Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, June 7, 2010

Where are the rest?

What happened last week saddened all of us. PERKASA, UMNO and PAS organised rallies to protest the action of Israel. Surprisingly, Gerakan, DAP and MCA did not even mince a word or protest what the Israel government did. Are they supporting Israel like the Singaporean government? Only Koh Tsu Koon, Lim Kit Siang and Chua Soi Lek knew the answer. It is a fact that Lee Kwan Yew as the Mentor Minister of the Republic of Singapore has a very close relationship with the Israel regime. Go ponder.

6 comments:

  1. Himpunan sejuta ummat membantah kezaliman zionis Israel
    Date:
    Friday, June 4, 2010
    Time:
    2:00pm - 6:30pm
    Location:
    Berarak daripada Masjid jamek Kg Baru ke Kedutaan USA
    City/Town:
    Kuala Lumpur, Malaysia

    DSAI,TGHH and LKS were absent mewakili PR di himpunan membantah tindakan zionis last week....mana BN allies mcm MCA,gerakan etc bila UMNO buat himpunan?

    ReplyDelete
  2. Apa cerita perkasa?

    pemuda umno yang iya sangat nak berarak.

    perkasa hantar wakil pada dua2.

    itu pun nasib baik, perkasa nak hantar setelah kj stole the show from blogger dan perkasa masa di australian embassy.

    orang menyampah dgn kj. waghih ekau la.

    ReplyDelete
  3. Kalau UMNO nak buat perhimpunan kena bayar orang yg datang tu. Agaknya duit tak cukup tak buatlah.

    UMNO=ada fulus semua boleh urus.

    ReplyDelete
  4. nampaknya yang pergi berarak tu ialah
    orang orang yang konfuse betul.

    apa makna berarak- membantah kekejaman israel ?


    manakala tangan satu lagi, gomen side
    bagi projek rm 77 million pada APCO/
    ASIASOFT pada syt israel !!!!!


    Nak kata bangang , orang dah bosar

    Langsung tak tahu apo yang terjadi
    dalam negaro...

    moktar cifut

    ReplyDelete
  5. Bangangnya kenyataan kat atas ni. Ini otak ikut lutut ke cakap. Moktar Cifut ni mesti orang yang emosional. APCO memang consultant kerajaan tapi APCO bukan YAhudi punya. Anwar tu yang terlibat dengan Konrad Andrenuer Foundation. Anwar juga amat baik dengan Wolfowitz, seorang Yahudi. Kenapa kenyataan ini kamu tutup sebelah mata? Kenapa Anwar yang bulat2 menyokong Yahudi kamu buat bodoh je?

    ReplyDelete
  6. The non-Muslims don't give a damn about the oppression of the Israelis towards the Palestinians in Gaza.

    Lies by the Israeli terrorists.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive