Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Thursday, January 20, 2011

UMNO: Get Rich & Hurricane

Apakah UMNO bersedia menyambut gayung yang dicanang Presiden UMNO di Sarawak depan korum SUPP? Presiden BN punya kuasa Veto untuk pilih calon. Bahawa Presiden BN akan hanya calonkan, insan yang marketable, visible, able to win, winner to the rakyat, winner to voters.

Apakah UMNO seluruh Malaysia sudah bersedia dengan keadaan bahawa Ketua Bahagian, Ketua Pemuda Bahagian, Ketua Wanita Bahagian, Ketua Puteri Bahagian termasuk semua juak dan barisan EXCO di bawahnya, tidak akan tersenarai sebagai calon akhir yang namanya digazet sebagai Wakil Rakyat PRU-13?

Apakah UMNO seluruh Malaysia sedia dengan calon pilihan Presiden BN a.k.a. UMNO, seorang Nazir masjid, seorang aktivis masyarakat, seorang peguam yang dikenali dalam sebuah Parlimen, seorang manusia yang begitu pemurah dan jutawan dalam Parlimen, seorang insan yang boleh berjumpa rakyat 22 jam [kerana 2 jam lagi untuk tidur malam], atau seorang yang begitu hebat di kerusi kepegawaian Kerajaan Persekutuan dan Negeri sebagai calon BN?

Apakah UMNO hari ini masih terkena sawan babi dan sawan tapir? Atau kerana Ribut Tenang hanya dikuasai oleh Tan Sri Isa sebagai Pengerusi Felda, yang terpaksa menjawab sejuta macam soalan bangang pengundi yang dihasut dan dirasuk oleh PAS di Labis?

Apakah UMNO hari ini masih leka dengan projek-projek Super Gigantic yang menjadi bahan telanjangan PKR selama 100 hari selepas Gerakan Komunis+Freemason+Syiah mentadbir bumi Melayu ini selepas PRU13?

Apakah UMNO bersedia jika dikatakan PRU-13 akan berlaku pada Disember 2011 atau April 2012?

Apakah UMNO sedar bahawa projek JAHANAM BN sedang dilakukan sewenang dengan penuh persundalan politik oleh gerakan KFS.

UMNO khasnya rakyat Raja kena GET RICH. UMNO kena belajar dari sahabat Dr. SMS yang hari ini cuba menyebar kepentingan sms kepada ahli politik BN. Tapi mereka masih tidur di kaki lima.

UMNO khasnya Pemuda UMNO merujuk kepada Khairy Jamaluddin yang tidak sambut titah Raja Nazrin tentang kepentingan tulisan jawi dalam alam Melayu. Khairy tidak sambut isu integriti dalam kepimpinan Najib Tun Razak. Khairy tidak sambut subjek "indoktrinasi Pemuda UMNO" yang digebang oleh Muhyiddin. Khairy tidak sambut isu "Melayu" yang dicanang oleh Ahmad Maslan. Nampaknya UMNO sedang dilanda krisis pemikiran dan sekolah tamadun yang amat daif.

Strategy Blue Ocean tidak berjaya. Najib kena guna strategy GET RICH dan HURRICANE. Sementelah Muhyiddin di US, maka amat wajar diadakan Sidang Ilmu Muslim Eropah-AS tergempar di Boston atau di Washington, agar kelompok ini menimbun hasil yang baik kepada Malaysia.

1 comment:

  1. @ kepentingan tulisan jawi dalam alam Melayu…
    -
    Orang Melayu harus malu menggunakan Rumi di tempat Jawi.

    ReplyDelete

Blog Archive