Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, August 10, 2014

Persamaan 2 K


Sorang ni berkeras TAK NAK letak jawatan hingga di pecat partinya sendiri..


Yang sorang lagi ni konon sanggup letak jawatan, TAPI siap cabar pulak untuk orang tunjuk bukti jika ada silap dia. Kalo betul JANTAN..letak jelah jawatan tu. Tak payah banyak cakap putar belit. Nampak sangat TAK NAK letak jawatan..

Takde beza dua spesis ni...memasing GILA KUASA!!

*********

Majlis Pimpinan Pusat PKR hari ini memecat Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dari parti itu serta merta. Pengumuman tersebut diumumkan oleh Pengerusi Lembaga Disiplin PKR Datuk Dr Tan Kee Kwong di Ibu Pejabat PKR hari ini. Klik.

Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin menyatakan bahawa beliau sanggup meletak jawatan sekiranya terbukti bahawa kegagalan pada Sukan Komanwel ke-20 di Glasgow, Scotland baru-baru ini berpunca daripada dirinya. Khairy berkata, beliau bersedia berbuat demikian jika hasil post-mortem dan kajian mendalam mendapati kegagalan pada temasya sukan itu berpunca sepenuhnya daripada kesilapannya sendiri dalam membuat sebarang keputusan. Klik.

7 comments:

  1. Duri dalam daging mengambil masa yang lama untuk menanah. Untuk Najib kekal kebal, budak-budak bawahan mcm KJ perlu ada di dalam parti...

    Time Mahathir...miketyson kaki pukul
    Time paklah..nazri tukang salak..
    Time Najib....????

    ReplyDelete
  2. anwar lahanat lahabauAugust 10, 2014 at 1:02 PM

    Mahathir ke, pak lah ke najib ke, kalau jahat pun depa campur tiga tiga tu tak leh lawan kejahatan dan kelaknatan juburi gila babi tu.

    ReplyDelete
  3. Warigh,
    Den raso apo yang jadi kek Sgor ini kojo Orang Gilo.Kito kek Ngori jangan nak mengado ngado.....wng untuk budak Rombau kek atas tu.

    ReplyDelete
  4. Politik ni nek moyang kan kotor, tekau... Apo ingat sumo ea dalam parti tu nak berhedmat pado masarakat? Beghak laa... Yang bona ea, masing-masing nakkan kuaso, nakkan duit ingit, nakkan ket betino mudo... Sobab tu la asik betikam deh sesamo dio.

    ReplyDelete
  5. ekau lah paneh jenis apo pulak....gila komen dan gila kritik orang ,apo kau ingat apo kau tulis ni betul ko semuo....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Relaks bai. Statement Anon 4:23 tu ada kebenarannya, kalau pun tidak semua. Mungkin dia bercakap ikut pengalaman dia. Bai jangan jadi paneh miang.

      Delete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive