Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, December 1, 2012

Kesian Anwar...

Cuma dapat tengok PAU 2012 dan Najib tang jauh jer...

Berapa kali cuba guna pintu belakang...geng-geng lama dalam UMNO...sejak zaman Pak Lah sampailah ke Najib...merayu mintak masuk semula UMNO...

Tapi haram depa tak kasi...

Berangan jelah konon nak jadi Presiden UMNO ke-8...

Takpelah Nuar...orang dah tak sudi nak buek camno...

Kau duduk yolah dalam parti koling ramai kau tu.

Err...Pak Jub...bilo nak hantar borang jadi ahli berdaftar Pkr secara sah? Tak sudi ke? Ketua Umum sendiri pun tak hingin jadi ahli berdaftar parti koling ramai... 

Togak-togak pencacai Pkr kono tipu. Kah..kah..kah!!! Apo punyo turr...

24 comments:

  1. kesian jugok pado nik ajis. dio lupo maso tongah doa sempak jugok dok selit ceramoh lagi. nyanyuk dah oghe tuo tu.

    ReplyDelete
  2. tak soba den nak donga ucapan gulungan najib.

    ReplyDelete
  3. Cian dia mengendeng tak habis habis ........tua mengendenglah jawabnya....

    ReplyDelete
  4. AlhamdulillahiRobbilAlamain, Allah swt TIDAK MAHU Anwar anak Ibrahim jadi Perdana Menteri Malaysia sampai akhirat...

    ReplyDelete
  5. 55 tahun dah umnobn tadbir msia.negara nampak maju.rakyat tak maju pun.ramai lagi rakyat miskin.melayu,cina,india,asli,iban,bidayuh dll ramai yg susah.pm,menteri,keluarga dan sahabat saja kaya.yg kaya tambah kaya.yag miskin tak kaya2.kita pilih bn tadbir nrgara dgn baik.jaga semua rakyat dan msia.ni habis tanah jadi harta keluarga.tukar.tukar.tukar

    ReplyDelete
  6. Haram Jadah UMNO. Habis tanah kampung aku ko gadai. Cakap jaga melayu. ptuihhhh...

    ReplyDelete
  7. Cilaka Sharizat lembu. Muka tak malu. Dah rembat duit lembu 250 juta masih nak berkuasa..PIrahhhhhhh...haram aku undi UMNO.

    ReplyDelete
  8. Najib-Rasuah scorpene
    Sharizat-Pecah amanah duit lembu
    Shapie bedal-kaki perempuan. sekali bedal bayar 1.5 juta.

    ReplyDelete
  9. yang celaka sebenarnya korang pencacai PKR, korang nak jaga cina sentiasa kayo dan nak miskinkan melayu,memanglah pecacai PKR ni kaki LGBT, kojo hanya nak musnahkan islam dengan menyesatkan islam dan rosakkan akidah umat islam di Malaysia, memanglah korang pecacai PR penjilat jubur anwar al jubur penghancur umat melayu

    ReplyDelete
  10. Anak2 den dah kayo, dapek projek minyak lagi, perjuangan bolum solosai.

    ReplyDelete
  11. yang penting lepas pru ada asyuuuk, abg i dah mintak maaf tp sayang sekali cincin den 24 juto ada cikgu sudah pecah tembelang.

    ReplyDelete
  12. Berlembu kita berlembu dengan setia berganding lembu kata perwakilan.

    ReplyDelete
  13. yg komen dr 811 smpi 838pm tu org yg sama. pencacai pembangkang berbayar.

    ReplyDelete
  14. yg komen 1137 dan 1141pm pun pencacai nuar jubur yg sama. dibayar utk menjubur komen si pak jubur.

