Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, March 12, 2012

Rosmah...Oh Rosmah!


Lawa baju Kak Ros. Berdiri sebaris pulak tu dengan YDPA. Brand TKC ka ni? Hihihi..! Cer tengok sini. Liabiliti NFC hampir nak selesai, liabiliti yang ni bila lagi?

29 comments:

  1. berahi lak den nengok rosmah ni. hahaha. terbaek lah.

    ReplyDelete
  2. apa lah kau paneh. biar la dia nak berfesyen. inilah yang dinamakan fesyen balut nangka. hehehe.

    ReplyDelete
  3. agaknya dah habis buah nangka kat malaysia ni kena balut. sebab tu la terpaksa guna balut nangka plak untuk balut rosmah.

    ReplyDelete
  4. Astaghfirullahalazim.

    ReplyDelete
  5. Kasihan Najib. Inilah akibatnya jika suami tak mampu kawal isteri sendiri.

    -Pakteh

    ReplyDelete
  6. kok camnilah ngomannyo, tak lamo la pak jib jadi pm. harap muhyiddin dapat membantu.

    ReplyDelete
  7. Dia nak rase muda jugak...buatla cara sopan orng tua..kan lebih baik.

    ReplyDelete
  8. Terbaik lah Kak Mah. Pedulikan mereka. Dorang ni semua jeles la tu.

    ReplyDelete
  9. bulatnya perut beliau..comel!

    ReplyDelete
  10. sebakul buah durian..

    ReplyDelete
  11. im a confident woman..ko haddee??mampuu??

    ReplyDelete
  12. si pemusnah fesyen.

    ReplyDelete
  13. Selain diri sendiri, pembantu @ orang sekeliling boleh menegur kalau ada yg seperti tidak kena utk penampilan diri.....mana pergi mereka? xkan ampu saja kot....@ bg diorg semua inilah 'persalinan' terbaik utk isteri pemimpin kita?

    Doakan sj agar pemimpin2 kita dibuka hati utk mnutup aurat..

    ReplyDelete
  14. Yor......extremely short and fat oh!! May be she think she sexy and she know it.

    ReplyDelete
  15. kesian PM kita....:(

    ReplyDelete
  16. jgn kutuk2 jew... mari lah kita berdoa agar datin seri berubah suatu hari nnati...duk kata kt dia kang kubur kita yg berasap nnti...bkn nk bela tp kita kan orang islam...x baik mengumpat.

    ReplyDelete
  17. selalu sgt rosmah malukan suami bila bergambar atau berjalan di depan. something wrong ni.

    ReplyDelete
  18. Siapa suka Rosmah angkat jari hantu

    ReplyDelete
  19. Kita doalah sama-sama semoga Najib dapat kekuatan untuk mentarbiah isterinya yang tercinta....aku rasa kalau Datin Seri pakai pakaian yang lebih sesuai, lagi cantik dan berseri aku rasa. Jangan lupa doa...kita orang Islam jangan tau bantai je...

    ReplyDelete
  20. siapa penasihat rosmah ni? bangang ke apa tak tegur? atau rosmah yang terlalu degil sampai penasihat malas nak campur?

    ReplyDelete
  21. Ni sekor lai. Si Sumah ni, donga dah poi oji. Pakaian cam ni ko?. Tu yang buek lai poning kopala Tok Jib tu. Nak kosian kek Tok Jib tak buleh doh. Dia kotua rumah tanggo. Dio kono handle dengan tegas. Liability tu dah somostinyo. Kalau digandingkan ngan Si Nuar tu agak-agak eh ngam tak?. Ontah-ontah..... lu fikirlah sendiri.

    ReplyDelete
  22. cuba baca isu gambar itu di sini

    http://novandri.blogspot.com/2012/03/kantoi-foto-najibrazak-rosmah-mansor.html#

    ReplyDelete
  23. kobou bertina miangMarch 19, 2012 at 3:26 PM

    mcm spesis den pakai baju yo...cd ni dah ado kek maket lom.blh den cari

    ReplyDelete
  24. Fake picture, take note on najib escort leg beside rosmah..
    Be god forgive the sinners & liars..

    ReplyDelete
  25. macam2 la korang ni... kuar gambo je komen seolah2 gambo tu betul.. jgn jadi mcm gambo altantuya tu.. sebar satu dunia, tp tak betul pun...

    ReplyDelete
  26. ni gamba btul la. cuba check minaq_jinggo photo album. banyak shot rosmah bergambar dengan baju ni masa tu. minaq_jinggo ni org bn. boleh caya.

    ReplyDelete
  27. ape benda 2 fesyen..baik x pyah pkai bju..ni bukan mgumpat..2 myatakan hak, kenyataan sbg islam..nak2 dia ni isteri pemimipin, bg contoh kat semua..melambangkan negara islam..org yg dah buta hati je..yg lagi mgampu mbuta tuli..klu kita islam hanya tgk n diamkan diri..tanggungla dosa sama..korang byk pahala kan??

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive