Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, October 5, 2012

Nik Aziz, Kit Siang, Anwar pun makan juga...

Nik Aziz Nik Mat, Lim Kit Siang dan Anwar Ibrahim pasti makan Tahu.

Resepi Tahu yang sedap:
1. Tahu Sumbat
2. Tahu Bakar
3. Isi Tahu
4. Tahu Jepun
5. Tahu Reneh
6. Sup Tahu
7. Tahu BBQ
8. Tahu Kering
9. Tahu Pucuk
10. Tahu Pecal
11. Tahu Sambal
12. Tahu Tempe Minang
13. Tahu Goreng

Namun dek kerana terlalu jijik, Resepi Tahu jadi Resepi Tahi. Pasti Tidak di jamah oleh Barisan Nasional, Pakatan Pembangkang sedang mereka cipta resepi untuk Manifesto PRU-13.

18 comments:

  1. UMNO tidak gentar dengan PAS, DAP mahupun PKR. UMNO gerenti menang walaupun di letakkan calun berjawatan Posmen, Ketua Kampung,ahli JKK atau tanpa kelulusan sekalipun. Kerana rakyat Malaysia, apatah lagi orang Melayu bangang bangang belaka. Bagi duit RM 500, RM 250, RM 100 dan kasi bonus 1 1/2 bulan pada kakitangan kerajaan sudah cukup untuk memenangkan UMNO/BN.Orang Melayu, terutama di kampung kampung, sangat mudah di gula gulakan.Mereka ni semua bodoh lagi bangang, dapat duit sikit dah terhutang budi dengan BN. Kami pasti menang.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Sian.mesti keturunan ko,dr datuk,moyang ko ke atas pun dr melayu bodoh lg bangang krn da 55tahun merdeka,BN y menang..kesian

      Delete
  2. Resepi TAHU PR
    1. TAHU semua
    2. TAHU tipu
    3. TAHU liwat
    4. TAHU salah orang
    5. tak TAHU salah sendiri
    6. tak TAHU malu
    7. Mereka saja yang TAHU
    8. Orang lain tak kan TAHU
    9. Tipu pun orang tak TAHU

    ReplyDelete
  3. Mahathir kata UMNO dah rosak hingga ke usus. Kami terima.
    Mahathir kata orang UMNO bodoh bodoh belaka kerana yang bijak pandai dah masuk PAS. Kami terima. Tapi bila pilihan raya, UMNO tetap menang. Jadi siapa yang bodoh. Rakyatlah yang bodoh.Kami tahu macam mana nak umpan rakyat. Kami tahu macam mana nak umpan orang Melayu dan kakitangan awam. Semua nya duit. Tak perlu bijak pandai, yang penting ada duit. Ada duit, rakyat boleh di gula gulakan. UMNO gerenti menang.Meloponglah PR.

    ReplyDelete
  4. setuju dengan anon 2.55pm 4.22pm... melopong la Bang Non.

    - Kalau PAS standalone confirm menang -

    ReplyDelete
  5. Salam Paneh,

    Terima Kasih atas ucapan Tahniah. Kita sedih ada juga orang Melayu macam Anon 2.55 tu. Sudahlah tidak sedar diri, tak tahu bersyukur jadi orang Melayu Islam Malaysia dibodoh-bodohkan pula siapa sahaja yang menyokong kerajaan.

    Orang beginilah sebenarnya yang 'materialistik' tapi hipokrit. Orang yang bermuka-muka. Mengata orang senang disogok wang sebab pada diri dia 'wang' adalah ukuran segalanya tetapi berpura-pura ala ala zuhud kononnya.

    Orang Melayu tidak bangang. Kita telah sampai ke angkasaraya. Cuba ada yang masih belum terjaga, masih mengelamun dan berada ditokok lama. Orang sebeginilah yang menyusahkan Negara. Hati sentiasa membara, apa di tengok ada sahaja yang tak kena. Sama samalah kita berdoa tidak ramai lagi orang Melayu macam ni........

    ReplyDelete
  6. Melayu BODOH,,Umno Monang,,yea!!yea!!
    Melayu BODOH,,Umno Monang,,yea!!yea!!
    Melayu BODOH,,Umno Monang,,yea!!yea!!

    ReplyDelete
  7. Jangan terlalu membodohkan umno.umno tu banyak jasanya pada orang melayu.melayu harus bershukor kerana negara diperintah oleh umno.kalau dap kamu bayangkan nasib anak cucu kamu.busuk busuk pun kalau pencen simpan kat asb dapat jugak 8% kalau ada 200k kat asb dan 200k asw dapat jugak dividen 30k untuk setahun,itu pun kalau umno memerintah lagi kalau dap mmerintah habis lah asb koata dah penuh ,sobab cino dah kobeh habis.

    ReplyDelete
  8. UMNO perlu kuat, angkuh dan sombong. Semuanya kerana kami yang berkuasa.
    Kami tahu macam mana nak menang masa pilihan raya.
    Semua nya kerana duit. Wahai melayuangkat yang bodoh lagi bangang,kalau UMNO tak bagi duit RM 500, RM 250, RM 100 dan bonus utk kakitangan kerajaan yang sentiasa tamak, kamu ingat UMNO bolih menang. Tentu tidak boleh. Ini menunjukkan wang adalah
    segalanya. UMNO gerenti menang.

    ReplyDelete
  9. Allo anon 7.34...
    Kau ni pn satu,,,tahu atau faham ko tdk sistem Parlimen Negara kito??? Mano mungkin Dap boleh membentuk kerajaan@memerintah sepenuhnya negara kita n??? Walaupun Dap monang semua kerusi yg di tandingi,,,Dap tk mgkn dpt 2/3 majoriti,,jadi Dap tk boleh la membentuk kerajaan dgn sendirinya,,,adp faham???
    Salah satu caro Umno nk menakut2kan org2 Melayu BODOH mcm kau ni ialah dgn kato2 yg mcm kau ckp ni lah,,,Dap perintah nt hancur kito org2 Melayu,,, Apo ko BANGANG Bonar kau ni??? Come on la Bro,,,bukak minda tu sikit la,,,
    Selamo ni Umno yg menguasai Palimen pn majority ekonomi Melayu tk lah sebaik mano pn.Yg kayo bertambah kayo,,yg miskin bertambah ramai,yg banyak kayo pn kroni2 yo,Rakyat Marhaen susah merano.
    Banyak saham ko Bro? Bagus la tu,,,esok2 Umno tumbang mudah2an Dividen dan Bonus Bertambah banyak lg,,,di jamin oleh Kerajaan bro,termaktub dlm perjanjanjian tu,,apo yg kau takut pulak???
    MELAYU BODOH,,UMNO MONANG,,YEA!!!YEA!!
    MELAYU BODOH,,UMNO MONANG,,YEA!!!YEA!!
    MELAYU BODOH,,UMNO MONANG,,YEA!!YEA!!

    ReplyDelete
  10. Najib mempunyai strategi bila membentangkan bajet tempoh hari. Semua rakyat merasa bahagian masing masing seperti RM 500,RM 250,RM 100 dan kakitangan awam dapat tambahan satu bulan bonus lagi dan sebagainya. Bagaimanapun duit duit tersebut akan di bayar secara ansur ansur bermula dari penghujung bulan Disember.
    Jadi persoalan di sini bilakah pilihan raya patut di adakan ?
    Ramai kata tahun depan bulan March sehingga janji di tepati ia itu sehingga semua orang dah dapat nikmat dari bajet yang di bentangkan.
    Tapi seperti yang saya kata, Najib ada strategi. Najib akan umumkan tarikh pilihan raya pada 11.11.2012
    Jadi rakyat yang mahukan duit duit tersebut terpaksa memangkah BN kerana kalau BN kalah, melepaslah semuanya.

    ReplyDelete
  11. to anon 12:01
    Kau yg bangang kau tak tengok ko melayo singapura,tapi siapo yg kuat dalam fuckatan Dap kan ,kau tak tahu permain cino lagi bangang.kalau nat tahu kau undi lah fuckatan nanti silap cinio sebarang laut ramai yang pindah.Kao tengoklah eknik ulgor di cina dulu majoriti sekarang minoriti sebab puak han dah masuk.kau nak tengok cina masok kau cubolah undi fuckatan ,,memang melayu macam kau memang bangang nak mampus melayu mudah lupo termasuklah kau.

    ReplyDelete
  12. yg paling pandai madey

    ReplyDelete
  13. 8:39PM

    kalu DAP ke sapa2 merintah lps tu melayu hancur maka betul la 12:01 kata...melayu bodoh !! kita tak sama dgn s'pura...di s'pura tu dh lama cina control...mereka pun majority

    sini terbalik...parlimen ramai melayu...rakyat majoriti melayu... ada sistem raja melayu plak tu...kalu melayu sini hancur jugak mmg melayu bodoh la...jgn salahkan org lain...

    ReplyDelete
  14. Ada juga melayu yang bodoh kerana tak faham perlembagaan negara. Lain kali kalau tak faham jangan nak merapu...... Di katakan bodoh, marah pulak.
    Kesimpulannya Melayu memamng bodoh, dari dulu,kini dan selamanya.

    ReplyDelete
  15. KOK KEMAROK BONA NAK DAPEK SOKONGAN DARI BANGSA MU,USAH DIPELEKEH JANGAN DIHINA DENGAN UNGKAPAN YANG TAK BERADAP ENTE JANGAN JADI MACAM MANUSIA YANG TAK BERTAMADUN KALAU DEPAN ANA ENTE GOYAK, ANA PASTI DENGAN SPONTAN ENTE PNUYA PIPI BERTUKAR WARNA MERAH . BELAJAR PSYOPS DENGAN MI6 KOK MACAMMANA PUN ITULAH RUPA BANGSA MU CEK NAK HABAQ KAT HANG LAINLAH KALAU DKK KAT TANJUNGTU LEBIH MELAYU DARI MELAYU MACAM MADEYLA . LA NI CUMA TINGGAL 'SEMENANJUNG' TANAH MELAYU SUDAK ELEEK.......

    ReplyDelete
  16. resepi shit ni kena tanya madey sbb katanya dah sampai busuk keusus. katanya makan mcm org lain jugak, mee sepinggan tapi perjuangan bolum selosai walaupun anak dah kayo rakyat lain masih marhen. Nauzubillah sampai makan komission 500 juto.

    ReplyDelete
  17. Melayu Umno memang BODOH,,,, cerdik menipu nak konyangkan Tembolok Dio yo,,,

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive