Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, March 22, 2012

DBKL hilang daya sensitiviti...


"Nikmati daging PEARL Pork tanpa keraguan"???

Sahlah DBKL tak sensitif langsung dengan sentimen umat Islam yang merupakan rakyat majoriti di Malaysia ini...

6 comments:

  1. inilah akibat terlalu memberi muka kepada kadir harbi nih

    ReplyDelete
  2. Rajo Bersiong Datok Bandar KL dapek KOMISEN la ni,,,Heeee,,,

    ReplyDelete
  3. Paneh mungkin teruja dengan berita ni.. hahaha.

    Saya rela hilang kawan, suara rakyat lebih utama - PM
    22/03/2012 2:20pm

    Oleh SAIFULIZAM MOHAMAD

    PETALING JAYA 22 Mac - Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, beliau sanggup kehilangan kawan yang lebih mementingkan cita-cita politik dan kepentingan peribadi kerana baginya suara rakyat lebih utama.

    Perdana Menteri berkata, sebagai seorang pemimpin beliau perlu memenuhi harapan serta aspirasi rakyat daripada kepentingan seorang sahabat dan antara contoh terbaik adalah dalam soal pemilihan calon pada Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti.

    Justeru Najib berkata, sekiranya penduduk di sesebuah kawasan tidak mahu lagi wakil rakyat sedia ada kerana gagal menjalankan tugas dengan baik, beliau akan menggugurkan pemimpin terbabit dan digantikan dengan calon yang lebih digemari rakyat.

    ReplyDelete
  4. kami kat pekan ni pun dah tidak mahu pemimpin yang tidak mampu memimpin is3 sendiri.... eloklah pm di gantikan dengan tpm yang mampu memimpin negara dengan lebih baik.

    ReplyDelete
  5. Salam semua,

    Jokiden, memang kami teruja. Tapi Najib perlu buktikan dulu, bukan sekadar cakap saja.

    ReplyDelete
  6. Betul tu Paneh & Jokiden. Najib perlu buktikan, dah puas berbuih dalam blog ni cerita pasal kelemahan dan juga cadangan bernas untuk kemajuan UMNO NS tapi macam samo je tiap kali beliau melawat negeri beradat ini

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive