Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Thursday, January 27, 2011

Zionis di komputer anda..

Moses Mendelssohn, seorang ilmuan Yahudi mewacana bahawa agama Yahudi bukanlah suatu agama tetapi suatu undang-undang yang diagamakan.

Orang Yahudi di dunia disegregasi kepada 3 kabilah utama:

1. Reformed Jews: Kelompok ini 80% tinggal di US dan disertai oleh majoriti bangsa Yahudi di dunia. Mereka amat licik dalam pergerakan bawah tanah "gerakan rakyat" "Min Chong Yuen Thong" dan pandai menggunakan tipu daya/muslihat untuk menguasai orang lain.

2. Liberal Jews: Kelompok ini 15% hanya menggunakan nama dan status sebagai Yahudi dan tidak mengimani tuntutan yang dikehendaki oleh agama Yahudi. Mereka amat bijak menguasai persekitaran dan membentuk permainan perlakuan persekitaran tersendiri.

3. Orthodox Jews: Kelompok ini disertai oleh minoriti bangsa Yahudi dan hidup bertebaran di US dan Eropah, hanya 5%. Bilangannya amat kecil, namun mereka punya pengaruh besar di dalam pergerakan bawah tanah dan amat bijak mengatur strategi pergerakan. Golongan ini berpegang kepada moto "bersedia melakukan apa sahaja untuk kepentingan Yahudi."

Protokol Yahudi telah didedahkan oleh seorang wanita Perancis pada 1901. Wanita Perancis itu mencuri naskhah protokol ini dari seorang pemimpin tertinggi Freemasonary di akhir muktamar rahsia "Jewish Masonic Conspiracy" yang diadakan di Perancis pada 1901. Naskhah asalnya tidak digunakan kalimah "Yahudi" kecuali di dua tempat sahaja. Ia menggunakan gantinama "kita" dan "Orang bukan Yahudi". Protokol tulisan hebrew purba dan isyarat Yunani kuno ini telah diterjemah kepada bahasa Arab oleh Ustaz Mohd Khalifah Attunisi di bawah tajuk "Protokolat Hukama' Sohyuni".

Sebagai makluman tambahan, strategi Yahudi/Israel menggambarkan mereka menakluk dunia, sila search di PC anda, C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10, cari gambar bernombor J0285926. Anda akan temukan gambar lambang/bendera zionis Israel lengkap (persis dengan warna aslinya) dengan lilin (saranan ibadah mereka). Padamkan!

1 comment:

Blog Archive