Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, October 4, 2012

Pas WAJIB BUKTIKAN mereka bukan sekadar BALACI Pkr & DAP

Ada satu cadangan kepada Pas memandangkan pemimpin dan pencacai mereka mendakwa semakin ramai yang telah menjadi ahli serta menyokong perjuangan Pas selepas PRU-12.

Pas telahpun berjaya memerintah dua buah negeri iaitu Kelantan dan Kedah. Jadi apa kata HUKUM HUDUD dilaksanakan di negeri Kedah dan Kelantan terlebih dulu.

Sekurang-kurangnya fokus rakyat terhadap kemelut politik 'balaci' dan 'parti suruhan' yang melanda Pas dapat dialihkan seketika. Dan yang PALING PENTING, pelaksanaan undang-undang hudud di dua negeri yang ditadbir Pas mampu untuk memenuhi aspirasi parti seperti yang diwar-warkan selama lebih 60 tahun sejak penubuhannya.

Pedulikan DAP dan Pkr. Pedulikan ugutan Karpal dan sindiran Lim Guan Eng. Pedulikan sikap munafik Anwar..depan Pas lain...depan DAP lain. Realitinya, Pas lebih banyak memenangi kerusi berbanding sekutu mereka di Kelantan dan Kedah.

Lagipun inilah masanya, menjelang PRU-13 tak lama lagi, untuk Pas membuktikan kepada rakyat bahawa Pas merupakan parti Islam yang benar-benar ingin merealisasikan hasrat mewujudkan sebuah Negara Islam dan melaksanakan hukum hudud di bumi Malaysia ini. Bukannya negara kebajikan, atau berbolak-balik konon masa tidak sesuai...atau bersetuju untuk tidak bersetuju dengan DAP.

Pas perlu buktikan pada rakyat yang selama ini mereka tak main-main nak laksanakan hudud. PRU-13 dah dekat dan Pas boleh buktikan melalui 2 negeri yang dikuasainya iaitu di Kelantan dan Kedah. Kalau Sultan Kedah dan Sultan Kelantan tidak memperkenankan hukum hudud dilaksanakan di negeri mereka...itu perkara mudah...mohon Sembah Derhaka sajalah. Kalau ahli Pas Kelantan dan Kedah dah mula baring atas jalanraya dan tahan kereta diRaja, CONFIRM Sultan akan akur kehendak Pas.

Yang pasti, Pas WAJIB melaksanakan HUKUM HUDUD di Kelantan dan Kedah selaras dengan apa yang mereka tipu laungkan selama ini. Pas kena bertindak cepat kerana kemelut politik 'balaci' dan 'parti suruhan' yang dicop terhadap Pas kini umpama barah sudah merebak dan membunuh ahli Pas secara perlahan-lahan.

Pas BOLEH LAKUKAN!

Pas SEPATUTNYA MENDOMINASI PAKATAN RAKYAT!

Pas PERLU MENGETUAI Pkr DAN DAP!

Pas LEBIH SENIOR DAN MANTAP DARIPADA SEKUTU MEREKA!

MARI LAKSANAKAN HUDUD DI KELANTAN DAN KEDAH!

PEDULIKAN KERAJAAN PERSEKUTUAN!

PEDULIKAN Pkr DAN DAP!

MEREKA DAH TAK BOLEH BUAT APA-APA!

LAGIPUN PENYOKONG Pas KATA BN LEMAH DAN PENAKUT!

JADI INILAH MASANYA PAS MENGOTAKAN JANJI DAN AMBIL KESEMPATAN ATAS KELEMAHAN BN!

PERJUANGAN ADALAH PERLAKSANAAN KATA-KATA!

HUKUM HUDUD PERLU DILAKSANAKAN DI KEDAH DAN KELANTAN SEKARANG...SEBELUM PRU-13...SUPAYA ORANG TIDAK MENGATA Pas HANYA MENIPU SELAMA INI!

HIDUP Pas!

TAKDIR...!!!

9 comments:

  1. apa punya bodoh la tulisan lu bro..menampakkan ketakutan umno sgt2...

    ReplyDelete
  2. Pas ni berani dgn Umno jer. Dengan dap pkr kecut teloq. Cabar macamana pun Pas tetap Pas...bacul 4ever.

    ReplyDelete
  3. UMNO tidak gentar dengan PAS, DAP mahupun PKR. UMNO gerenti menang walaupun di letakkan calun berjawatan Posmen, Ketua Kampung,ahli JKK atau tanpa kelulusan sekalipun. Kerana rakyat Malaysia, apatah lagi orang Melayu bangang bangang belaka. Bagi duit RM 500, RM 250, RM 100 dan kasi bonus 1 1/2 bulan pada kakitangan kerajaan sudah cukup untuk memenangkan UMNO/BN.Orang Melayu, terutama di kampung kampung, sangat mudah di gula gulakan.Mereka ni semua bodoh lagi bangang, dapat duit sikit dah terhutang budi dengan BN. Kami pasti menang.

    ReplyDelete
  4. Nampak bonar penulis nak membodoh2kan pembaca,,,
    Nak desak n salahkan PAS pulak tk laksanakan HUDUD konon??/ Kah! Kah!! Kah!!! Hanya pembaca Umno yg tongong lg bahlol je yg terima bulat2,,almaklum lah,,orang umno ni bodoh2 belako bak kato Mahathir la,,,
    Woi,,, Dah lobih 50 tahun Umno perintah negara ni,,kalau benar Umno memperjuangkan Islam,apo pasal tk laksanokan HUDUD?? Umno ni Islam ko tidak???
    Kenapa masa PAS bentangkan enakmen Hudud di Parlimen dulu Umno tk sokong??? Putar bolit pulak ckp kato tu Hudud PAS je,,kalau mcm tu mano pulak HUDUD Umno??? Bentangkan la di Parlimen,,boleh di Bahaskan bersamo2,,tk mcm tu???
    UmNo@UmPoRNO@United Munafik National Organisation,,, Memang betul2 MELOYAKAN,,,

    ReplyDelete
  5. org HamPAS sudah takut baca artikel ini, jadi komen semuanya keluar perkataan yang tidak bijak lagi tidak cerdik. Hanya setakat kenyataan nak memujuk hati mereka atas kebodohan mereka yang amat sangat.Syabas penulis kerana telah membuat mereka marah dan takut kepada DAPdan PKR maklumlah hidup mereka dah jadi anjing LIM GUAN ENG

    ReplyDelete
  6. jgn mimpilah HamPAS nak buat hudud,mereka tu cuma memperjudikan agama islam sahaja, selebihnya mereka adalah pemuja DAPig,mereka akan ikut telunjuk Lim Kit Siang,Lim Guan Eng dan Karpal Singki,mereka kebanyakannya anjing DAP ataupun anjing komunis. Mat Sabu pernahberkata semasa jamuan DaPig di Penang ~Beliau lebih sanggup makan babi dengan Guan Eng daripada makan ayam bersama Najib Razak' dan ucapannya disahut oleh penyokongnya dengan Takbir . Nampak benarlah anjing2 komunis ini terdesak untuk merampas kuasa di Malaysia dan berikan kuasa kepada Komunis Guan Eng.Jadi golongan yang cintakan islam di dALAM PAS lakukan sesuatu agar PAS tak jadi PARTI AJARAN SETAN. Bangunlah utz nasha,utz harun din dan lain2 yang tinggi ilmu agama, jgnla anda bersubahat menghancurkan islam di Malaysia, anda akan dapat juga tempiasnya, jika anda tidak lakukan sesuatu,usahalah seperti hasanali danzulkifli nordin,merekalah pejuang yang sebenar

    ReplyDelete
  7. Allo anon 5.53am..anon 10.28am,,,
    org2 bodoh mcm kau nilah yg UmPORNO gomar simpan ni,,,dapek la dek kau sikit2 duit Teh yo Jang??? Bilo di bgitahu Fakta sebonar melalut pulak kau bolit2 citor lain,,tak mahu terima kenyataan yg sebonar,,,nampak bonar tolol kau ni,,syok sendiri yo,,,dah mcm lombu d cucuk hidung pun yo jgk kau ni,,,kah!!!kah!!!kah!!!
    Dimano Islam Umno kalau Umno sendiri tak nak sokong Hudud??? Apo org umno tk nak mengakui Hudud itu hukum Islam ko??Kalau Umno tk nk mengakui Hudud itu hukum Islam,,,tk mahu memartabatkan,menegakkan hukum agama Islam maknanya memang sahih lah Umno tu Parti Syaitan,,,ada betul ke tidak,,cubo kau jawab??
    Berpijak lah di Bumi yg Nyato saudaro woi,,, Torang2 Mca menghina hukum Islam,,org2 Umno sonyap yo,,,mcm tak bertolo,Umno ni Islam ko tidak???takut hilang undi lah tu yo??Malahan NAJIBAH presiden UmPORNO kesayangan kau tu pn sendiri pernah memperlekehkan hukum Islam,Apo ko bodoh bonar kau?
    kalau kau konon2 nk kempen dgn ustaz2,org2 yg kau sobut tu,,bukan di sini tompek eh sedaro,,,tu namonya kau syok sendiri kalaupun tidak kau tu MIMPI DI SIANG HARI,,, kah!!!kah!!!kah!!!
    Umno@UmPORNO@United Melayu Munafik National Organisation,,, Betul-betul Meloyakan,,,Kah!!Kah!!!Kah!!!

    ReplyDelete
  8. Anon cai pembangkang yg bahlol. Kalo nak menipu beragak la skit. Bila plak pas bentang enakmen hudud di parlimen? Boleh bg hansard nombor berapa utk senang aku rujuk? Hahaha. Menipu adalah kerja cai pembangkang. Apahal kau nak turn salah pd umno tak buat hudud plak? Siapa yg berjanji buat nak hudud? Pas ke Umno? Maka siapa yg terpikul utk menepati janji? Hahaha. Berjanji tapi pd masa sama sedar diri tak mampu nak laksana janji. Apa maknanya? Bukan munafik ka? Kena sergah dgn mursyidul karpal, terus menikus semua pemimpin pas. Kecut telur sedalam2nya. Hahahaha...

    Umno tak janji pun sebab sedar byk benda yg lebih penting dan keadaan belum sesuai. Nabi pun laksana akidah dan akhlaq selengkapnya, dan pastikan tiada lg rakyat yg hidup x sempurna, barulah laksanakan hudud. Sbb tu hadi kata dulu hudud 0.0001 peratus dalam quran. Tp pas masih lg nak berjanji dan menipu. Macam cai dia anon atas ni dan 3.20am. Bingai lg mau putar belit. Dasar balaci dap pkr. Selamanyalah balaci. Hahaha.

    ReplyDelete
  9. analisa comment belaci pas:-
    1. bodoh
    2. bangang
    3. porno
    4. munafik
    5. gula-gula
    6. gilo
    kebiasaannya orang yg menggunakan perkataan2 tersebut, itu jenih orangnya

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive