Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, June 29, 2013

Wabak Kader Freemason

Nampaknya makin galak dan gamat Malaysia selepas 5 Mei 2013. Dunia majoriti umat Islam, keturunan mulia dari nasab Nabi Ibrahim a.s. bersama Siti Qanturah sedang dilanda badai dan gelombang pemikiran Freemason yang merasuk dan melacur akal bakti dan luhur budi warganegara majoriti di Bumi Melayu.

Wabak kader-kader Freemason sedang merebak dalam:

1. Institusi Kehakiman
2. Institusi Perundangan
3. Institusi Eksekutif
4. Institusi Amalan Pengurusan Kerajaan Persekutuan
5. Parti-parti politik khususnya PkR, DAP, Pas dan mengikut perisikan kelihatan sedang melanda UMNO.
6. Wujud dalam juak-juak UMNO, proses merisik, bertunang dengan falsafah dokongan Freemason (maka), kumpulan Ahlul Sunnah kena bertindak-bertindak-bertindak.

7. Begitu ramai anak muda amat tertarik dengan kempen buih sabun di pub dan kelab-kelab malam.
8. Tidak kurang juga ramainya anak muda baik lelaki mahu pun perempuan cenderung kepada seks luar tabii, seks luar nikah, seks "sesama daging keras-hotdog", seks "sesama apam karipap", dan memacam lagi seks-seks pelik ibarat "anjing yang sentiasa menayang filem blue di jalanan".

9. Perumpamaan "10 jong datang berlabuh, anjing seekor bercawat ekor" nampaknya makin BENAR. Ini petanda merbahaya.

10. Ahli Parlimen di Parlimen Malaysia, yang diselimuti dengan khalayan dan impian untuk membunuh falsafah berasaskan wa'ad tua dan purba, nampaknya makin dikhianati. Allah jualah tempat mohon pertolongan dan hidayah. Allah jualah tempat jatuhnya hukuman dan pembalasan.

Rabai Yahudi makin bersenang riang di Bukit Timah, Singapura kerana mereka sedang merancang gerakan penghapusan pemikiran etnik Bani Malayuwiyah secara halus dari sana. Askar Kacang Merah, Askar ABC, Askar Trojan Horse dan Askar Pariah sedang menjalankan usaha lebih dahsyat.

Jika Ketua Pemuda UMNO merangkap Ketua Pemuda BN, kini Menteri Belia dan Sukan ambil sikap "pedulikan lah, tak luak pun. Apa ada hal, kita tunggu dan lihat". Maka, insyaAllah kiamat dunia Melayu pasti akan BERLAKU, sebelum 2020.

9 comments:

  1. Unfortunately what you say is now so obvious. The question is : do we just wait amd see?

    ReplyDelete
  2. apo kau merepet ni jang..

    ReplyDelete
  3. Ini luahan hati Paneh Miang yg melihat kedurjaaan berleluasa kpd bangsa Melayu yg dibikin olh bangsa dia sendiri....

    boto tak Paneh?

    ReplyDelete
  4. Pandangan Paneh ade asas nye...prlu tindakan...cuma Paneh jangan palit kan semua isu dgn org yg die x suke...ikhlas lh dlm prjuangan insyallah Allah bukekn jalan.....

    ReplyDelete
  5. Paneh Miang..Ekau cubo jejalan kek Area Lake Garden S'ban smpai ke MRSM tu..Ekau akan jumpo satu Lodge Freemason kek Jln Penghulu cantek..Den mo kengkawan den dh lamo ckp bondo2 ni sesamo kitorang..
    Parti politik terlibat secaro x lansung akibat dari menerimo sistem Demokrasi..Demokrasi tu sendiri yg melahirkan Parti politik..Jd masalah sebonar hea adolah sistem yg kito guno pakai..Ekau igt British tu bodoh2 yo nk soghah negagho ni kek musuh2 hea kecuali kelompok yg sanggup meneghimo syarat kemerdekaan yg dorang offer..hahaha..tu la sobab hea Dato'Onn kluar tubuh parti lain..kito kono selak semulo sejarah kemerdekaan sbb Freemason dh lamo bertapak kek Neghagho kito sobolum merdeka lg..Ekau org yo baghu nk melopong-lopong psl ni..Den dh lamo tau..hahaha..
    Demokrasi adalah lahir dari Revolusi Perancis..Dan semua Revolusi adolah tajaan YAHUDI..mako ekau jgn heran dlm Demokrasi berlambak-lambak Doktrin Freemason..
    Den bg ekau kronologi seringkas yg buleh..Freemason @ pembebasan tukang batu adolah satu Gerakan utk membebaskan org YAHUDI utk membina semulo Tample of Solomon..Mason/Tukang Batu merujuk kpd binaan dari batu kpd Tample of Solomon..Oleh sobab kerajaan Eropah dibawah sistem berajo,mako rajo2 Eropah mesti dijatuhkan terlobih dahulu sbb Rajo2 Eropah dgn Gerejo tolah mengharamkan Freemason..Mako dorang melaksanokan Rancangan Revolusi utk menggulingkabn rajo2 Eropah..Rajo2 Eropah pulak terkonal dgn penindasan terhadap para petani mako rancangan Revolusi lobih mudah utk mengulo-gulokan dorang..Mako menyusuplah ejen2 Fremason dan berlakulah Revolusi demi revolusi di Eropah..
    Porang dunio pertamo dan porang dunio keduo adolah tajaan dorang gak..sbb yg bg duit kek German utk bangkit daghi kekalahan porang dunio pertamo pun dorang gak..Porang dunio adolah langkah2 utk mendapekkan hak utk kembali ke Baitulmaqdis..Porang dunio pertamo dibuek adolah supayo Palestin jatuh ke tangan British..Porang dunio keduo adolah utk mencipto sobab utk Yahudi dapek pulang ke Palestin dgn mandat antarobangso..Tamat yo poghang dunio keduo,PBB ditubuhkan..dari perisytiharan Balfour,PBB mendapek mandat antarobangso utk menubuhkan Negagho Israel..hahaha..nmpak x..mako jgn ekau harap la PBB tu akan berlaku adil kpd kito..semuo mainan wayang yo kek PBB tu..
    PBB la yg bekorjo dgn Israel skrg ni Sbb tu la Israil x ponah endah dgn resolusi2 PBB..
    M'sia???
    dh lamo kono ikek dek Freemason dgn Demokrasi..kahkahkah..
    Klu ekau Raso Parti pujaan ekau tu akan jd mesiah atau penyelamat org2 Islam,izinkan den golak2an kau sambil berguling-guling..hahaha..
    Sbb hea Demokrasi dh lamo menipu manusio..
    Demokrasi di make-up cantik2 supayo ekau semuo buto dari melihat Khilafah Islamiyah yg sodang nk bangkit sekarang ni...hahaha..
    Jgn maghah yo..
    tp timo kasih sobab dh tersodar..
    Cumo ekau kono sbr dan jgn gopoh nk bertindak..sekali ekau cito psl Feemason,ekau akan diperhatikan..dan ekau kono bersabar..tu yo nasihat den..

    ReplyDelete

  6. BN MENGUNAKAN DEWAN BANDARAYA KUALA LUMPUR UNTUK KAYAKAN KRONI.

    Selamat sejahtera kpd tuan puan,
    Saya adalah salah seorang ahli DAP selalu berulang alik ke HQ DAP di Off Jalan Pudu,Pasar Pudu, di bangunan WW Hotel. Berdekatan atau di seberang jalan terdapat Tandas Awam Dewan Bandaraya Kuala Lumpur. Terletak betul-betul di bawah jalan dan dekat dengan Pam Petrol Esso sebelah parking.
    Saya pernah menggunakan tandas ini tetapi tidak diberikan tiket. Bukan sekali atau 2 kali tetapi banyak kali. Hingga saya tak boleh tahan dan pada minggu lepas saya telah bertanya kepada Pekerja yang menjaga kaunter. Dia dengan muka yang marah telah membuang tiket di atas kaunter dengan cara yang amat kurang ajar dan sombong. Sedang saya berjalan masuk dia berkata kepada kawannya yang saya kedekut dan 20 sen pun nak berkira.
    Dalam hati saya ini bukan perkara kedekut tetapi ini adalah hasil negara dan wang rakyat. Apa yang saya nampak apabila hari telah malam kedua2 pekerja ini hanya tidur tidak membuat kerja. Ini menyebabkan keadaan tandas amat kotor. Kerosakan tandas juga tidak diperbaiki. Duit tiket banyak yang tidak dipotong tiket bukan kah ini kerugian kepada Dewan Bandaraya Kuala Lumpur.Pernah saya datang waktu petang juga didapati pekerja2 hanya duduk2 tidakmembuat kerja.Kedaaan tandas juga amat kotor dan meloyakan tekak. Kerosakan di sana sini tidak dibetulkan dan ada tandas yang tersumbat dibiarkan sahaja. Paling menjijikan bau hancing dari tempat membuang air kecil lelaki baunya sampai ke pintu.Dua pekerja beruniform merah hanya duduk2 sahaja sambil bersembang2 dan gelak ketawa. Bukankah tugas mereka menjaga kebersihan tandas atau mereka makan gaji buta tanpa membuat kerja? Tanya sabun pencuci tangan dan tisu adalah mudah jawab pekerja2 ini. Tisu free dan sabun pencuci tangan percuma sudah habis kalau mahu yang bayar punya ada. Adakah patut tisu yang dijual di kedai 30 sen telah di jual dengan harga 80 sen.

    ReplyDelete
  7. Disebabkan saya bekerja dengan Syarikat Pemaju Perumahan dan selalu berurusan dengan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur.Saya mempunyai rawai kawan-kawan di Dewan Bandaraya Kuala Lumpur. Salah seorang kawan saya kenalkan saya dengan seorang Pegawai diJabatan Landskap. Pegawai ini telah menceritakan saya tentang peristiwa yang berlaku. Bagaimana UMNO danBN menggunakan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur untuk kayakan kroni dan orang2 mereka.
    Semua Kerja2 kontrak yang melibatkan kerja pembersihan awam telah diserahkan oleh Dewan Bandaraya Kuala Lumpur kepada Alam Flora Sdn Bhd. Termasuk tandas awam di seluruh KL dan tandas awam di Jalan Pudu. Ini untuk menyenangkan BN dan Umno untuk menjaga kepentingan kroni mereka. Kalau di bawah pentadbiran Dewan Bandaraya Kuala Lumpur pengagihkan tender mesti melalui tender terbuka tetapi Alam Flora Sdn Bhd mendapat sejumlah besar tender dari Dewan Bandaraya Kuala Lumpur secara runding terus. Siapa di belakang Alam Flora Sdn Bhd? Satu Malaysia sudah tahu.
    AlamFlora Sdn Bhd pula akan mengagihkan projek kepada kroni2 BN dan UMNO secara runding terus tanpa melalui tender atau sebutharga terbuka termasuk tandas awam Jalan Pudu,Pasar Pudu ini. Sebab itu mereka tidak memikirkan kualiti atau harga tender tetapi hanya mementingkan kroni mereka sahaja

    ReplyDelete
  8. Tandas JalanPudu ini telah diberikan kontrak kepada satu syarikat yang tuan punyanya adalah Ketua Cawangan Umno di Rawang. Syarikat ini pernah mendapat kontrak tandas awam melalui Dewan Bandaraya Kuala Lumpur. Pegawai Jabatan Landskap juga mengesahkan bahawa syarikat ini dahulunya sayarikat yang punya banyak problem. Pernah mengambil pekerja yang tidakmempunyai permit, pekerja mengambil dadah, pernah hilangkan wang tiket lebih daripada RM 10,000 dan tidak pernah ambil tahu tentang kualiti kerja mereka. Tandas-tandas mereka penuh dengan kerosakan yang tidak pernah di perbaiki. Bagaimana syarikat yang mempunyai banyak masalah mendapat projek dari Alam Flora Sdn Bhd. Sedangkan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur mengetahui syarikat ini syarikat yang tidak boleh dipercayai. Sebabnya senang sekali sebab ini adalah syarikat kroni ! Pegawai landskap ini juga terkejut bagaimana company yg ada banyak masalah juga tidak perfom dapat semula kontrak ini.Atas sebab apa????

    Sekiranya tuan puan ada rakan2 di Jabatan Landskap tuan puan boleh bertanyakan rekod syarikat ini. Apa kata mereka? Ini adalah contoh terbaik syarikat kroni membolot harta negara serta menjahanamkan negara dan dalam masa yang sama tidak pernah ambil tahu tentang projek yang mereka miliki. Langkah tan Sri Khalid Ibrahim meterminate Syarikat Alam Flora Sdn Bhd dari Selangor adalah langkah yang terbaik sebab itu kerajaan negeri dapat membuat penjimatan berjuta RM.
    Pembaca2 juga boleh semak dengan AlamFlora adakah betulkata saya tiada tender terbuka yang ada semua runding terus. Pembaca2 juga boleh datang sendiri ke tandas ini dan lihat sendiri bagaimana rupanya. Inilah contoh terbaik syarikat kroni………..

    Terima kasih.

    Mr Tang Ah Chai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau bagi pada cinabeng kira ok le??? Pantang tok nenek kau tengok Melayu Berjaya!!! Tahap kronik hasad dengki kaum beng ni ye.

      Delete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive