Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, January 25, 2015

Kenyataan BODOH Januari 2015

Bermula Januari 2015 ini, setiap minggu atau bulan, blog ini bercadang untuk menyiarkan statement2 terbaru para Menteri Kabinet Najib dan pegawai kerajaan yang dianggap BODOH aka BAHLOL oleh rakyat yang tidak membantu dalam memberi nilai tambah kepada UMNO dan BARISAN NASIONAL..

Menjelang PRU-14 nanti, kita akan tahu siapakah dikalangan Menteri termasuk Perdana Menteri sendiri, serta pegawai2 kerajaan yang paling banyak mengeluarkan kenyataan umum yang bersifat BODOH..BAHLOL..BUNGKO..BINGAI nak mampos..

Dan pengeluar kenyataan BODOH itu nanti kita masukkan dalam senarai.."Kenyataan BODOH Dalam Sejarah"!!

Kita mulakan dengan calon pertama tahun ini..


24 comments:

  1. Sepatutnya yang di utamakan ialah mendera suami hingga tak boleh buat keputusan sendiri adalah jenayah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rosmah dera najib ke?

      Delete
    2. Betty dera LGE.

      Delete
    3. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Dicadangkan satu column 'Blunders of The Month'

    ReplyDelete
  3. Memang confirm bodoh.Sepatutnya digalakkan merotan anak dengan cara yg betul.Maksudnya diperkenalkan tatacara merotan anak untuk mengajar bukan untuk mendera.Dalam Islam sudah diberi garis panduan bagaimana untuk merotan anak dan atas sebab apa.Itu yg patut diwar2kan.Bukan diharamkan merotan semata2 sebab mengikut cara hidup barat dan dajal.Merepek apa menteri ni.Mengada2 sangat.

    ReplyDelete
  4. Setuju sekali..ruangan ini dimuatkan dgn kenyataan bodoh para menteri..biar rakyat nilaikan patutkah menteri ini dipilih lagi untuk masa depan..ini contoh menteri yg bangang bagi tahun ini

    ReplyDelete
  5. aku setuju lah... nak juga tengok bangang klas atasan ni... rating blog ni misti naik punya.. rempuh bro.. jangan tak rempuh..

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Warigh,
    Den raso kenyataan Rafizi Lombu kenapa harga barang tak turun sobab harga minyak dah turun lagi gempak.

    ReplyDelete
  9. Kita hukum pd pru14. Chase them out

    ReplyDelete
  10. O mang aei,kau nak hukum sapo ni Jang?

    ReplyDelete
  11. Bergembira Tepuk Tangan Sama-sama,

    Kita Menari goyang bandan goyang Kaki,

    Hooray Hooray Hooray Hooray Bergembira,

    Nuar Brahim Al Jubori ke Penjara...

    Haa haaa Haaa

    Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

    Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

    Aku Tanyer Macai Aper Khabor....Nuar Di Penjara....

    Yaaa Huuuu Malaysia akan Aman Tanya Peliwat Nuar Brahim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PRU 14 nanti kita calonkan Siput @ Seipol Azlan jadi PM. Awak Anon 11.56 jadi bodyguard pembawa KY JELLY.
      Aku tanya macai, ok tak?
      Aku tanya macai, ok tak?
      Yaaa Huuu Malaysia akan maju. Tanya pembawa KY Jelly....

      Delete
  12. Apa ke benda perjanjian CRC tu?

    ReplyDelete
  13. Korang UMNO lagi bingai. 0rang-orang macam korang la buat UMNo jadi bingai dan semakin hari semakin tidak cerdik. Cara macam ini nak dapat sokongan rakyat? kutuk tidak bertempat. entah apa2 la UMNO yang bercorak kalian semua.

    ReplyDelete
  14. La, kek Nogori ni sapo yang BINGAI.....Macai PAS ...tolo...PKR sekelumit...agakx sapo yg rakyat sokong,kalau lah tak ado cini mata sepet tu,kono koncing ajo PR di Nogori ini.Den raso budak atas ni dari geng Lalat Hijau yg terlalu Bingai sobab rela Ditunggang dek DAP dan di keldaikan dek PKR sampai sanggup guling tongah jalan.....hush poi mainx jauhx...

    ReplyDelete
  15. Gata....kan dah kono sebijik.Bingai.

    ReplyDelete
  16. ....


    (( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!??

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    (( UMNO Penjara Anak Muda )) - Anak Muda Sangat Marah Dan Berdendam Dengan UMNO...

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    Gambar Dan Video Anwar 'Diseksa' Di Penjara Akan Diedar Dan Diprotes Habis-Habisan!!!

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    Rakyat Malaysia Sokong Azmin Jadi PM...Tolak Parti PENJARA UMNO

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<

    ReplyDelete
  17. La,apo Bingai di atas ni tulih rakyat Malaysia,tulih jo lah macaiPKR ajo.Den tak nak Ice creamam ni jadi PM,malu den, dah la tu Dayus bagi bini orang lain hayun....ish..ish..

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive