Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, March 22, 2012

DBKL hilang daya sensitiviti...


"Nikmati daging PEARL Pork tanpa keraguan"???

Sahlah DBKL tak sensitif langsung dengan sentimen umat Islam yang merupakan rakyat majoriti di Malaysia ini...

6 comments:

  1. inilah akibat terlalu memberi muka kepada kadir harbi nih

    ReplyDelete
  2. Rajo Bersiong Datok Bandar KL dapek KOMISEN la ni,,,Heeee,,,

    ReplyDelete
  3. Paneh mungkin teruja dengan berita ni.. hahaha.

    Saya rela hilang kawan, suara rakyat lebih utama - PM
    22/03/2012 2:20pm

    Oleh SAIFULIZAM MOHAMAD

    PETALING JAYA 22 Mac - Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, beliau sanggup kehilangan kawan yang lebih mementingkan cita-cita politik dan kepentingan peribadi kerana baginya suara rakyat lebih utama.

    Perdana Menteri berkata, sebagai seorang pemimpin beliau perlu memenuhi harapan serta aspirasi rakyat daripada kepentingan seorang sahabat dan antara contoh terbaik adalah dalam soal pemilihan calon pada Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti.

    Justeru Najib berkata, sekiranya penduduk di sesebuah kawasan tidak mahu lagi wakil rakyat sedia ada kerana gagal menjalankan tugas dengan baik, beliau akan menggugurkan pemimpin terbabit dan digantikan dengan calon yang lebih digemari rakyat.

    ReplyDelete
  4. kami kat pekan ni pun dah tidak mahu pemimpin yang tidak mampu memimpin is3 sendiri.... eloklah pm di gantikan dengan tpm yang mampu memimpin negara dengan lebih baik.

    ReplyDelete
  5. Salam semua,

    Jokiden, memang kami teruja. Tapi Najib perlu buktikan dulu, bukan sekadar cakap saja.

    ReplyDelete
  6. Betul tu Paneh & Jokiden. Najib perlu buktikan, dah puas berbuih dalam blog ni cerita pasal kelemahan dan juga cadangan bernas untuk kemajuan UMNO NS tapi macam samo je tiap kali beliau melawat negeri beradat ini

    ReplyDelete

Blog Archive