Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, July 12, 2014

Najib tak kuat - Mahathir


Sudah sampai masa untuk Najib digulingkan wahai Tun?

11 comments:

  1. Ahjib kuat bila cina kat sebelah dia jak!

    ReplyDelete
  2. Najib Kangkong!! Alahai....

    ReplyDelete
  3. Bila PM Najib memperkatakan kekalahan Brazil, sebenarnya bercakap pasal dirinya sendiri. Dialah pemimpin yang sangat lemah.

    Pemimpin yang ikut telunjuk pembangkang. Pemimpin yang ikut rentak DSAI dan Hindraf. Pemimpin yang diperlekeh dan sentiasa terima arahan si hipokrit MCA dan Gerakan. Pemimpin yang dicucuk hidung oleh Amerika. Semestinya juga, pemimpin yang amat takutkan bini!

    Inilah pemimpin yang mungkin akan termaktub dalam sejarah sebagai PM terakhir UMNO.

    Selepas ini aku tidak peduli lagi. Buat apa undi BN sedangkan pada hakikatnya DSAI, DAP dan pembangkang yang tentukan dasar negara. Yang boleh gubal undang-undang sesuka hati.

    Dear Tun M - sekiranya Tun masih peduli pada tanahair yang Tun telah berbakti sekian lama, buatlah sesuatu sebelum UMNO berkubur di GE14!

    ReplyDelete
  4. pengkomen di atas semua bahlol tahap gaban, Najib kuat dan masih jadi PM Malaysia adalah dengan izin Allah s.w.t. . Tak yah lah kita nak kutuk sangat dia. kritik cam Tun buat dahlah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engkau yg buta perut!!

      Delete
    2. Kepada Anon July 12 at 10.49 am, sekiranya seseorang masih jadi PM, tak bermakna dia seorang yang kuat dan berkaliber.

      Ya, dia masih jadi PM dengan izin Allah. Tapi ingatlah sebagai ahli sunnah waljamaah, hidup kita penuh dengan pilihan.


      Kita juga yang memilih dan mengangkat dia sebagai pemimpin. Sekiranya pada fikiran kita kepimpinan itu didapati kemudiannya hanya membawa lebih banyak kehancuran kepada orang Melayu, perubahan tidak mustahil berlaku, berdasarkan hukum sebab dan akibat, dengan izin Allah jua.

      Dan jangan menuding orang lain sevagai bahlul, sedangkan jari lain menuding ke arah diri anda sendiri!

      Delete
  5. SYUKUR ALHAMDULILLAH di aats KEBERANIAN YAB Ayahanda Tun kita!

    Tapi malangnya si pemimpin Islam/Melayu-LIBERAL lebih pentingkan kemewahan ekonomi; sampaikan agama, hak, identiti dan tanah PUSAKA BUMIPUTERA Islam/Melayu makin TERGADAI kat si MUSUH ISLAM dan penaja mereka dari Barat-ZIONIS/Israel!

    Sebab tu sampai si KAPIRDAJAL dari UN (yg. dikuasai Barat-ZIONIS), dibiaqkan MENYIBUK masuk campur kat NEGARA ISLAM kita ini termasuk dlm. PEMBANGUNAN negara – dan memaksa kita menggalakkan industri ‘mega’ (sebenaqnya disyaki nak menggalakkan kita masuk TPPA Barat-ZIONIS-JAHANAMlah lah tu dan pelaburan multinasional asing yg. terus MENGGADAIkan HAK dan TANAH PUSAKA Bumiputera Islam/Melayu kat NEGARA ISLAM ini) – lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Ekonomi/20140703/ek_01/Malaysia-perlu-banyak-projek-mega , Malaysia perlu banyak projek mega)!

    Sedangkan TPPA memang sgt. bahaya – lihat di - http://21stcenturywire.com/2014/04/08/bilderberg-2014-watch-out-for-the-red-herring-in-copenhagen/ , Bilderberg 2014: Watch Out for the Red Herring in Copenhagen By 21wire, April 8, 2014:

    One item certainly on their list will be negotiations on the EU-US Transatlantic Partnership (TP) and Free Trade ….Agreements, which the public and sleeping politicians are now waking up to. The TP is dangerous. Like its other half – the Transpacific Partnership (TPP), it gives transnational corporations and their lawyers dominion over a nation’s laws and sovereignty. TP working groups are already way ahead of any public discourse, giving the transnational corporations behind the TP a massive head start. Bilderberg’s captains of industry and political water carriers will certainly be working hard to accelerate their TP agenda during that week in Denmark…..

    Dan lihat siapa DALANG paling utama belakang TPPA – tak lain, si ZIONIS-Israel! Lihat di -
    http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=98289 , Bilderberg Agenda Revealed: Elite Desperate to Rescue Unipolar World, By Paul Joseph Watson on May 27, 2014:

    The TTIP represents an integral component of Bilderberg’s attempt to rescue the unipolar world by creating a “world company,” initially a free trade area, which would connect the United States with Europe. Just as the European Union started as a mere free trade area and was eventually transformed into a political federation which controls upwards of 50 per cent of its member states’ laws and regulations with total contempt for national sovereignty and democracy, TTIP is designed to accomplish the same goal, only on a bigger scale.

    The deal is being spearheaded by Obama’s U.S. Trade Representative Michael Froman, a Wall Street insider and a CFR member, Bilderberg’s sister organization. Froman is simultaneously helping to build another block of this global government, the Trans-Pacific Partnership, which is a similar project involving Asian countries......

    Dan siapakah "MICHAEL FROMAN" si KAPIRDAJAL (“Obama’s U.S. Trade Representative”) ini – lihat di http://www.intrepidreport.com/archives/12495 , Ukraine and Latin America: Same neocon cabal behind political disruption, By Wayne Madsen, March 24, 2014:

    ….Update: To the list of anti-Russian cabalists, we can also add Jacob Lew, the Treasury secretary who is helping to formulate and enact U.S. sanctions against dozens of Russian officials and businessmen, and U.S. Trade Representative Michael Froman.

    Both are earnest Zionists and advocates of the return to a Cold War stance with Russia……

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  6. semuanya yang OBAMA buat adalah lakunan sahaja, setelah Malaysia terperangkap dengan strategi iciknya maka hancurlah melayu dan sudah tentu UMNO akan berkubur sekali. Aku tak kisah kalau UMNO berkubur tapi yang aku bimbang melayu dan Islam juga akan ditanggal dari diri orang melayu dek kerana kebodohan dankedayusan pemimpin melayu. Obama tak berjumpa dengan Anwar dan menunujukkan sokong kerajaan hanya kerana nak umpan najib, setelah TPPA ditandatangani kita akan lihat macamna satu persatu ekonomi orang melayu akan berkubur dan diambil alih oleh cina DAP yang sudah menjadi anak emas British beratus tahun. Kita melayu baru nak membina dan masih lemah.

    ReplyDelete
  7. che det yang bangang. hang dah tak jadi pm la. biarlah najib yang buat keputusan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesedap rasa je mengata Tun M sebagai bangang. Awak pandai sangat ke? Pernah jadi PM ke sebelum ni? Pernah mentadbir negara? Pernah selamatkan negara semasa kesulitan dan bertahan walaupun ditentang kuasa besar barat?

      Siapa yang bangang sebenarnya? Sengal!

      Delete
    2. kiasfansuri... namanya pun macam badut.
      cermin diri dulu ye....

      Delete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive