Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, March 7, 2014

Breaking News

Finally, Brother Anwar Bin Ibrahim is found guilty in the Court of Appeal. The decision by the three judges is something that we are waiting for months. Anwar knew all along that he will be charged in court and that is why he created the 'Kajang Move'. If his intention is to be the Menteri Besar of Selangor, he could have done it earlier. Why now? He is creating the 'Kajang Move' so that people will sympathize with him. Some people who believe that he was being 'sabotaged' by UMNO should realize that he is the one that planned for the ex ADUN to quit and subsequently he would be the candidate and later the Menteri Besar. He planned this move strategically in order to create animosity among the rakyat. Definitely, Brother Anwar Bin Ibrahim failed in his attempt to create something out of nothing. He is not interested at all to become the MB as his ambition is to become the Prime Minister of Malaysia. He planned the 'Kajang Move' so as to gain support especially from the mass. The laymen would definitely accused the government of putting him in jail in order for him not to be eligible to contest in the by election. They forgot that he himself created the by election. What a mockery!

10 comments:

  1. Semoga Aman Negara Tanpa Anwar Ibrahim (SANTAI)

    ReplyDelete
  2. Setuju sangat bro!

    Asal Bukan Anwar Ibrahim (ABAI)

    ReplyDelete
  3. Najib berzina dgn Ziana Zain di PD bila nak hadap ke Mahkamah?????????

    Orang UMNO tahu kelakuan Ku Nan, Tok Rauf, Bung Mukhtar kaki enjoy.

    Asal Pakatan Rakyat pemimpin mereka maksum begitu UMNO

    Dunia akhir zaman

    Liwat laknatullah

    ReplyDelete
  4. Kenapa ramai orang pertikaikan keputusan mahkamah dengan kononnya nak jatuhkan Anwar..kenapa mereka tak fikir fakta kes yang menyatakan air mani Anwar 4 cm masuk dalam dubur Saiful. Kenapa tak terfikir pasal tu? Takkan lah air mani Anwar masuk sendiri dalam dubur Saiful? Takkanlah polis lancapkan Anwar supaya dia keluarkan air mani?

    ReplyDelete
  5. Orang PKR akn mmg percaya Anwar tak meliwat Saiful. Kalau Wan Azizah kata dia pernah diliwat Anwar pun anjing2 PKR tak percaya...

    ReplyDelete
  6. Warigh
    Mano bulih anugerah Tuhan buek salah,lobih lagi meliwat,......boto tak eh eh eh.Tak dapek nak tolong dah Jang.

    ReplyDelete
  7. Tah hapo kojo ea BABI ni. Habih jantan, betino, sumo disondol ea...

    ReplyDelete
  8. Aneh tak. yang dituduh membunuh Altantuya tak ada motif. Mengapa AG tak rayu kes Razak Baginda? Ini kes bunuh! Tapi rayu kes Anwar yang bukan kes bunuh. Inikah keadilan BN?

    ReplyDelete
  9. Jangan tunjuk kebodohan sdr,kes Altantuya yang tertuduh tidak membuat rayuan,macam mana pihak AG nak buat dan kes liwat ini si pengadu mohon pihak AG buat rayuan,maka ini sudah menjadi tugas dan tgwab AG bertindak.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive