Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, May 17, 2011

Apa kena mengena dengan KITA pulak Anwar oii...

Kata Anwar kepada wartawan setelah diperintah membela diri...

"Oleh demikian..err..kita harus siap..untuk membela diri..mempertahankan kebenaran kita..dan mendedahkan..maka keputusan kita akan memanggil semua saksi..selain daripada keterangan-keterangan yang perlu untuk mendedahkan bagaimana seluruh sistem..ya..polis pendakwa diperalatkan."

Sejak bila KITA kena bersiap sedia untuk membela diri?

Kenapa pula KITA yang nak dilibatkan untuk pertahankan kebenaran?

Siapakah saksi yang KITA nak panggil?...Dan berapa KITA nak bayar saksi tu semua?

ENGKAU yang dituduh meliwat...mengapa KITA pulak kau nak babitkan sama? Ke kau maksudkan Zaid Ibrahim, presiden parti KITA?

Sendiri meliwat sendiri tanggung la pandikutty.

Psstt...dengarnya ada peguambela kau nak tarik diri? Yalah, peguam mana yang tak cuak nak bela kau ya tak. Bukti di mahkamah kata kau meliwat, tapi bini kau kata kau mesyuarat...anak kau pulak terang-terang menipu cakap kau bersama keluarga masa kejadian liwat tu. Keluarga caca marba, tunggang terbalik...69!

Omega mano poik...OMEGA?



Kenapa Ehsan tak pernah mengiringi kau ke mahkamah selama ni Anwar?

8 comments:

  1. Betul....betul...betul...
    Apasal pulak KITA nak bela diri?
    Kita tak dituduh meliwat.
    TAK KUASA NYAAAAAA.

    ReplyDelete
  2. Nasi Kangkang LtdMay 17, 2011 at 11:49 AM

    Aih!!! Hari tuu.. Ko jadi raja saman... TDM saman 100juta.. sikit org keluar kenyataan akhbar... Saman!!! Pegi makamah juga kan?

    Ko nak makamh yang macamana ni Al Juburi???

    Yg dengar cakapko ja kah???

    Mana hotak ko simpan ni Al Juburi???

    ReplyDelete
  3. anwarmamakpandikuttyMay 17, 2011 at 1:32 PM

    orang dah tak peduli nuar ni meliwat ke tak. ko yg sonok sondol sana sini pehtu jangan nak libatkan rakyat. isu peribadi kau setel sendiri. rakyat tak peduli pun dengan kes kau nuar. penyokong kau pun ramai dah lari. rakyat lebih pentingkan periuk nasi mereka sendiri. sahlah selama ni kau hanya perjuangkan masalah peribadi kau saja. bukan kau cuba cari jalan nak selesaikan masalah rakyat. memang pakatan ni pemongak je lebih. pirah mampus.

    ReplyDelete
  4. Sedar diri wahai paneh miang. Jangan jadi orang yang muflis di akhirat.

    ciri muflis di akhirat 1. Selalu mencaci orang 2. fitnah orang 3. makan harta orang 4. menumpahkan darah orang (bunuh) 5. memukul orang tanpa hak. Walau sebanyak anda sembahyang, puasa, zakat, haji, sedekah tetapi kategori anda mungkin akan jadi muflis disebabkan ciri disebutkan. Muflis didunia takpa, boleh guna nama bini, anak untuk meniaga dan mgkn lepas muflis, tpi di akhirat tiada siapa dapat membantu. Insaflah dan sedarlah, sebelum dilaknati dan dijatuhi bala oleh allah tuduhan yg tuan tidak nampak dgn mata sendiri sebelum tuan tuduh individu lain.

    ReplyDelete
  5. Mosar tak guna nak peringatkan si paneh ni, dia dah sosat, buto, tuli, bebal, bangang dan semua ciri2 laknat lagi keji ada pada dia. Kat dunia Allah dah jadikan dia sehina begini bila dia mampos lagi jahanam tak ada tanah nak terima bangkai dia, nauzubillah.

    ReplyDelete
  6. orang tuo gunung angsiMay 18, 2011 at 12:48 AM

    Keh keh keh. Ciri2 muflis akhirat yg mosar tulis tu sama dgn akhlaq pemimpin pas dan pkr sama ada dlm blog mahupun di pentas ceramah. Selalu mencaci orang, fitnah orang dan makan harta orang dah jadi makanan ruji ahkhlaq ramai pemimpin pas dan pkr. Cuma belum smpi tahap menumpahkan darah orang (bunuh). Tp bab memukul orang tanpa hak tanya jelah unit amal pas dan amk. Lawak...lawak. Sebelum tuduh org mosar, muhasabah dulu pihak sendiri.

    Dalam sejarah caci maki dan fitnah dunia politik ni, pas yg ajar sejak 1955 lagi. Belajar lagi ya budak.

    ReplyDelete
  7. Untuk pengetahuan Tuan, Ehsan tak mengiringi beliau ia lah kerana belajar di New York.Kalau nak tulis tuu biar lah patut patut sikit nanti jadi FITNAH.Wallahuallam

    ReplyDelete
  8. Lamo boto Ehsan ni belajar kek New York. 10 tahun tak pandai-pandai lagi? Apo ko bangap na si Ehsan ni samo macam bapak dio. Sojak kes petamo lagi dio tak sokong bapak dio sampai sekarang ni. Dio tahu bapak dio peliwat. Dio tahu, Jijah tahu, Nurul tahu, Bibik tahu, Supir lagi tahu. I Know What Al Juburi Did Last Summer.....

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive