDelete
  17. kitab agama mana yg mengatakan kebenaran tak perlu dicari? agama mana yg benarkan liwat? agama apa yg mengangkat peliwat? mana ada tempat utk peliwat kat dunia ni selain neraka jahanam.

    ReplyDelete
  18. kesian belang otak dah kena liwat mahataik

    ReplyDelete
  19. Lepas satu bahana kesatu bahana, 22 tahun puji siang malam bila takut alah adu siap reka cerita liwat kunun dari seorang drebar. Inilah dasar padukang mamak yg hari ini malapetaka ic pun berpunca darinya.

    ReplyDelete
  20. Kalau anuar diyakini liwat, dakwa dimakhamah oleh orang yg diliwat, bukan kamu yg selidiki maksiat dia!! Islam agama fitrah, Allah SWT maha mengetahui manusia tak suka diaibkan dan Dia suka manusia bertaubat dan mengharamkan manusia dedahkan kejahatan diri, apalagi kejahatan orang. Kamu sukakah orng ngintip maksiat kamu????????????

    ReplyDelete
  21. Terag lagi jelas komen cacai pembangkang meraban tak tentu hala. Nasihat Tok Guru Karpal perlu di akur 'Anwar Ibrahim Mesti Bertaubat'

    ReplyDelete
  22. Sepatutnya papagomo insaf, aku takut nanti dia dihumban habis nanti!! Kalau jihad kerana islam tak apa...... tapi hakikatnya jihad/jahat utk perut!!! Tak berbaloi Gomo walaupun dapat duit berjuta!!!

    ReplyDelete
  23. Den sokong papagomoi sbb dia tak ngaku papagomoi.Mungkin ilmu waktu pdrm dulu. Cumanya den kesian tgk skrip kali ni gmbr perut slim tapi nampak macam muda sgt. Habis modal agaknya. Tgk dada pun tegak lagi macam org muda, gambar dulu dada dah jatuh tapi perut buncit pulak, hai serba tak kena. Tapi gmbr solek memang real, dada pun jatuh macam umer 60an. Tapi bapak belanak boleh tahan jugak mencanak. Teruskan usaha jika benar dgn rezeki halal hah hah.

    ReplyDelete
  24. aljuburi dah pernah masuk sungai buloh sebab menyamun n salah guna kuasa.

    ReplyDelete
  25. pelik la nuar. dulu pasal bideo chinadoll dia kata dia tak buncit. skrg bideo lewat-lewatan dia kata dia buncit tak sama pulak macam klip. mana satu ni nuar kau buncit ke tak buncit? wartawan pening..rakyat ketawa. gelabah beruk.

    ReplyDelete
  26. Entah entah engkau tu beruk kot gelabah tak tentu pasal, jika kau respek tu blogger bermakna ekau pun jonih bingai.

    ReplyDelete
  27. yerk..1st time masuk blog pro umno,mual,jijik bca ayat2 lucah,ntah cmnalaa peribadi pnulis blog ni..

    ReplyDelete
  28. anon 2:36... itulah aku nasihat P.Miang tak payah guna ayat Al-Quranlah, pejuang parti najis rasuah dan ajer porno tak usahlah guna Ayat Allah SWT, nanti dilaknat !!!

    ReplyDelete
  29. puak2 lahanat ni mana tahu dosa pahala..jnji habuan dunia masuk nak bg anak bini makan...bodo mcm lembu..

    ReplyDelete
  30. Tak sabar nak tengok video seterusnya Anwar dan siswa tersebut. Hehehe

    ReplyDelete
  31. Betul aku pun tak sabar tgk episod seterusnya video nuar sbb nuar mmg slalu guna ayat2 Allah dalam ceramah...rupa2nya kaki toron pelacur dan jantan jambu. Kena laknat la nnt tu. Hehehe.

    ReplyDelete
  32. Yerk..1st time baca komen pencacai aljuburi...mual, jijik bila tau perangai sebenar aljuburi. Cmnaaa la pribadi penyokong aljuburi ni. Sama spesis gak kot. Hehehe.

    ReplyDelete
  33. mana lebih teruk, kata kat orang lwat @ kata kat orang yang dia masuk neraka(siap dgn ayat Quran) sekali?

    ReplyDelete
  34. aku akan undi Bn kalau najib sanggup baca khutbah jumaat minggu depan kat masjid negara...lepas tu jadi imam solat jumaat...secara langsung...tolong war warkan...

    ReplyDelete
  35. aku akan undi pr kalau anwar sanggup mubahalah sumpah laknat menafi dia kaki liwat atau toron pelacur jumaat minggu depan kat masjid negara...lepas tu jadi imam kepada nik aziz, hadi awang, harun din dan semua ahli pas...secara langsung...tolong war warkan...

    ReplyDelete
  36. pencacai PR hidung dah kematu bau Kunyit Hangit Nuar... meroyan merepek meraban.. nath apa apa .. Islam lah .. fitnahlah... ptuiiihhhh ... kepala punya dalam besar punya batu juga ada... itu kampung buah pala gerenti nuar sapu .. muuuuaacchhhhhh... Nuar kaki penipu alias kaki mantat .. ini bukan lucah tau ..ini sekadar nak bagitau bahawa pemimpin pujaan mu sinuar tu kaki bontot dan kaki kelentong.... muahaahaaaa

    ReplyDelete
  37. blog lucah maacam ni ker...

    ReplyDelete
  38. harap harap papagomo nanti jadi senator dan dilantik jadi menteri yang sprm dan skkm

    ReplyDelete
  39. moga moga papagomo nanti akan menjadi mercu tanda sebagai wira negara kepada seluruh rakyat malaysia...dia memang hebat...drah pun tak merah...warna pink lagi..hebat...ada sesuatu pada papagomo

    ReplyDelete
  40. Jgn berani sgt papagomo!! Aku takut ada orang upah samseng india kerjakan kau, takut2 mereka guna parang atau asid, naya kau!! Aku percaya org yg berkepentingan dgn anuar sangat marahkan kau!! hati2 Gomo!!! Aku bimbangkan keselamatan kau!! Tapi kl kau yakin kerja kau itu jihad dan Allah SWT redha... apo nok dikato!!!

    ReplyDelete
  41. Kenapa banyak sangat komen di blog papagomo dah di removed
    Tak tahan kot...
    Panas...panas...
    Dulu bebas buat komen kat blog mamat ni seko
    Sekrg komen from anomous tak di benar kan
    Wan casandra apakhabar
    Kesian anak kecik yang tak berdosa
    Mahadey kutty cadangkan agar buku Rosmah di diedkark r kan di sekolah agar generasi yang Akan datang kenal siapa Rosmah
    Aku jugak Akan cadangkan agar papagomo@papakedana
    Blog Nya di jadi kan rujukan agar rakyat Malaysia yang sebaya Dengan wan Cassandra Akan kenal siapa bapa Cassandra nanti cassandra nok Nikoh mu kena jadi wali lari aku rasa Tok kodi n saksi
    Gomo gomo
    Selamat menghuni resort sungai buloh
    Semuga wan Cassandra Akan selalu menjenguk mu


    ReplyDelete
  42. Abdul haq.. becakap tantang dilaknat ni itu kerja Tuhan.

    Bila PAS memperjuangkan di atas nama Allah dan Rasul nya untuk memperjuangkan agama Islam dan Hukum Hudud.. Ia sudah menjadi niat malah lebih besar lagi dari seseorang yang bernazar. Lihat sahaja mereka yang sanggup berkorban dan mati kerana maksud itu.

    Di saat PAS telah menerima sokongan yang julung2 kali ramai serta kekuatan yang besar, mereka menolak janji mereka, niat di campak kan jauh malah berkata bukan itu yang kami perjuangan malah tiada dalam Al-Quran.

    Malah sampai satu tahap menyokong pula PKR (Adakah mereka memperjuangkan agama dan hudud?) dan Anwar Ibrahim (Tak perlu kata apa-apa) serta DAP..

    Allahuakbar..

    Laknat mana yang engkau maksud kan wahai Abdul haq? Laknat pada siapa yang engkau maksud kan juga Abdul haq? Bukan engkau yang menentukan atau fikirkan.

    ReplyDelete
  43. Mmg bergaya bonar DSAI berbanding al pacino, patutlah dia di cemburui sampai dichop berbagai egen. Papagomo sampai memjadi kerterlaluan dek percaya idolanya mahataik. Lain kali dengar dulu firman utk kita menyiasat sesuatu berita terutama dari seorang yg fasik. Tapi den cayo juga lah berita dari mahashit tentang projek ic tu, sampai berlaku mala petaka disana.

    ReplyDelete
  44. Budak anon 9:30 PM

    Mano poie mato kau? mano poie akal kau? Itu sumo tuhan dah boghi.

    Call spade a spade. Not spendar.

    ReplyDelete
  45. ANWAR LIWAT PAPA GOMO .. TUE YG PAPA GOMO SAKIT HATI SGT ... BARUA ANWAR !

    ReplyDelete
  46. ehehehhe....lawak aku baca pencacai2 cina DAP yg menyamo melayu kat sini...

    dedah aib org lagi dosa dari peliwat....ekekekke

    padahal peliwat tu nak diangkat jadi PM....

    ayoyoo agama gautama buddha boleh laaa.... meliwat dikuil tapi boleh jadi PM...

    islam takk bolehhh woooo.....

    ReplyDelete
  47. Kalau hati dah gelap dan kematu cakap apa pun tak akan peduli. Tentukan kat kertas undi je..
    Gelihati dengan gelagat manusia yg ada akal tp tidak mahu berfikir dengan rasional.

    ReplyDelete
  48. STUPID... SQUID... PGAYR.....

    ReplyDelete
  49. Tahniah papagoma..pakar lucah porno....ini org pun bn perlukan..sbb dah tak tahu nak berhujah...debat pun takut..

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive