Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, May 18, 2011

Pelik ke Anwar BISEXUAL?

Pernah dengar Ustaz raba murid?

Pernah dengar Ustaz cabul pelajar lelaki?

Pernah dengar Ustazah main dengan laki orang?

Pernah dengar Ustaz dera murid sampai mati?

Pernah dengar kes Ustaz tutuh bini orang di Puduraya?

Pernah dengar kes skandal Ustaz dalam koc keretapi?

Pernah dengar bekas Naib Presiden Pas kena tangkap khalwat?

Pernah tengok klip Mursyidul Hampas bagi rasuah pada orang asli?

Pernah dengar Mursyidul ditaja untuk buat haji oleh syarikat yang dapat kontrak kerajaan negeri?

Pernah dengar Mertua Menteri Besar bagi jawatan tinggi kepada menantu dalam syarikat milik kerajaan negeri?

Sey tanya tu bukan apa...jika anda semua pernah dengar kes-kes di atas, maka tiada yang peliknya di akhir zaman ini. Mereka dalam persoalan di atas dikategorikan sebagai 'orang alim', 'ulama' etc. Tapi kebanyakan pentaksub mereka terlupa bahawa mereka juga waris Adam dan Hawa yang punya nafsu serta tidak terkecuali daripada godaan syaitan.

Jadi apa yang peliknya dengan tuduhan video seks dan liwat terhadap Anwar? Adakah disebabkan Anwar itu nampak alim walhal dia berlakon je lebih? Adakah Anwar itu begitu maksum serta tiada nafsu? Adakah Anwar bebas dari godaan syaitan? Adakah tidak wujud sebarang kes di dunia ini penjenayah mempunyai split personality atau bisexual?

Jika anda beranggapan tidak wujud penjenayah sedemikian, langganlah Astro dan tontonlah CSI Channel (promosi percuma).

Bapak Anwar Bin Ibrahim hanya manusia biasa macam kita yang tidak pun dijamin syurga, termasuklah Nik Aziz juga tidak dijamin syurga. Jadi apalah faedahnya orang nak pedajal 24/7 untuk menjatuhkan Anwar seolah dia diutuskan Tuhan untuk jadi PM Malaysia? Otak Anwar ni genius sangat ke? Maqam dia tinggi sangat ke? Dia boleh buat 27 juta rakyat Malaysia hidup senang lenang jika dia jadi PM ke? Dia boleh hapuskan semua jenayah dan dosa di negara ini jika dia jadi PM ke? Tentulah tak boleh bukan? Kerana apa? Kerana dia hanya manusia biasa dengan hobi "depan belakang tutuh saja" dan tentulah hobinya itu berbeza dengan minat kita.

Ketahuilah bahawa Anwar Ibrahim hanya lulus Ijazah Am (CGPA bawah 2) dalam Pengajian Bahasa Melayu di Universiti Malaya, itupun selepas 5 tahun belajar (nampak na bangang).

Ternyata kita lebih bijak dan cerdik daripada Bapak Anwar Bin Ibrahim. Jadi mengapa orang bijak dan cerdik macam kita nak ikut orang bodoh macam dia?

Anwar telah diberi peluang untuk membela diri di mahkamah bermula 6 Jun hingga 30 Jun 2011 ini. Jika dia benar yakin diri tidak bersalah, maka ambillah kesempatan itu untuk membersihkan nama. Bukannya memohon penangguhan sehingga tersenarai sebagai kes penangguhan tertinggi dalam Malaysia Book of Record.

Justice delayed is justice denied. Fikir sejenak...

9 comments:

  1. Ini episode lawak tiga suku yg dimainkan oleh para tiga suku didokong oleh TV 3 1/4.

    ReplyDelete
  2. Salaam,
    Memang benar apa yg dicatatkan. Cuma yg buta atau yg buat2 buta saja yg tak mahu menerimanya.

    Even if We opened out to them a gate from heaven, and they were to continue (all day) ascending therein, They would only say: "Our eyes have been intoxicated: Nay, we have been bewitched by sorcery."
    (Al Hijr 14-15)

    Surely We have created for Hell a lot of people from among Jinn and mankind. They have hearts wherewith they do not understand, eyes wherewith they do not see, and ears wherewith they do not hear. They are like cattle. Rather, they are much more astray. They are the heedless.
    (Al Araf 179)

    Salaam.

    ReplyDelete
  3. Yang peliknya, tak ada yang pelik dalam dunia ni.

    ReplyDelete
  4. AnuGhairah Iblis aka AI tu bukan bi sexual, dia try sexual sebab dia akan try apa sahaja yang sexual termasuk meliwat minda dan mungkin lubang hidung dan telinga pencacai tegar nya dan dalam kes china doll tu dia adalah peserta kursus cucuk tanam di lembah Yangtze.

    ReplyDelete
  5. Ini blog bagi tempat pengaib-pengaib manusia.

    Kalau benar DSAI bi-seks atau main bini orang ke?

    Adakah melibatkan mak bapak korang?

    Punca, pasal DSAI melawan Umno..

    Kalau DSAI masih dalam Umno maka tak timbul lah isu-isu sebegini.
    DSAI akan terus disanjung.

    Kepada pencacai2 umno, jilat lah jubor dan telor ketua2 kamu yang maksum ,bersih dan amanah

    tak payah nak keluarkan ayat2 quran sebagai hujah sebab perkara yang paling asas pun korang tak patuhi supaya tidak MENG AIBKAN sesama manusia

    ReplyDelete
  6. sebab anwar nak jadi pm. kalu dia org biasa org tak peduli pun. tidak boleh dibenarkan walau dengan apa cara sekalipun si bisexual aka gayman jadi pm. ptui.

    ReplyDelete
  7. Den tak heran, lobeh-lobeh lagi pasal si Nuar tu...Dari dulu lagi Den 'kona" perangai dio...cumo baru-baru ini baru banyak yg terlopeh kat public..itupun org susah nak cayo lagi...!

    ReplyDelete
  8. Den Cdo pun jonih bingai cayo mahataik

    ReplyDelete
  9. Pelik sebab org berani menuduh tanpa bukti yg sahih
    Pelik sebab org yg menuduh pula yg bersumpah
    Pelik sebab org tua mampu meliwat org muda secara paksa
    Pelik sebab tak habis2 isu seks

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive