Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, August 10, 2009

Tony Pua, Ronnie Liu, Loke Siew Fook & Jeff Ooi: Antara celaka-celaka, penderhaka, pelacur agama dan ISA!

The DAP appeared today to put the blame for its dispute with PAS in Selangor on Datuk Hassan Ali by suggesting its Pakatan Rakyat (PR) partner's state chief had acted recklessly in the interest of Umno and Barisan Nasional (BN).

"State government leaders who openly defy party and coalition discipline and work in the interest of Umno and Barisan National must be harshly reprimanded, with stern action taken to not only ensure the continued viability of the Pakatan Rakyat coalition but also to restore public confidence in Pakatan Rakyat,” said DAP publicity secretary Tony Pua today.

Pua's outburst today came after Hassan had sent the PR government into a tailspin this week by openly calling for his colleague Ronnie Liu from the DAP to be stripped of his local government portfolio.

Liu, who is already under pressure over accusations from Umno that he was allegedly involved with criminal activities, had recently ordered Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) officers to return beer unlawfully seized from a convenience outlet.

Despite the fact that the Shah Alam mayor had acknowledged the seizures were unlawful, Hassan had used the seizures to call for Liu's removal and start a campaign urging the state government to ban all open sales of alcoholic beverages in "Muslim-majority" areas.

“Dr Hassan’s reckless actions, which were taken without any consultation with either the state executive council or the state Pakatan Rakyat leadership, firmly begs the question of his hidden agenda,” Pua said today.

Siew Fook perlu minta maaf

KUALA LUMPUR 9 Ogos - Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Noordin kesal dan mengutuk kenyataan Ketua Pemuda Sosialis DAP (DAPSY), Loke Siew Fook yang menyerang peribadi pendakwah Dr. Mohd. Ridhuan Tee Abdullah secara keterlaluan, biadab dan boleh mencetuskan ketegangan agama.

Sehubungan itu, beliau mendesak Siew Fook meminta maaf kepada Mohd. Ridhuan Tee yang juga Pengerusi Persatuan Cina Muslim Malaysia dan umat Islam secara umum ekoran kenyataan tersebut.

Selain itu, Zulkifli mahukan penulisan menggunakan bahasa kesat itu ditarik balik serta Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) membatalkan laman web www.sjsandteam.wordpress.com yang menyiarkan kenyataan tersebut.

''Penyiaran yang dibuat menyerang peribadi seorang pendakwah Cina beragama Islam yang sangat dihormati iaitu Dr. Mohd. Ridhuan Tee, ibu bapa, keluarga dan anak- anak beliau dengan bahasa kesat, lucah, biadab dan melampau.

''Kenyataannya juga menghina agama Islam kerana menyifatkan mereka yang memeluk Islam seperti anak haram yang tidak mengenal salasilah keturunan keluarganya. Polis hendaklah menyiasat kenyataan tersebut menurut Akta Hasutan dan Seksyen 298 A Kanun Keseksaan,'' katanya dalam laman blognya zul4kulim.blogspot.com baru-baru ini.

Tambah Zulkifli, apa yang dikesalkan adalah laman web tersebut menyiarkan komen yang menggunakan bahasa kesat, cabul, mencarut dan biadab terhadap Mohd. Ridhuan Tee.

''Antara contoh bahasa yang digunakan adalah 'Siapa anak haram Mohd. Ridhuan ini', 'Ibu bapa awak (Mohd. Ridhuan Tee) akan lebih gembira kini jika mereka mengepam awak ke dalam lubang tandas semasa dilahirkan' dan 'Kalau awak (Mohd. Ridhuan Tee) boleh menjadi Presiden Persatuan Cina Muslim saya tidak tahu apa jenis Cina Muslim yang ada... pencuri, perompak, penjenayah atau penyangak,'' jelas beliau.

Loke Siew Fook mesti dicaj sekeras-kerasnya di bawah Akta Hasutan!

Pengerusi DAPSY Kebangsaan Loke Siew Fook telah menjawab titah Raja Muda Perak, YM Raja Nazrin Sultan Azlan Shah tempuh hari yang menegur amalan demokrasi tanpa peraturan dengan biadap sekali dalam blognya yang bernama The Pen is Might di url http://sjsandteam.wordpress.com/.

Di penghujung tulisannya, Loke telah menghina YM Raja Nazrin dengan kata-kata kesat yang ditulis dengan terang dalam bahasa merah untuk menunjukkan konon-konon kemarahannya. Langsung tidak dipeduli initipati dan nasihat yang ingin disampaikan oleh YM Raja Nazrin.

Nazrin the son of the senile ruler of Perak, take note that democracy is a principle whereby the control of authority comes from the public, and ruler and non-ruler are the same. Even though there is no specific, universally accepted definition of democracy, there are two principles that any definition of democracy includes. The first principle is that all citizens, not invested with the power to govern, have equal access to power and the second that all citizens enjoy legitimized freedoms and liberties.

When these basic freedoms and liberties are robbed of the people, then the only civilized course of action by any responsible citizen who cares about his nation, is to ensure that his voice is heard loud and clear! Get this straight into your ever conniving brain! When injustice becomes law,
rebellion becomes duty! If rebellions become the order of the day, the nation is simply ruled by the criminals and the corrupt. Ask yourself whether you and your family members including your ‘guardian angel’, the Agong Najib, have plundered the nation’s wealth and robbed the poor of a bare minimum standard of living!

It is a pity that only in Malaysia, even the right to a peaceful demonstration is robbed of the people! What’s worst, the peaceful demonstrations are converted into lawless mobs by ‘peacekeepers’ who are supposed to protect the peace of this nation.
Nazrin the illegal seller of Perak: Saintly words should never be uttered by a person who has lost all sanity! If you still insist in building an impossible bridge between two mountains, just for that clap of your ‘creativity’, then let us warn you that our actions too will have far reaching consequences; we will destroy those mountains to mere ashes, and stuff your filthy mouth with the last peck of that dust and prepare you for your last journey to the gates of the condemned hell!

Jeff Ooi berkeras

Oleh ROKIAH ABDULLAH
rokiah.abdullah@utusan.com.my.

PULAU PINANG 9 Ogos – Ahli Parlimen Jelutong, Jeff Ooi tidak akan meminta maaf berhubung kenyataannya yang mengaitkan syariah Islam dan Jamaah Islah Malaysia (JIM) sebagai ekstremis sebaliknya hanya mahu menarik balik kenyataan tersebut.

Menurut Ooi, tindakan menarik balik kenyataannya itu dibuat atas nasihat Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng yang mahu beliau berbuat demikian.

Justeru katanya yang juga Ketua Staf Pejabat Guan Eng, sebagai seorang yang bekerja sepertinya dan mempunyai ketua, dia perlu mengikut nasihat dan arahan yang diberikan ketua walaupun mempunyai pandangan lain.

‘‘Sebagai sebuah pertubuhan yang berdaftar dan entiti awam, JIM juga seharusnya tidak mudah terasa hati dengan kenyataan peribadi yang dikeluarkan oleh orang ramai berkaitan misi dan aktivitinya.

‘‘JIM patut menerima segala kenyataan yang dikeluarkan tidak kira dalam bentuk yang bagaimana kerana semua orang berhak mengeluarkan pandangan peribadi masing-masing,’’ katanya pada sidang akhbar di Pusat Khidmat DAP Parlimen Jelutong di Jalan Perak di sini hari ini.

Telah jelas tanpa perlu bersuluh. Peringatan sangat keras untuk orang-orang Islam dalam PAS, PKR dan sudah pastinya UMNO.

1. DAP tidak boleh menerima perbezaan pendapat apatah lagi kalau sekiranya menyerang kepentingan mereka. Langsung tiada kompromi. Sedangkan orang Islam di Malaysia wajib berkompromi ke atas mereka.

2. Kenyataan-kenyataan penderhaka ini juga menghina Islam kerana menyifatkan mereka yang memeluk Islam seperti anak haram yang tidak mengenal salasilah keturunan keluarganya. Bukankah telah jelas ianya di bawah Akta Hasutan dan Seksyen 298 A Kanun Keseksaan?

3. Jeff Ooi tidak akan meminta maaf berhubung kenyataannya yang mengaitkan syariah Islam dan Jemaah Islah Malaysia (JIM) sebagai ekstremis, sebaliknya hanya mahu menarik balik kenyataan tersebut. Maknanya beliau tetap dengan pendirian yang mengaitkan Islam dengan ekstremis?

4. Di manakah rasionalnya kenyataan mereka ini? Lantaran itu buat kali ketiga, saya menggesa dengan amat keras supaya pihak kerajaan yang memerintah melaksanakan ISA terhadap celaka-celaka, penderhaka-penderhaka dan pelacur agama dari DAP ini.

5. Mengapa pula masih ada orang-orang Islam yang masih bertoleransi, bekerjasama dengan DAP yang memang telah jelas cauvenis, biadap dan sangat kurang ajar ini?

6. Adakah orang Islam yang ada dalam PKR dan PAS mahu terus bernaung di bawah ketiak DAP ini?

7. Seandainya ISA tidak dilaksanakan, adakah perlu darah-darah mereka dihalalkan sebagai peringatan di kemudian hari atas kebiadapan tak terbilang DAP ini?

8. Kami orang Islam di Malaysia telah mula hilang sabar!

31 comments:

  1. Kenyataan sebegini lah yang boleh membakar satu malaysia...kenyataan yg cukup bahaya dan tiada pertimbangan akal yg waras...yg dipentingkan adalah UMNO akan berbuat apa saja untuk menawan kembali hati pengundi, walau dengan membuat kenyataan yg amat bahaya...

    Apalah sgt kenyataan mereka tu nak dipersoalkan atau nak dipanjangkan...mereka pun dah mengakui kesalahan,,,terima saja lah...namun jika dalam UMNO/BN ada ahli dlm komponen BN yg menghentam Melayu dan Islam, UMNO pandai pulak kata "Perkara ini sudah selesai", "jangan ungkit lagi perkara ini", "kita mengamalkan kebebasan suara", "kita tetap bersatu, walau ada perselisihan pendapat"....dan apa2 lagi....porrahlah....penipu!!!!!

    Tapi bila pembangkang kata benda yg sama..seolah2 mereka perlu dihapuskan umpama serangga yg boleh ditenyeh2 begitu saja....ini lah budaya politik UMNO/BN yg sgt cekap dan sgt pandai menangguk di air keruh dan cukup licik mengambil kesempatan ....mereka sgt "desprate" sekarang... mereka akan buat apa saja....awas semua...jgn terpedaya dgn tipu muslihat mereka...mereka lah pencetus huru hara politik di negara kita...mereka lah yg paling suka kpd keadaan ketidaktentuan politik..krn mrk ada kepentingan...bukan membela....tapi kepentingan....

    ReplyDelete
  2. ini seorg lagi penjilat dubur DAP...
    celah mana mereka mengakui kesalahan?minta maaf pun tidak...apa ke bengap sgt...sanggup bersekongkol dengan DAP...bangang punya anon...mmg takde otak anon kat atas nih...

    teruskan PA...teruskan sahabat2 PM...memang kita akan terus desak celaka-celaka tu ke ISA...

    ReplyDelete
  3. dah melampau bona kau ni pak hompuk... agak2 la sket...
    apo sobonar eh yg kau cubo perjuangkan...

    - parti jahat kato eh -

    ReplyDelete
  4. babi bertebaran angkara BN yg lupa diri, PR Melayu/Islam yg bodoh & kecut.

    Babi2 ni amat suka kacau bilau & memutarbelit.

    Tak mengapa, babi ini akan sedar, kalau kacau bilau berlaku, mereka akan lari ketempat asal & meninggalkan harta mereka.

    babi kaya sedang bermain api..tanpa tau risiko kalah judi.

    ReplyDelete
  5. Salam Semua

    Kpd Anon nun kat atas skali tuh..apa lah bangang sgt lah anon tuh.. Dap yg hina islam dan melayu tuh awk msih terimah lagi kah?? Awk dah baca kah atau tak kenyataan Look Siew Fuck.. Tony Piaq, jeff tolol tuh. .Dorg berkeras tak nak minta maaf lah..

    Kenyataan puak2 Dog And Pig (DAP) itu boleh cetuskan rusuhan kaum.. Penah dgr Umno buat kenyataan seperti itu kpd puak2 Dog And Pig atau pd umumnya kpd kaum cina ?? Penah kah ?? Kalau ada pn cuma tindak balas dan membelah diri. .

    Dog And Pig skg ini terus menerus menghina melayu dan islam kerana mereka tahu ada juga melayu bodoh piaq mcm anon yg sokong mereka. .

    Dog And Pig tuh dah terang dan jelas hina melayu dan islam. . Apa pendirian Anon ?? sokong Dog And Pig lagi kah?? Kalau Anon ini melayu/islam dan tetap sokong juga maka Anon nie DAYUS !!..

    Saya berharap sgt juga lah agar celaka2 ini di ISAkan saja sebelum perkara buruk berlaku. .

    ReplyDelete
  6. Salam..

    Buat renungan Anon yg paling atas sekali & kepada Melayu2 yg masih belum mahu menerima kenyataan mereka telah dipermain & diperkotak-katikkan oleh puak2 DAP yang tidak bertanggungjwb

    - Mari kita renungkn...

    **Majoriti kaum yang terlibat dalam demonstrasi jalanan ini adalah kaum MELAYU (hampir 90%). Mana perginya kaum lain khususnya golongan daripada puak DAP yang beria-ria ingin menghapuskan ISA?

    **sungguh menyedihkan apabila seorang perempuan berusia 40an dari Kedah yang sanggup hadir dan menyertai demontrasi di Perak.

