Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, August 6, 2014

Google search results between Israelis and Palestinian kid..


McDonald's Denies Free Burgers At Mosques Rumour

BY now most Malaysians will be aware of the ‘Boycott McDonalds Day’ campaign that will be held this Friday. But if you thought that this campaign, which is to be part of the much larger ‘Boycott Israel’ movement that is a hot topic right now, well it seems that things have just merely started to gather steam.

Earlier today, a message has been circulating through SMS and Whatsapp that McDonald’s Malaysia will be giving out free burgers and drinks at selected mosques throughout the country. This was seen to be a desperate attempt by McDonald’s to fight back against the campaign.

However when contacted by Malaysian Digest, a spokesperson for McDonald’s Malaysia denied the rumour. “No, it is not true. I believe this is a hoax,” the spokesperson confirmed. - MD.

2 comments:

  1. Satu lagi kempen yg. amat penting ialah supaya NGO-NGO Islam/Melayu menghantar MEMO kat YAB PM kita untuk menekan Arab Saudi dan OIC!
    Kerana malangnya si PENYAMAQ Islam-ejen ZIONIS telah menyerap masuk OIC (Pertubuhan Kerjasama Islam) dan menggunakan wanita jelita/lelaki tampan untuk berkahwin dgn. Raja-Raja Arab atau dirosakkan akhlak jenerasi muda mereka – sebab itu OIC yg. di kuasai Arab Saudi, tidak mempertahankan BUMIPUTERA ISLAM di Palestin dgn. kuat, dan umat Islam lain di seluruh Dunia Islam (terutamanya yg. kaya minyak.gas), yg. makin diBUNUH dlm. GENOSID yg. meningkat, oleh si Yahudi ZIONIS/Israel-Barat! Baru hari ni kau baca OIC bersuara tapi bukan main LEMBIK lagi – patutnya buat BANTAHAN secara amat TEGAS kat PBB dan panggil MESYUARAT TERGEMPAR OIC utk. MENGERTAK Barat dgn. pelbagai sekatan ekonomi (termasuk ekspot minyak-gas), yg. juga penyokong kuat Israel-ZIONIS-KEPARAT itu!

    Maka, dah tiba masanya OIC dibubarkan atau ditubuhkan satu lagi pertubuhan Sedunia negara-negara ISLAM baru yg. mesti diKUASAI pemimpin Islam TULEN yg. berani menentang Barat-ZIONIS/Israel - yg. mesti meningkatkan kuasa ekonomi-politik-sosial sesama Dunia Islam/umatnya, terutamanya yg.miskin, serta mempunyai tentera termasuk tentera pengaman ISLAM (untuk menguruskan sendiri kem-kem pelarian ISLAM) serta mempunyai kuasa yg. kuat di UN (yg. sebenaqnya dikuasai si Barat-ZIONIS)! Tengok bagaimana Barat-ZIONIS semakin takut dgn. peningkatan kuasa African Union (sebab itu mereka membunuh dgn. amat kejam, Allahyarham Presiden Gaddhafi, yg. merupakan salah seorg. pemimpin terkemuka AU ini, hingga mahu menubuhkan matawang Afrika sendiri sebelum arwah dibunuh). Dan pemimpin Islam, jgn. masuk PERANGKAP lansung sebarang perjanjian/pertubuhan DAJAL Barat-ZIONIS spt. TPPA, ICC/ICJ/UN Tribunal dan sebagainya.

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  2. Tengok projek "Greater KL" - apa KEJADAHnya ni; Israel pun ada projek "Greater Israel" utk. menawan Dunia Islam di Timur Tengah! Si LIBERAL-BANGANG mana yg. bagi nama "Greater KL" tu? Ini dah mcm. si ZIONIS/Isreal dah menunjuk BELANG dia kat NEGARA ISLAM kita ni! Lihat pelaburan di "Greater KL" ni yg. asyik beri pelaburan dari Barat (yg. sebenaqnya dikuasai si ZIONIS) - awatlah tak berikan mAJORITI pelaburan pd. DUNIA ISLAM dari OIC mahupun dari Latin Amerika yg. anti-ZIONIS spt. Bolivia, Venezuela, Cuba dsbnya?! Inilah si LIBERAL-BANGANG Islam/Melayu - lebih pentingkan kemewahan anak-beranak dia sampai hak agama-bangsa-negara ISLAM ni terus TERGADAI! MENYAMPAH betul aku! Lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Ekonomi/20140805/ek_02/RM19-bilion-pelaburan-diluluskan-di-Greater-KL:

    RM1.9 bilion pelaburan diluluskan di Greater KL

    Oleh AZMAN IBRAHIM


    KUALA LUMPUR 4 Ogos - Agensi pelaburan khusus, InvestKL Corporation (InvestKL) mengumumkan nilai pelaburan komited oleh syarikat-syarikat multinasional (MNC) sebanyak RM1.9 bilion diluluskan di Greater Kuala Lumpur (KL) setakat Julai 2014 dengan RM729.7 juta pelaburan lagi sudah direalisasikan.

    Ketua Pegawai Eksekutif InvestKL, Zainal Amanshah berkata, setakat ini, sebanyak 40 buah MNC telah membuat pelaburan di Greater KL dan kebanyakannya dari Amerika Syarikat dan Eropah......

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive