Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, May 5, 2011

Hujan sekarang tak bermusim

Beringatlah kita...

Nursyaza Alisa (kanan), Norshaza Azera (kiri) dan Nur Sakinah (tengah) tidur bersama sebelum tragedi Ulu Bendul




5 comments:

  1. Al-Fatihah...

    Sedih... Terasa trauma pulak nak pergi UB tu...

    Kesian kat ibu dorang.. Dah la berpisah dengan suami... Berpisah pulak dengan anak2...

    ReplyDelete
  2. Boleh pulak bapak budak tu cakap kat wartawan, "Alhamdulillah saya selamat". Apa gilo ko? Tak jago langsung perasaan ibu, nenek, dan sedaro maro budak tu. Nampak na jonih ayah tak peduli anak. Bungko. Kok jonih bapak kuek mental, musti dio poluk tak nak lopeh anak sampai diri sendiri pun hanyut samo. Ni tak, bulih dilopeh an anak tu sobab takut diri sendiri lomeh. Girlfren bapak tu pun samo. Bungko.

    ReplyDelete
  3. Sebagai seorang bapa dengan 4 orang anak, hati ini terasa sayu dan sebak sangat. Tidak dapat dibayangkan langsung jika kita berada di tempat diorang tu. Harapan saya agar kedua ibu bapa kanak2 malang itu tabahkan hati dan redha dengan pemergian ini. Allah lebih kasihkan mereka.

    akuantiPAKATAN.

    ReplyDelete
  4. Memang sayu dan sedih. Walaupun tragis namum yang pasti anak anak itu telah dijamin ke syurga. Kita yang tinggal ni tak tahu lagi nasib ........

    ReplyDelete
  5. jom ngundi di sini

    http://mari-mengundi.blogspot.com

    ReplyDelete

Blog Archive