Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Sunday, December 30, 2012

Rakyat Kata Hukum Bawah 149

Rais Yatim cukup-cukuplah jadi extra dan super diplomatik dan berlombut bonar dengan Hadi Awang, Lim Guan Eng, Ngor dan Ngeh.

Rakyat yang sudah makin keliru dan celaru kerana Menteri Dalam Negeri tak ambil tindakan kepada Hadi Awang, LGE dan manusia-manusia durjana yang sudah terang-terang langgar kredibiliti Negara ini.

Rakyat kata hukumlah mereka ini di bawah Perkara 149. Mereka menyebarkan dakyah dan faham subversif, yang makin merosak keamanan dan kedamaian negara.

Tindakan kumpulan budak Mazlan Felda (ANAK) sudah membuktikan betapa Syiah dan Freemasonary merosak akal fikir mereka. Membina patung berupa anggota tubuh TS Isa Samad, kemudian diarak dan dihajat untuk dibakar sebenarnya.

Ini semua menjadi-jadi, selepas kesilapan pra matang memaklumi bahawa ISA 1948 ditarik balik, Proklamasi darurat iaitu Perkara 150 dicadang dihapuskan. Hingga hari ini, Akta pengganti ISA masih tak siap-siap.

Manusia korupsi akal budi, bukan ahlul Sunnah Wal Jamaah, para proksi Freemason, Komunis dan Syiah sudah makin mengatakan bahawa merekalah demokrasi. Demokrasi Komunis, Demokrasi Freemason dan Demokrasi Syiah ialah idealisme yang diperjuang secara besar-besaran dan terbuka, hari ini.

Menteri Dalam Negeri, jangan sampai pasukan Burung Hantu dan saki-baki Selempang Merah memulakan gerakan dari Timah Tasoh ke Semanggol, dari Kluang ke Batu Pahat ke Merlimau, dari Temerloh ke Lipis ke Bentong. Menteri Dalam Negeri, jangan sampai muka-muka pintu kalian, dibasahi dengan darah air mata, ahli dzikir yang sudah bersedia sebilang masa untuk memberi AMARAN tanpa NESAN kepada pembatal-pembatal Perkara 3.

Ingatlah, bahawa Tanah Melayu belum lagi kering darah dan air matanya daripada peristiwa 22 Februari 1950, 29 Disember 1955, 13 Mei 1969 dan peristiwa Masjid Ulu Kenas, Kuala Kangsar.

8 comments:

  1. Sementara menunggu akta penganti ISA,sekiranya keadaan dah melampau sangat ,guankan sahaja 'Akta tepok dada tanya selera'.

    Itu sahaja pilihan yang ada ,sejauh mana lagi Melayu bolih bertahan ,bangsa dihina ,ugama dipermainkan ?.

    ReplyDelete
  2. "DEMI ISLAM, DEMI MELAYU, DEMI MALAYSIA..."

    saya tersangat kagum dengan penulisan tuan dimana saya benar benar terasa bersemangat dan meremang roma menatapinya. sudah sekian lama dinantikan sesuatu tindakan diambil keatas keparat dan perosak agama, bangsa dan negara. sudah sekian lama juga dinantikan suara suara penjuang agama, bangsa dan negara melaungkan suara menembusi telinga menteri KDN, yang saban kali hanya memberikan “AMARAN” setiap kali tercetusnya demo.

    Kenapa pula mesti disebutkan banyak kali oleh pemimpin dan pehak polis “BAHAWA NEGARA KITA ADA UNDANG UNDANG blah blah blah!!!!”

    ".....masyarakat hari ini mahu melihat satu tindakan diambil kerana negara mempunyai undang-undang". - Hishamuddin.

    “Kita mempunyai pelbagai undang-undang termasuklah polis dari segi konteks siasatan, peguam negara dari segi konteks pendakwaan dan kehakiman dari segi konteks kes dan juga hukuman”.

    “Kita mempunyai keseimbangan undang-undang ………….”

    “Hak Melayu terkunci kemas dalam Perlembagaan”: Najib

    Mana dia dan bila lagi? Slogan “JANJI DITEPATI” yang digunapakai didalam ulang tahun kemerdekaan yang lalu, mana dia? Bukan kah ungkapan ungkapan saperti diatas itu merupakan “JANJI yang wajib ditepati”?

    Hadith:

    Daripada Abu Hurairah RA sesungguhnya Rasulullah SAW bersabda, “Tanda-tanda orang munafiq ada tiga, APABILA BERCAKAP IA BERBOHONG, APABILA BERJANJI IA MUNGKIR JANJI dan apabila diberi amanah ia khianat.”

    Dalam satu riwayat, “Meskipun dia berpuasa dan solat dan mengaku bahawa dirinya seorang muslim.”

    Riwayat : Bukhari dan Muslim

    انتارا_كيت

    ReplyDelete
  3. Sejak akhir-akhir ini, Hadi sudah tidak guna lagi frasa-frasa pembakar seperti firaun, kafir, kaum lut.

    Mungkin dah berumur, lalu Hadi tak terdaya lagi nak tekan suara dengan encore yang menarik dan memukau. Mungkin juga seperti telahan rakan-rakan, Hadi sangat-sangat berubah sejak memeluk Lim Kit Siang, berpakat dengan Anwar dalam politik dan selepas menonton video skandal ketua pakatan. Hadi marah pada besi yang ada dalam camera kerana tidak tahu bercakap.....

    Disitulah Hadi membina rentak baru. Mengungkit amanat 1981 tentu akan mengguris rakyat marhaen yang bermusuh dan berdosa, dan merentap kaki Anwar, Lim dan Karpal.

    Kita wajar sedar, yang Hadi tiba malam merangkak masuk dalam kelambu berkongsi selimut politik pakatan. Nik Aziz pula sudah tua untuk merangkak, dia hanya boleh menoleh dan mengurut dada....

    Kita wajar bakar kelambu, selimut politik pakatan.

    ReplyDelete
  4. satu artikel yang terbaik dan berani. saudara mewakili lebih ramai lagi Melayu diluar sana. harap sentimen saperti ini dapat dialunkan berterusan. syabbas!!!

    ReplyDelete
  5. Tahniah kerna ada melayu islam yg masih jumud n taksub dgn kaum di negara ini..ahli zikir tengkorak hangpa la..amaran pekejadah.ingat kamu je tahu zikir n bersilat?sudah2 le melayu bebal.kalu dah jadi perti syaitan tu mcm tu la.tak cerdik2 melayu ni

    ReplyDelete
  6. Melihatkan bahasanya dah kenal orangnya, dah kenal gurunya. Asal berbeza pendapat dgnnya disyaitakanlah, dimunkarkanlah, dimunafikkanlah orang itu. Begitulah jadinya kalau dah taksub bersahabat dgn kafir harbi.

    ReplyDelete
  7. Janji bukan amenu yg tah apa2.amat membosankan

    ReplyDelete
  8. BN adalah setan..itu ikrar tun dr M.jgn cakap byk.kita kena pcaya dgn dr M dlm hal ni.harap semua JKKKopi paham.ini bahasa mudah

    ReplyDelete

Blog Archive