    ReplyDelete
  15. Kesian jugak den tengok gelagat Mat/Minah UMNO semaso PAU 66 eiyo2 bonar yang cembeng,hiba,menagis dan segalo niko bilo mendendangkan lagu Keramat pado esey kok menangis maso kiamullail kira ok gak bersatu setakat dalam dewan bilo keluar Dewan Enam tolak Enam nak buek apo Bhai. Dah 66 Bandar Diraja Seri Menanti nampak eh macam tu jugak 6-6.Kok macam mana pun den puji yo DSAI tetap tabah menghadapi ujian dan terus mara meninggalkan pesaing Kon DSN nak seleso boleh kautim untuk mengimbangi Kump Malikul Sembab numggu maso yo nak kelecik kito tengok sapo terlopong dan sapo melopong kau jang oi..

    ReplyDelete
  16. nuar malikul sembab jugak. pipi hitam sembab...plus mata mencerun umpama si gila seks.

    ReplyDelete
  17. Salam Perkenalan dari KLPOS News Media : www.klpos.com

    Blog anda sememangnya mempunyai daya tarikan tersendiri.

    Di harap dapat berkongsi maklumat bersama kami.

    Mohon jasa baik anda agar turut memberi ruang kepada KLPOS disenaraikan menerusi senarai blog pilihan di blog anda.

    Sekian. Jutaan Terima Kasih.

    ReplyDelete
  18. Waaaahukhukwaa maafkanlah den mintak maaf atas segala kekhilafan den biaso lah tangisan mintak nyawa dari perwakilan sendiri. Bik mama den suruh sembunyi sbb hero india carpet dah pecah tembelang. Entah2 team sembab yg dibackup mantan madey dah jalan jarum boleh lonyapkan sepupu den hero dlm negeri Auww sekali sbb mantan KP pun dah mula menyalak.

    ReplyDelete


  19. UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

    2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


    ~ BUKTI 1 ~

    ~ BUKTI 2 ~

    ~ BUKTI 3 ~

    ~ BUKTI 4 ~

    ReplyDelete
  20. cibai ko paneh miang,

    ko hina india tu keling koling....

    ReplyDelete
  21. anak2 tganu ni kecoh je..blah la ko wei...ni group anak2 n9..yg ko nk kecoh kt sini apahal..stkat gmba bodoh je yg ko nk tnjuk kt sni..mcm bdk2 je..berambuss ko dr sni..

    ReplyDelete
  22. shahrizt keling, mahatir keling, azeez keling....\\ so umnnn lagi kuaat keling nya

    rosnah bukan keling tapi mcm body lembu, x sihat, x diet...tp timb mentri kesihatan... aduh...

    ReplyDelete
  23. macam la nuar takde darah keling... woi anon atas, check salasilah nuar berahi kau tu..

    ReplyDelete
  24. ini ruponyo Melayu abad 21 ....
    tanah kena gadai? setahu den yang suko gadai tanah ni orang melayu yang malas berusaha,, kerajaan bagi tanah lopeh jual kek cino sobab itu caro mudah buek duit..
    Ramai rakyat miskin? .. berlambak kerajaan buek Universiti suruh rakyat jadi cerodek, walaupun yang masuk belajr tu kelulusan tak cukup makan, berlambak kerajaan tubuhkan agensi nak bantu rakyat.. tapi nak buek macam mano.. orang melayu jenis pemalas ni cumo tau komplen,,, maklumlah dah biasa makan bersuap,,, tu lah akibat suko sangat gigit tangan yang suap,, kan sendiri yang miskin ...
    Menteri, keluarga kenalan jadi kayo rayo? .. nak buek cam no memang nasib ekau malang tak roti nak tompekkan diri ekau di tompek yang betol...
    Kampung keno gadai dengan UMNO? .. ni statement paling bodoh yang den dongar,, yang boleh luluskan jual beli tanah tu buknnyo DO ko? apo kono mengono pulak dengan UMNO???
    bedal sana bedal sini? .. ekau lupo hero Tamil pujaan ekau semuo tu raja segala bedal?..

    Tak polah .. den maaf kan ekau semuo,, nak buek macam no,, memang ramai melayu pemalas dan cumo banyak bercakap yo .. jenis melayu phd pun ramai, mungkin ekau semuo yang sakit ni termasuk golongan cam ni,, den tak buleh tolonglah kecuali ekau semuo tolong diri sendiri ...

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive