Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Monday, February 3, 2014

Undi Cina Kajang

Pengundi Cina Kajang rata-rata telah adjust kedudukan semula. MCA dan GERAKAN sedang melonggok segala dokumen benar dan palsu untuk mengembalikan keyakinan UMNO supaya meletak calon MCA di Kajang, walaupun menurut perisikan MCA dan GERAKAN "hanya" bekerja politik 2 jam semasa PRU-13, dan menjadikan dinding-dinding sakti DAP sebagai premis menginap dan makan tidur.

PkR galak memberi kerusi kepada Anwar Ibrahim sebagai lambang bahawa rakyat dan pengundi Kajang, bakal menerima seorang pelakon rosak akhlak dan kufur adab untuk dipilih sebagai ADUN Kajang atau lebih tepat Ahli Dewan Undangan Negeri Penjara Kajang.

Umat Melayu sudah tentu pecah berdarai. Cina kekal bersatu dalam DAP di Kajang, inilah kesan dan akibat "kebodohan" punahsihat Presiden UMNO ketika bersetuju mengadakan lawatan ke Kolej Era, Jalan Bukit, Kajang.

Apakah Johan Abdul Aziz, Ketua Bahagian UMNO Hulu Langat bakal bertindak sebagai "Panglima War Room BN" untuk perang kecil ini. Perang Kecil yang high impact mungkin?

High Impact kerana Anwar ialah bekas Timbalan Presiden UMNO, bekas Timbalan Perdana Menteri, bekas tahanan Universiti Kemunting, bekas banduan di Penjara Sungai Buluh dan Kajang, bekas Presiden Majlis Belia Malaysia dan bekas Presiden ABIM. Anwar Ibrahim memiliki pengundi simpati di Kajang dari kalangan warga pencen.

Pengundi Cina apa peduli soal main pelacur ke, main jantan ke, main bontot ke, main perempuan simpanan ke, main sendiri punya ke, main orang lain punya ke. Pengundi Cina apa peduli dengan duit, nak tabur ke tak tabur ke...

Kesilapan-kesilapan besar BN-UMNO di Parlimen Hulu Langat mesti dijadikan asas untuk Pilihanraya Kecil ini. PDM-PDM BN yang dikepalai oleh UMNO mesti bertindak sebagai markas perisikan terbaik.

MCA dan GERAKAN dijadikan kuli berahak kepada UMNO. Calon ialah calon UMNO, seperti yang pernah disaran dalam blog ini juga supaya diletakkan Dr. Jamil, pemilik KPMC sebagai Calon BN. Atau juga Dato Md. Said (Naib Pengerusi DPMM Selangor), Ketua Cawangan Sungai Kantan. Atau juga Ustaz Wan Akashah pemilik Shell simpang Taman Mesra. Atau YDP Majlis Perbandaran Kajang (pengayuh basikal keliling dunia) sebagai calon ADUN Kajang.

Pasti fenomena berbeza. Silap-silap Anwar tarik diri, meletakkan kambing hitam untuk pecah undi....

Atau Calon dari ISMA sebagai wakil BN.

Yang pasti Anwar sengaja mencetus fenomena ini, supaya rakyat leka dan bermain "wayang pacak" dengan Anwar...Pelakon Nombor Satu Malaysia. Hollywood ada offer Anwar sebagai Main Actor dalam filem terbaru Maria Ozawa! Kita tengok sama ada dia setuju atau setuju.

5 comments:

  1. Pengundi Cina apa peduli soal main pelacur ke, main jantan ke, main bontot ke, main perempuan simpanan ke, main sendiri punya ke, main orang lain punya ke. Pengundi Cina apa peduli dengan duit, nak tabur ke tak tabur ke... So....
    NEVER TRUST THE CHINESE because they are FAKES.

    ReplyDelete
  2. Najib akan kata..'saya nampak ada keCENDERUNGAN orang cina akan kembali pada BN setelah mereka tahu sipa Anwar sebenarnya...bla..bla..bla..
    Kah..kah..kah...kemudian dia turun sekolah cina kasi perutukan jutaan ringgit, cina suka gila, I LOVE PM..time undi, pangkah PKR...UMNO tak serik-serik...bodoh piang..

    ReplyDelete
  3. Den nak monotap kek Kajang sampai pilihan ghaya ni. Dongar2 nak Najib tabo duit. Tabo Najib tabo, jangan tak tabo nanti tak monang. Alah, airlior punahsihat kau bori berbilion ni pulak undi sokong. Osah kau Najib.

    ReplyDelete
  4. Najib ni orang yang sangat BODOH dan BEBAL. Terus terang aku dapat ramalkan BN dan Melayu akan JATUH dan menjadi pengemis di tanah air sendiri, disebabkan Najib.

    Kenapalah Tun Dr M bersara waktu dulu? Dia lah pada pendapat aku bapa Malaysia. Dia lah yang tahu mengendalikan negara, BUKAN MACAM NAJIB KANGKONG.

    ReplyDelete
  5. Filem lucah n hisap kokain Hollywood macam Wolf of Wall Street produced by anak lelaki Rosma ke ???

    ooo

    hebat lah


    kenapa mintak Dr M?? Negara ni hilang kepimpinan Tengku Razaleigh.... Ku Li yang dapat offer dahulu jadi TPM for Hussein Onn, tapi dia pass pada manusia bernama M.... memang Ku Li bodoh masa tu... rosak Msia...

    ReplyDelete

Blog Archive