    Tidak kah mereka ini memikirkan apakah tindakannya itu rasional?Adakah org yang mencetuskan demontrasi itu trut bersama menyertainya?Tentu sekali tidak kerana mereka sudah ada yang sanggup mnjadi anjing yang menyalak bagi pihak mereka?

    Jika seseorang menyuruh anda untuk terjun ke dalam gaung dan anda tidak mampu untuk berfikir kewajarannya lalu terjunla anda ke dalam gaung tersebut..adakah anda patut dipersalahkan atau orang yg menyuruh anda?apa2pun anda mungkin sudahpun mati dan tidak tahu apa yang anda perjuangkan..


    **Demonstrasi selalu diadakan ditempat tumpuan peniaga-peniaga MELAYU. Kenapa tidak di Bukit Bintang (peniaga cina) atau di Brickfields (peniaga india )? Tidakkah anda merasakan ada sesuatu yang tidak kene? Ini mungkin kerana mereka mudah dipujuk dan dijadikan anjing untuk menyalak bagi pihak mereka.mungkin juga tidak mahu menjejaskan perniagaan di kawasan perniagaan puak2 DAP ini..Wallahualam..


    Masih perlukah kita membutakan mata & menyokong puak yang secara jelasnya tidak memperjuangkan hak secara total dan mempermainkan orang2 MELAYU serta menghina agama kita yang AGUNG & ESA ini?

    -Adakah si Anon ni masih berfikiran waras? Adakah dia tidak mempunyai pengetahuan yg jelas mengenai apa yang melanda dunia politik ni lalu dengan sewenang-wenangnya mengeluarkan kenyataan sedemikian rupa?Ataupun dia tahu semua ini tetapi masih kukuh tetap berdiri bersama-sama puak DAP ini dan menjadi anjing peliharaan yang begitu kuat menyalak?

    ReplyDelete
  7. Waduh..waduh...marah sungguh ekau sumo...garang boto ekau yo...den tak kesah lah hompuk!!!

    Tapi den berkata atas pemerhatian dan penelitian den selamo ini...bahwa yg marah2 ni punyo pendapat amat dangkal sokali la...lomah boto pandangan kalian...tumpul membuat renungan...

    tak apolah...krn den sayangkan bangso den molayu mako den cakap cam tu...semua ni kecoh2 skrg ni, pecayolah tak lamo doh!!! bilo UMNO dah dapek apo yg dio ndak...mako kes ni sonyap yo lah....lopeh tu, bilo dah tercokik, dio (UMNO) akan cari plak kes baru utk disensasikan lg...itu jo...apo yg UMNO buleh buek nak solamatkan melayu????apo???? ekau cakap la!!!!

    melayu makin malap, mundur, asyik paras sederhano sajo, apo yg ekau buek!!! tu yg den tak cayo...

    lagi satu...bondo2 ni kecoh, semato2 UBN nak alihkan padangan kito yo dr isu bosar nogaro!!! isu H 1 N 1 makin berserabut, yg mati bertambah hari2, apo yg kerajaan buek????, isu ISA makin membelngu, isu kematian TBH, isu gulo kurang makin kronik, isu PPSMI tak habih2, pelajr kito jahanm 3 juta org angkaro PPSMI, dll isu yg membelngu UMNO/BN...sobab tu dio nak kalih perhatian kito....itu yo...lopeh ni isu sensasi PR ni akan sonyap dgn sendirinya....bilo dah tak relevan lg dgn suasana...percayo lah....den pandang dgn teliti bukan dgn perasaan yg berserabut....

    hompuk....

    ReplyDelete
  8. mereka memang sudah melampau..ayuh kita gerakkan suara suara agar semakin lantang mendesak kerajaan lakukan sesuatu terhadap pelampau ini.

    jangan sampai kemarahan rakyat sudah tidak dapat dibendung hingga menumpahkan darah !

    mereka memang mahukan kita hilang sabar untuk memburukkan nama agama Islam yang indah.

    ReplyDelete
  9. Panglima Perang Cyber...

    Amboiii !!! semangat nya awak....

    Awak jer yang pergi ke tangah KL tu sorang2...bertempik sorang2 sambil hunus keris dan parang panjang....tikam je la sapa2 awak suka!!!

    ntah apo2 la ekau sumo ni...tak habih2 ...solosaikan dulu isu H1N1 dan kenaikan tambang dan barang dulu la woi!!!

    itu lbh penting...ni byk dah rakyat MATI dgn H1N1 dah ni....itu lbh penting....

    ReplyDelete
  10. hompuk kata;
    Tapi den berkata atas pemerhatian dan penelitian den selamo ini...

    aku kata;
    tak payah la kata bab pemerhatian dan penelitian wahai en. hompuk. hujah2 kau selama ni nampak sgt tak bernas. lebih kepada tuduhan dan fitnah tanpa bukti yg jelas. negara akan runtuh sbb fitnah2 mcm ni la. agak2 kekecohan dan suasana tak tenteram yg berlaku di malaysia hari ni dicetuskan siapa? hanya mereka yg diberi petunjuk dan hidayah saja yg mampu berfikir waras. bukankah Allah memberi pesan bahawa "Hidayah itu milik-Ku".

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  11. mr tom tem bak...

    den yakin bilo UMNO dah dapek apo yg dio nak dan dapat pulak memuaskan hati dio, semuo yg bersangkut paut dgn ketidaktentraman politik skang ni akan senyap gitu yo....politik licik umno ni dah masak nak dikaji...kalu ado apo2 yg sibuk dan ribut tu, adolah tandonyo sstu yg akan berlaku...umpamonyo skang ni, nak PRK Permtnng Pasir, dan Kawasan Perlimen Anwar pulak...maka isunya adalah :
    1. Anwar pengkhianat
    2. PAS dan DAP tidak sependpt isu arak (sebenarnya isu ini diputar belitkan)
    3. Pemuda UMNO dgn baik hati offer pemuda PAS nak demo plak...(semua nak menagguk air keruh)
    4. Mahathir pun menyalak pulak kat Anwar (sebenarna Mahathir rasa malu muko dan raso bersalah krn PPSMI nya menyebabkan anak2 melayu punah ranah, lalu Anwar dijdkan mangsa mahathir...kunun2nya mahathir ni pejuang melayu la....mahathir cukup licik melepaskan diri dr rasa bersalah!!!!)
    5. digembar gemburkan ttg politik yg panas sekarang....isunya UMNO/BN nak hadapi PRK di Permtg Pasr...isu ini akan dijaja sehabis2nya...menenggelamkan isu rakyat spt H1N1, gulo habis, kenaikan tambang bas, mnyak akan naik...dll)
    6.Digambarkan Anwar pengkhianat ...ya Anwar memang PENGKHIANAT, tp dia hanya menjadi pengkhianat kp UMNO/BN jer, yg mendedahkan salah laku berterusan UBN....
    7.
    8.
    9.
    10...

    En Tom Tem Bak...

    Kalau anda bijak politik, anda akan fikir sama spt yg aku fikir...kalau anda tidak tahu menahu langsung pasal "Sains Politik" dan "seni politik"...sebenarnya anda lah org yg lbh arif dr aku dlm merancang strategi pilitik....anda buat2 tidak mengerti..atau lurus bendul saja terhdp apa2 isu utk kepentingan anda...
    Jika begitu....anda menipu diri anda dan semua pembaca sekalian....waraslah dan jujurlah anda....

    aku tdk menyebelah mana2 pihak (baik UMNO/BN mahupun Pakatan Rakyat..cuma aku bosan dan jelak tgk perangai UMNO/BN)

    ReplyDelete
  12. Cilako lu cincalok, lu takdo telo ko, hukum ajo la lu UMNO kuda kayu, jgn jadi munafik macam isu arak di selangor.

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  14. dating polen [url=http://loveepicentre.com/]dating academic[/url] free adult sex personals http://loveepicentre.com/ free gay adult men to men personals in qld oz

    ReplyDelete
  15. physician eye louisville ky blood vessel [url=http://usadrugstoretoday.com/products/pro-erex.htm]pro erex[/url] best over the counter diet pill http://usadrugstoretoday.com/products/hyaluronic-acid.htm is stage iv breast cancer a chronic disease http://usadrugstoretoday.com/products/methotrexate.htm
    calcium in bones [url=http://usadrugstoretoday.com/products/flonase.htm]flonase[/url] child health auburn mass [url=http://usadrugstoretoday.com/products/female-viagra.htm]anxiety and phobia workbook[/url]

    ReplyDelete
  16. motorcycle oil vs automobile oil http://automotoportal.in/romeo/alfa-romeo-brera-northampton most fuel efficient automobile
    [url=http://automotoportal.in/scion/scion-xa-heated-outside-mirrors]kutztown auto sales[/url] problems with automobile windshields [url=http://automotoportal.in/lamborghini/lamborghini-diablo-information]lamborghini diablo information[/url]
    volkswagen superbeetle 1976 lagrand http://automotoportal.in/motor-com/rc-high-rpm-motor
    [url=http://automotoportal.in/motor/doha-qatar-motor-vehicle-traffic-ticket]auto transaction taxes[/url] volkswagen crew cab first year [url=http://automotoportal.in/motorcycle-show/motorcycle-lights]motorcycle lights[/url]
    automobile tire manufacture date code tires http://automotoportal.in/mini/vivitar-digital-mini-camera
    [url=http://automotoportal.in/motorcycle-show/motorcycle-riding-lesson-private-lessons-in-bridgeport-conn-area]automobile battery ratings[/url] altimeter car automobile vehicle [url=http://automotoportal.in/motor-com/sailing-motor-yatch]sailing motor yatch[/url]

    ReplyDelete
  17. british automobile association http://automoblog.in/rover/land-rover-discovery-alarm-immobiliser-ecu ural automobile works
    [url=http://automoblog.in/moto/gta-san-andreas-patch-auto-moto]c230 mercedes specifications[/url] volkswagen caravelle comfortline passenger van [url=http://automoblog.in/plymouth/plymouth-car-history]plymouth car history[/url]
    chevy 2000 replacing automobile heater core http://automoblog.in/skoda/skoda-singapore-ubi
    [url=http://automoblog.in/opel/opel-kadett]mercedes 600[/url] vinyl lettering auto [url=http://automoblog.in/opel/braking-opel-zafria]braking opel zafria[/url]
    mercedes isaac http://automoblog.in/racing/racing-chassis
    [url=http://automoblog.in/saturn/saturn-transmission-line]john barnes automobile artist[/url] midas auto service experts depew [url=http://automoblog.in/opel/opel-kadet-rabell-1600]opel kadet rabell 1600[/url]

    ReplyDelete
  18. essen auto show http://autoexpress.in/plymouth/prudential/realty/plymouth mercedes ml 63 brabus
    [url=http://autoexpress.in/rally/motorcycle/rally/scorecards]timeline ford automobile[/url] moisture gasoline auto [url=http://autoexpress.in/maybach/maybach/website]maybach website[/url]
    air bag mercedes http://autoexpress.in/radiator/svx/radiator
    [url=http://autoexpress.in/panoz/donald/and/nancy/panoz]home auto mechanix magazine[/url] checkers auto web site [url=http://autoexpress.in/porsche/porsche/models]porsche models[/url]
    greyhound racing picks http://autoexpress.in/saleen/saleen/f150
    [url=http://autoexpress.in/maybach/mercedes/maybach/naked/girl]dynamic auto glass planet[/url] volkswagen cabrio maintenance schedule [url=http://autoexpress.in/scooter/gas/scooter/reviews]gas scooter reviews[/url]

    ReplyDelete
  19. rhyme for tying shoes http://topcitystyle.com/terms.html urban clothes [url=http://topcitystyle.com/blue-turquoise-color79.html]gator shoes[/url] polish horseshoes
    http://topcitystyle.com/women-round-neck-type3.html buzz off clothes [url=http://topcitystyle.com/turquoise-color85.html]henry laurens charleston[/url]

    ReplyDelete
  20. sex and shoes http://topcitystyle.com/efor-shirts-brand110.html spring fashion [url=http://topcitystyle.com/?action=products&product_id=1817]warcraft clothes[/url] baby walking shoes
    http://topcitystyle.com/casual-page12.html magna high fashion bicycle [url=http://topcitystyle.com/grey-navy-blue-on-sale-color74.html]old fashioned pendant lamp[/url]

    ReplyDelete
  21. whatch smut porn http://theporncollection.in/moms/caseys-moms-got-it-going-on-fountains-of-wayne
    [url=http://theporncollection.in/gay-male/pink-gay-travel-guide]free cat girl hentai[/url] gay boy anime hentai videos free nocredit card charge [url=http://theporncollection.in/gay-porn/moldova-gay-boys]moldova gay boys[/url]
    adult sexual stories for women http://theporncollection.in/lubricant/yarn-lubricant-cationic-wax-emulsion
    [url=http://theporncollection.in/gay-xxx/schoolboy-pin-gay]adult animation vods[/url] deepthroat and amateur [url=http://theporncollection.in/gay-xxx/gay-sex-ed]gay sex ed[/url]
    adult online game sites http://theporncollection.in/lesbian-sex/hot-lesbian-girls
    [url=http://theporncollection.in/lesbian-video/gay-and-lesbian-center-westport-missouri]engaging adult learners[/url] adult family footie pajamas [url=http://theporncollection.in/incest/erotic-stories-incest]erotic stories incest[/url]
    bleach rukai and ichigo hentai http://theporncollection.in/gay-boy/gay-ministers
    [url=http://theporncollection.in/porn-dvd/gay-porn-free-video-samples]sutra lubricant[/url] solar screen lubricant [url=http://theporncollection.in/free-hentai/running-wiz-hentai]running wiz hentai[/url]

    ReplyDelete
  22. irs reimbursement rates for travel in us http://xwg.in/tours/wimbledon-2008-tours travel bag patterns
    [url=http://xwg.in/disneyland/bed-and-breakfast-maine-disneyland-dallas-roadsend]online travel agency in europe[/url] travel web sites canada [url=http://xwg.in/tour/vietnam-travel-package-tour]vietnam travel package tour[/url]
    europe car travel services http://xwg.in/vacation-packages/coastal-vacation-package
    [url=http://xwg.in/inn/gable-inn-in-branson-mo]tourist travel visas to china[/url] yacht travel members alberta [url=http://xwg.in/lufthansa/embraer-bandeirante]embraer bandeirante[/url]
    travel weather forecast http://xwg.in/airlines los lunas travel [url=http://xwg.in/cruises/european-cruises-from-miami]european cruises from miami[/url]

    ReplyDelete
  23. prescription paxil [url=http://usadrugstoretoday.com/products/seroquel.htm]seroquel[/url] national medical health card systems http://usadrugstoretoday.com/products/minocin.htm
    second hand smoke evidence based practice [url=http://usadrugstoretoday.com/products/premarin.htm]premarin[/url] vaginal sponges [url=http://usadrugstoretoday.com/products/menosan.htm ]heart failure ejection factor [/url] linsey lohan nude photo shoot
    medical tourism slide show [url=http://usadrugstoretoday.com/products/pepcid.htm]pepcid[/url] new zealand occupational health safety http://usadrugstoretoday.com/products/ed-discount-pack-3.htm
    resume help for medical scheduler with one job [url=http://usadrugstoretoday.com/products/singulair.htm]singulair[/url] breast cancer reocurrence [url=http://usadrugstoretoday.com/products/glucotrol-xl.htm ]health insurance for travel abroad [/url] defition of attention dificiency syndrome

    ReplyDelete
  24. travel hotels http://xwl.in/airlines/cirrus-airlines insurance travel guideline florida
    [url=http://xwl.in/car-rental/hertz-car-rental-cairns]travel alerts nevada[/url] odot travel [url=http://xwl.in/vacation-packages/discount-england-self-drive-vacation-tour-packages]discount england self drive vacation tour packages[/url]
    trail lite model 7253 travel trailer http://xwl.in/expedia/saint-martin-hotels-expedia
    [url=http://xwl.in/car-rental/car-rental-olympia-wa]travel mood[/url] saguenay travel guide [url=http://xwl.in/tourism/theories-on-tourism]theories on tourism[/url]
    tourism family travel http://xwl.in/airport/terminal-plan-boston-airport go there travel uk [url=http://xwl.in/airline/cheap-airline-to-canada]cheap airline to canada[/url]

    ReplyDelete
  25. italian street fashion http://www.thefashionhouse.us/men-sport-jackets-type1.html ralph lauren pickstitch stovepipe [url=http://www.thefashionhouse.us/?action=products&product_id=1630]discount shoes[/url] elie saab fashion
    http://www.thefashionhouse.us/t-shirts-for-men-page21.html the history of fashion [url=http://www.thefashionhouse.us/delmaro-men-brand45.html]shripper shoes[/url]

    ReplyDelete
  26. print bingo paper http://xwn.in/joker_pascal-picotte-joker-helmet pennsylvaqnia lottery
    [url=http://xwn.in/blackjack_gambling-bonuses-blackjack-strategies]free gambling forums[/url] bingo boone county kentucky [url=http://xwn.in/jokers_jokers-and-bb8]jokers and bb8[/url]
    what is the winning lottery numbers for pick 3 new jersey http://xwn.in/keno_play-keno-online-for-free
    [url=http://xwn.in/roulette_on-line-roulette]gambling ships florida[/url] lake tahoe gambling [url=http://xwn.in/slots_learn-how-to-play-poker-slots]learn how to play poker slots[/url]
    baccarat shoes http://xwn.in/joker_jack-nicholson-as-the-joker mississippi casinos [url=http://xwn.in/betting_golf-betting-games]golf betting games[/url]

    ReplyDelete
  27. blackjack persing http://wqm.in/keno_best-on-line-casinos-free-online-keno betting line on super bowl
    [url=http://wqm.in/online-casinos_list-of-casinos]el gordo spanish christmas lottery[/url] play honest lottery games on the internet [url=http://wqm.in/jackpot_five-dollar-slot-jackpot-vegas]five dollar slot jackpot vegas[/url]
    teacher free bingo games http://wqm.in/slots_types-of-agp-slots-computer
    [url=http://wqm.in/bingo_santa-bingo-game]how to make a joker[/url] boadertown casino [url=http://wqm.in/blackjack_operation-instructions-blackjack-2]operation instructions blackjack 2[/url]
    james bond casino royale location http://wqm.in/joker_joker-the-bailbondsman-let-me-see-your-ass-drop keno games in wv [url=http://wqm.in/betting_betting-line-for-south-florida]betting line for south florida[/url]

    ReplyDelete
  28. porn star movie [url=http://moviestrawberry.com/films/film_kim_possible_the_secret_files/]kim possible the secret files[/url] vintage porn movie clips http://moviestrawberry.com/hqmoviesbygenres/download-genre_fantasy-movies/?page=16 when does halloween the movie come out 06241
    free home sex movie [url=http://moviestrawberry.com/films/film_jeeves_and_wooster/]jeeves and wooster[/url] parenthood movie and lyrics to song diahrea http://moviestrawberry.com/films/film_fame/ cant hardly wait free movie
    pavillion movie theater [url=http://moviestrawberry.com/films/film_revolution/]revolution[/url] casper van dien in gay porn movie
    hard4life ethnic movie [url=http://moviestrawberry.com/films/film_tiger_heart/]tiger heart[/url] movie michael clayton http://moviestrawberry.com/films/film_the_innocents/ free lesbian movie clips
    believe in me movie [url=http://moviestrawberry.com/films/film_behind_enemy_lines_ii_axis_of_evil/]behind enemy lines ii axis of evil[/url] stitch the movie aloha http://moviestrawberry.com/films/film_hit_and_run/ originator of street baseball fist movie

    ReplyDelete
  29. the dinner party movie [url=http://moviestrawberry.com/films/film_before_the_rains/]before the rains[/url] movie sahrk http://moviestrawberry.com/films/film_house_m_d_/ the jacket the movie
    movie marriage proposals [url=http://moviestrawberry.com/films/film_big_bigger_biggest/]big bigger biggest[/url] free private movie http://moviestrawberry.com/films/film_sidney_crosby_on_the_ice_and_beyond/ burlington county new jersey movie theaters
    movie bengie [url=http://moviestrawberry.com/films/film_northern_exposure/]northern exposure[/url] movie wedding clips
    not another teen movie sex scene videos [url=http://moviestrawberry.com/films/film_meet_the_parents/]meet the parents[/url] thousand oaks movie theaters http://moviestrawberry.com/films/film_communion/ simpsons movie watch free online
    newyork movie showtimes [url=http://moviestrawberry.com/films/film_the_lord_of_the_rings/]the lord of the rings[/url] loose change movie download http://moviestrawberry.com/films/film_conjurer/ movie messenger

    ReplyDelete
  30. bollywood female movie stars winamp skins [url=http://moviestrawberry.com/films/film_young_adam/]young adam[/url] alien movie mask http://moviestrawberry.com/films/film_return_to_me/ saw 1 movie
    how to finger someone in a movie theater [url=http://moviestrawberry.com/films/film_nautilus/]nautilus[/url] the reaping movie info http://moviestrawberry.com/films/film_balto/ movie gengres
    tinseltown movie theatres [url=http://moviestrawberry.com/films/film_the_blue_max/]the blue max[/url] final fantasy movie forum
    movie theaters north myrtle beach [url=http://moviestrawberry.com/films/film_bella/]bella[/url] movie in ireland about two old men http://moviestrawberry.com/films/film_scanners_ii_the_new_order/ blow the movie
    death at a funeral movie [url=http://moviestrawberry.com/films/film_stay/]stay[/url] rock and roll high school by the ramones movie http://moviestrawberry.com/films/film_intermission/ the movie four rooms

    ReplyDelete
  31. tranny cumshot movie [url=http://moviestrawberry.com/films/film_the_whisperers/]the whisperers[/url] movie clips dirty sex trailers http://moviestrawberry.com/films/film_blindness/ best sports movie quotes
    the movie the dead one [url=http://moviestrawberry.com/films/film_red_ball_express/]red ball express[/url] wifey world movie clips http://moviestrawberry.com/films/film_decoys/ hbo movie rwanda
    milf movie madness [url=http://moviestrawberry.com/films/film_the_exorcist/]the exorcist[/url] movie vocabulary
    halle berry celebrity movie archive [url=http://moviestrawberry.com/films/film_the_ladykillers_70/]the ladykillers 70[/url] john travolta latest movie http://moviestrawberry.com/films/film_clarkson_thriller/ porn movie title library
    the movie next [url=http://moviestrawberry.com/films/film_the_maltese_falcon/]the maltese falcon[/url] matrix reloaded movie http://moviestrawberry.com/films/film_lisa_lampanelli_take_it_like_a_man/ black marlin movie

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive